Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size

The Online Marketing Masterclass for Hoteliers

14 May 2013, 12:33

Η TravelDailyNews παρουσιάζει: "The Online Marketing Masterclass for Hoteliers: Αξιοποιώντας τη δύναμη του διαδικτύου για αύξηση πελατείας και εσόδων." Ημερομηνία: 5 Ιουνίου 2013 Tοποθεσία: Ξενοδοχείο Stratos Vasilikos, Αθήνα

ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ

«The Online Marketing Masterclass for Hoteliers:
Αξιοποιώντας τη δύναμη του διαδικτύου για αύξηση πελατείας και εσόδων»

Αθήνα,  5 Ιουνίου 2013

Ξενοδοχείο Stratos Vasilikos, Αθήνα 

Εισηγητές:

Δημήτριος Σερίφης - διευθύνων σύμβουλος (Nelios)
Σταύρος Χαμπάκης - διευθύνων σύμβουλος (m-Hospitality)
Πάνος Λεοντόπουλος -
Sales Manager (Axia Hospitality)
Δρ. Δημήτρης Κούτουλας
- σύμβουλος Τουριστικών Επιχειρήσεων και Οργανισμών - Πανεπιστημιακός
Πάνος Φωτιάδης - διευθυντής Πωλήσεων (Travel Media Applications)
Βασίλης Μπαρτζώκας - υπεύθυνος Social Media (Nelios)
Στέλλα Τσαντήλα - σύμβουλος Sales & Revenue (WebHotelier)
Γιώργος Χαραλαμπάκης - Performance Marketing Manager (ForestView)

Η ευρεία διάδοση του διαδικτύου την τελευταία δεκαπενταετία άλλαξε ριζικά τον τρόπο που ασκείται το μάρκετινγκ στο χώρο του τουρισμού και του ξενοδοχειακού κλάδου. Ένας ολοένα αυξανόμενος αριθμός ταξιδιωτών βασίζεται στο διαδίκτυο για να αντλήσει ιδέες σχετικά με τον επόμενο ταξιδιωτικό προορισμό, να ενημερωθεί γύρω από πρακτικές πτυχές της οργάνωσης του ταξιδιού και να αγοράσει μια ευρεία γκάμα ταξιδιωτικών υπηρεσιών.

Κατά συνέπεια, αυξήθηκε κατακόρυφα η σημασία του διαδικτύου για τις τουριστικές επιχειρήσεις και ιδίως για τα ξενοδοχεία. Η σοβαρή ενασχόληση με τη διαδικτυακή προβολή αποτελεί αναγκαία προϋπόθεση για κάθε ξενοδοχείο, προκειμένου να επιτύχει ικανοποιητική πληρότητα και να αυξήσει τα έσοδά του, δεδομένου ότι οι παραδοσιακοί τρόποι προώθησης και προβολής δεν είναι πλέον αρκετοί για να εξασφαλιστεί η επιβίωση μιας ξενοδοχειακής επιχείρησης σε μια άκρως ανταγωνιστική αγορά.

Όσα ξενοδοχεία ασχολήθηκαν συστηματικά με το διαδίκτυο κατάφεραν να βελτιώσουν τα έσοδά τους, να εδραιώσουν μια πολύ καλή εικόνα στην αγορά, να μειώσουν την εξάρτησή τους από τα παραδοσιακά κανάλια διακίνησης τουριστών και να θέσουν πολύ καλές βάσεις βιωσιμότητας ακόμη και σε συνθήκες οικονομικής κρίσης.

Το σεμινάριο με τον τίτλο “The Online Marketing Masterclass for Hoteliers: Αξιοποιώντας τη δύναμη του διαδικτύου για αύξηση πελατείας και εσόδων” προσεγγίζει το ζήτημα της διαδικτυακής προβολής σε βάθος και με ολοκληρωμένο τρόπο. Κορυφαίοι επαγγελματίες διαφωτίζουν τις σημαντικότερες πτυχές του online marketing και διδάσκουν δοκιμασμένες τεχνικές και πρακτικούς τρόπους για να επιτύχει ένα ξενοδοχείο το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα ακόμη και με ένα περιορισμένο κονδύλι προβολής.

Tο σεμινάριο εντάσσεται στη νέα σειρά των Masterclasses που διοργανώνονται από την TravelDailyNews και απευθύνονται σε στελέχη τουριστικών επιχειρήσεων. Σε κάθε Masterclass διδάσκουν ιδιαίτερα έμπειροι επαγγελματίες με τρόπο ζωντανό και διαδραστικό, εμβαθύνοντας σε εξειδικευμένα και επίκαιρα θέματα του τουρισμού.

Ενότητες σεμιναρίου

Κατά τη διάρκεια του Online Marketing Masterclass θα καλυφθεί η εξής θεματολογία:

  • Στρατηγική της online παρουσίας μιας ξενοδοχειακής επιχείρησης
  • Σχεδίαση μιας ελκυστικής και αποτελεσματικής ιστοσελίδας για ένα ξενοδοχείο
  • Προβολή του ξενοδοχείο στα κοινωνικά δίκτυα (Social Media)
  • ”Πλασάρισμα” του ξενοδοχείου στις μηχανές αναζήτησης (SEO / SEM)
  • Παραγωγή content για διαδικτυακά και άλλη χρήση
  • Διαδικτυακή διαφήμιση
  • Διαδικτυακές κρατήσεις
  • Συνεργασία με τους OTAs (Online Travel Agencies)
  • Προβολή του ξενοδοχείου μέσω έξυπνων κινητών και tablets (Mobile Marketing)


Πρόγραμμα Σεμιναρίου

 

Θέμα

Εισηγητής

Το online marketing στο πλαίσιο του συνολικού σχεδιασμού marketing μιας ξενοδοχειακής επιχείρησης

Δρ. Δημήτρης Κούτουλας 

Ανάλυση σημερινής κατάστασης - o κύκλος του ταξιδιώτη - τάσεις

Πάνος Φωτιάδης - TDN

A’ μέρος - Η ιστοσελίδα και μηχανή κρατήσεων

Η ιστοσελίδα του ξενοδοχείου για τον ταξιδιώτη του 2020

Δημήτρης Σερίφης - Nelios

 Μηχανή κρατήσεων και πώς να ενσωματώνεται

Στέλλα Τσαντήλα - Web Hotelier

 

 
 

B’ μέρος - Μηχανές αναζήτησης, δίκτυα προβολής και marketing

Στρατηγικές για Search Engine Marketing

Δημήτρης Σερίφης - Nelios

Cross Channel marketing: How to increase your online sales with an integrated strategy

Γιώργος Χαραλαμπάκης - ForestView

Direct Marketing

Πάνος Φωτιάδης - TDN

 

Γ’ μέρος -Social Media -  Η επιχείρηση και τα ακροατήριά της

Effective use of Social Media for Hotels

Βασίλης Μπαρτζώκας - Nelios

Όπου το ξενοδοχείο κάνει ...διάλογο με τους πελάτες !

Δρ. Δημήτρης Κούτουλας

 

Δ’ μέρος - Τάσεις στην Αγορά και στην Τεχνολογία

Mobile

Σταύρος Χαμπάκης - m-Hospitality

OTA’s - Revenue Management

Πάνος Λεοντόπουλος - Axia Hospitality

Συμπεράσματα

Πάνος Φωτιάδης - TDN

Σε ποιους απευθύνεται το σεμινάριο

Το Online Marketing Masterclass απευθύνεται πρωτίστως:

  • σε ιδιοκτήτες ξενοδοχείων
  • σε διευθυντές και ανώτερα στελέχη ξενοδοχειακών επιχειρήσεων
  • σε όσους εργάζονται – ή ενδιαφέρονται να εργαστούν – στο χώρο του ξενοδοχειακού μάρκετινγκ και των πωλήσεων
  • σε όσους παρέχουν υπηρεσίες διαδικτυακών εφαρμογών καθώς και υπηρεσίες μάρκετινγκ σε ξενοδοχεία (π.χ. κατασκευαστές ιστοσελίδων, γραφίστες, γραφεία δημοσίων σχέσεων κ.ο.κ.)


Οφέλη από την παρακολούθηση του σεμιναρίου

Όσοι θα παρακολουθήσουν το Online Marketing Masterclass:

  • θα μάθουν για την ένταξη της διαδικτυακής προβολής στη συνολική στρατηγική μάρκετινγκ του ξενοδοχείου τους
  • θα λάβουν πρακτικές συμβουλές για το πώς θα αξιοποιήσουν με τον καλύτερο δυνατό τρόπο ένα περιορισμένο κονδύλι μάρκετινγκ
  • θα λάβουν χρήσιμα ερεθίσματα για το πώς θα ιεραρχήσουν και θα εκμεταλλευτούν τα πολυάριθμα εργαλεία προβολής που προσφέρει το διαδίκτυο για το ξενοδοχείο τους
  • θα μπορέσουν να αποφύγουν αστοχίες και λάθη κατά το σχεδιασμό της ιστοσελίδας τους και εν γένει της διαδικτυακής τους παρουσίας
  • θα πάρουν πληροφορίες χρήσιμες για την επιλογή και τη συνεργασία με εταιρίες που σχεδιάζουν ιστοσελίδες και παρέχουν υπηρεσίες διαδικτυακής προβολής
  • θα μάθουν για βέλτιστες πρακτικές από την Ελλάδα και το εξωτερικό



Τόπος και χρόνος διεξαγωγής του σεμιναρίου

Τόπος: Ξενοδοχείο Stratos Vasilikos, Μιχαλακοπούλου 114,
11527, Αθήνα
Ημερομηνία διεξαγωγής:  5 Ιουνίου 2013
Ώρα έναρξης: 09:00
Ώρα λήξης: 17:00


Κόστος συμμετοχής

Απλή εγγραφή 90,00 Ευρώ
Συμμετοχή επιπλέον ατόμων από την ίδια επιχείρηση 50,00 Ευρώ
Φοιτητές - Άνεργοι 40,00 Ευρώ

Στις παραπάνω τιμές περιλαμβάνεται ελαφρύ γεύμα, καφές και πιστοποιητικό παρακολούθησης. Η δαπάνη συμμετοχής στο σεμινάριο μπορεί να καλυφθεί μέσω ΟΑΕΔ ΛΑΕΚ.

Θα αποσταλλούν σημειώσεις μετά το πέρας του σεμιναρίου. 


Χορηγίες και ομαδικές εγγραφές

Όσοι ενδιαφέρονται να κάνουν χορηγία στο σεμινάριο καθώς και οι συλλογικοί φορείς που θέλουν να εξασφαλίσουν ειδική τιμή συμμετοχής για τα μέλη τους, μπορούν να επικοινωνήσουν με:

Τ.Μ.Α. Travel Media Applications Cyprus Ltd.

Τηλ: 210 9374050
Εmail: tma@tma.travel



Χορηγοί Σεμιναρίου

        





   



















Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

↑ top