Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size

Ο Δημήτρης Κούτουλας στους εισηγητές του Online Marketing Masterclass for Hoteliers

21 May 2013, 17:03

Στις 5 Ιουνίου 2013 θα πραγματοποιηθεί στο ξενοδοχείο Stratos Vassilikos της Αθήνας το νέο σεμινάριο της σειράς "The 2013 TravelDailyNews Masterclass Series" με τίτλο "The Online Marketing Masterclass for Hoteliers: Αξιοποιώντας τη δύναμη του διαδικτύου για αύξηση πελατείας και εσόδων".

Στις 5 Ιουνίου 2013 θα πραγματοποιηθεί στο ξενοδοχείο Stratos Vassilikos της Αθήνας το νέο σεμινάριο της σειράς “The 2013 TravelDailyNews Masterclass Series” με τίτλο “The Online Marketing Masterclass for Hoteliers: Αξιοποιώντας τη δύναμη του διαδικτύου για αύξηση πελατείας και εσόδων”.

Το TravelDailyNews μίλησε με τον δρα. Δημήτρη Κούτουλα, επιστημονικό υπεύθυνο αυτής της σειράς σεμιναρίων και εκ των εισηγητών του Online Marketing Masterclass.


TravelDailyNews: Κύριε Κούτουλα, πριν δύο μήνες διοργανώσατε το πρώτο TravelDailyNews Masterclass με αντικείμενο την ποιότητα των ξενοδοχείων και ήδη προχωράτε στη διοργάνωση του επόμενου με θέμα το online marketing των ξενοδοχειακών επιχειρήσεων. Πώς προέκυψε αυτό το δεύτερο σεμινάριο;

Δημήτρης Κούτουλας: Πράγματι, ήταν τόσο θετική και ενθαρρυντική η ανταπόκριση των ξενοδόχων και των διευθυντικών στελεχών στο πρώτο μας σεμινάριο, ώστε αποφασίσαμε να προχωρήσουμε άμεσα στη διοργάνωση του επόμενου. Το θέμα του νέου σεμιναρίου μάς το υπέδειξαν όσοι μετείχαν στο αρχικό Masterclass, δεδομένου ότι τα ζητήματα της διαδικτυακής προβολής και της αξιοποίησης όλων των επικοινωνιακών, εμπορικών και προωθητικών δυνατοτήτων που προσφέρει η σύγχρονη τεχνολογία απασχολούν σύσσωμο τον ξενοδοχειακό κλάδο.

Φροντίσαμε, λοιπόν, να ετοιμάσουμε ένα Masterclass που θα καλύψει όλες τις κρίσιμες πτυχές του online marketing παρουσιασμένες από άρτια καταρτισμένους και κυρίως “μάχιμους” εμπειρογνώμονες. Είναι μια σπάνια ευκαιρία να ακούσει κανείς τόσους πολλούς ειδικούς – εννιά τον αριθμό – να αναπτύσσουν στο ίδιο σεμινάριο πρακτικές λύσεις που μπορεί άμεσα να εφαρμόσει μια ξενοδοχειακή ή άλλης μορφής τουριστική επιχείρηση για να αυξήσει την πελατεία και την κερδοφορία της.

Έτσι θα πρότεινα στους ξενοδόχους και στα διευθυντικά στελέχη των τουριστικών επιχειρήσεων που χειρίζονται θέματα μάρκετινγκ και πωλήσεων να μη χάσουν αυτήν την ευκαιρία και να σημειώσουν την 5η Ιουνίου στο ημερολόγιό τους. Θα είναι μια ημέρα με πολύ ενδιαφέρον και με ένα ιδιαίτερα πλούσιο πρόγραμμα εισηγήσεων.

TDN: Γιατί “Masterclass”;

Δ.Κ.: Ονομάσαμε έτσι αυτήν τη σειρά εκπαιδευτικών εκδηλώσεων γιατί δεν αποτελούν συμβατικά σεμινάρια. Αφενός απευθύνονται όχι σε αρχάριους, αλλά σε έμπειρα διευθυντικά στελέχη και επιχειρηματίες που θέλουν να εμβαθύνουν σε ένα θέμα, και αφετέρου έχουμε συγκεντρώσει ως εισηγητές μερικούς από τους κορυφαίους επαγγελματίες στο αντικείμενό τους, οι οποίοι με βάση την πλούσια πείρα τους και την υψηλού επιπέδου τεχνογνωσία που διαθέτουν θα αναλύσουν ο καθένας από μία θεματική ενότητα του σεμιναρίου. Για το αναλυτικό πρόγραμμα θα σας παραπέμψω στην ιστοσελίδα του Masterclass.

TDN: Ποιο θέμα θα αναπτύξετε στο σεμινάριο;

Δ.Κ.: Στο σεμινάριο θα καλύψω δύο θεματικές ενότητες. Στην πρώτη θα εστιάσουμε στον τρόπο που εντάσσεται – ή θα πρέπει να εντάσσεται – το online marketing στη συνολική στρατηγική μάρκετινγκ μιας τουριστικής επιχείρησης ιδίως σε αυτήν την ιδιαίτερα δύσκολη και απαιτητική συγκυρία. Το ζητούμενο δεν είναι να κάνουμε αποσπασματικές ενέργειες προβολής στο διαδίκτυο, αλλά να έχουμε ένα ξεκάθαρο και συνολικό σχέδιο για το πως θα γεμίσουμε τις κλίνες μας και θα εξασφαλίσουμε την κερδοφόρο λειτουργία του ξενοδοχείου. Έτσι θα πρέπει να αξιοποιηθούν τόσο οι online όσο και οι offline (παραδοσιακές) τεχνικές του μάρκετινγκ στον ιδανικότερο για κάθε επιχείρηση συνδυασμό, πράγμα που θα αναλύσουμε στο Masterclass.

Στη δεύτερη ενότητα θα εστιάσω σε δύο πτυχές του online marketing που πολλές επιχειρήσεις παραμελούν: Την παραγωγή πλούσιου και υψηλής ποιότητας content για διαδικτυακή και όχι μόνο χρήση καθώς και τους τρόπους προσέγγισης των επιμέρους ακροατηρίων μιας τουριστικής επιχείρησης – το ταξιδιωτικό κοινό, το travel trade και τα μέσα ενημέρωσης – με τη χρήση των ενδεδειγμένων διαδικτυακών εργαλείων.



Ο Δρ. Δημήτρης Κούτουλας, με πτυχίο στη Διοίκηση Επιχειρήσεων και διδακτορική διατριβή στο Τουριστικό Μάρκετινγκ, εργάζεται από το 1990 ως σύμβουλος και ως project manager σε θέματα τουρισμού, πολιτισμού και μάρκετινγκ επιχειρήσεων και χωρών. Έχει υλοποιήσει έργα σχεδιασμού τουριστικής πολιτικής και επικοινωνιακές ενέργειες παγκόσμιας εμβέλειας σε 25 χώρες. Από το 2002 διδάσκει το γνωστικό αντικείμενο του Τουριστικού Μάρκετινγκ και του Τουριστικού Μάνατζμεντ σε ελληνικά πανεπιστήμια. Ως εοαγγελματίας του online marketing έχει ασχοληθεί ιδιαίτερα με την παραγωγή content τουριστικής θεματολογίας.

Πληροφορίες για τους υπόλοιπους εισηγητές και το αναλυτικό πρόγραμμα του Masterclass παρατίθενται εδώ.


Χορηγοί Σεμιναρίου









 

Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

↑ top