Τελευταία νέα
ΑρχικήΣτήλεςΣυνέντευξηΣταύρος Χαμπάκης, m-Hospitality: Νέα δεδομένα στην πρόσβαση στο Internet των ταξιδιωτών

Σταύρος Χαμπάκης, m-Hospitality: Νέα δεδομένα στην πρόσβαση στο Internet των ταξιδιωτών

Στις 5 Ιουνίου 2013 θα πραγματοποιηθεί στο ξενοδοχείο Stratos Vassilikos της Αθήνας το νέο σεμινάριο της σειράς "The 2013 TravelDailyNews Masterclass Series" με τίτλο "The Online Marketing Masterclass for Hoteliers: Αξιοποιώντας τη δύναμη του διαδικτύου για αύξηση πελατείας και εσόδων".

Στις 5 Ιουνίου 2013 θα πραγματοποιηθεί στο ξενοδοχείο Stratos Vassilikos της Αθήνας το νέο σεμινάριο της σειράς “The 2013 TravelDailyNews Masterclass Series” με τίτλο “The Online Marketing Masterclass for Hoteliers: Αξιοποιώντας τη δύναμη του διαδικτύου για αύξηση πελατείας και εσόδων”.

Το TravelDailyNews μίλησε με τον κ. Σταύρο Χαμπάκη, διευθύνοντα σύμβουλο της m-Hospitality, ο οποίος θα παρουσιάσει εισήγηση στο Online Marketing Masterclass με θέμα “Mobile”.

TravelDailyNews: Κε Χαμπάκη, ποιο θέμα θα αναπτύξετε στο σεμινάριο;

Σταύρος Χαμπάκης: Στόχος της ομιλίας μου στο σεμινάριο θα είναι η παρουσίαση των νέων δεδομένων στην πρόσβαση στο internet των ταξιδιωτών, με την υψηλή διείσδυση των έξυπνων φορητών συσκευών (smartphones & tablets), σε συνδυασμό με τις εφαρμογές για κινητά τηλέφωνα για τα ξενοδοχεία και πως αυτές μπορούν να χρησιμοποιηθσούν για την αύξηση των απευθείας πωλήσεων και την ανάπτυξη του εταιρικού loyalty. Θεωρώ ότι σε ένα ταχύτατα μεταβαλλόμενο τεχνολογικά περιβάλλον θα πρέπει οι τουριστικές επιχειρήσεις να αποκτήσουν μακροχρόνια στρατηγική, ώστε με τις κατάλληλες κινήσεις να μεγιστοποιήσουν τον κύκλο εργασιών τους και να μπορέσουν να απευθυνθούν σε νέες αγορές.

TDN: Ποια η διαδρομή και η εμπειρία σας στο χώρο του τουρισμού και του ηλεκτρονικού μάρκετινγκ;

Στ.Χ.: Από το 1995 προσπάθησα να παρακολουθήσω με ποσοτικούς δείκτες την μεταβολή στην οικονομία από την έλευση του διαδικτύου, στην αρχή με εταιρείες άλλων καταναλωτικών κλάδων, από το 2006 προσπαθήσαμε μέσα από διάφορα έργα να βοηθήσουμε Οργανισμούς Τοπικής Αυτοδιοίκησης και διάφορες τουριστικές επιχειρήσεις να εκμεταλλευτούν τις, περιορισμένες τότε, δυνατότητες των κινητών συσκευών και στη συνέχεια από το 2010 δημιουργήσαμε μία εταιρεία, την m-hospitality, η οποία εξειδικεύεται σε θέματα mobile marketing, με παρουσία σε όλες τις μεγάλες διεθνείς εκθέσεις (WTM, ITB, ATM, ILTM, HITEC, EMITT, MITT) και με πληθώρα έργων σε αρκετές χώρες (όπως ΗΠΑ, Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, Τουρκία, Κατάρ, Ιταλία) καθώς και σε διάφορους οργανισμούς προώθησης του
τουρισμού (Αυστρία, Κατάρ, Ελλάδα).

TDN: Ποιες υπηρεσίες και λύσεις online marketing προσφέρει η επιχείρησή σας;

Στ.Χ.: Η εταιρεία μας προσφέρει ολοκληρωμένες λύσεις  mobile marketing, από την ανάπτυξη των mobile εφαρμογών (natively για τα πλέον διαδεδομένα πρωτόκολλα) έως και την διασύνδεση με τις δράσεις direct marketing, ώστε να υπάρχει ποσοτικοποιημένη μέτρηση της απόδοσης των επενδύσεων των ξενοδόχων. Αυτήν τη στιγμή έχουμε καταφέρει σε πελάτες μας αύξηση των πωλήσεων μέσα στο ξενοδοχείο κατά 18% από τα outlets (SPA, restaurants) καθώς και την εισροή απευθείας πωλήσεων σε ποσοστό που αγγίζει το 10% των online πωλήσεων.

Ο Σταύρος Χαμπάκης, απόφοιτος του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου (Χημικός Μηχανικός) από το 1995 ασχολήθηκε με το “πως το internet θα αλλάξει την Ελληνική Οικονομία”, στη συνέχεια εργάστηκε πάνω στον τομέα της διαχείρισης των αλλαγών σε διάφορα project του ιδιωτικού και δημόσιου τομέα μέχρι το 1999, όπου και πραγματοποίησε μεταπτυχιακές σπουδές στο Πάνεπιστήμιο του Warwick στη Μεγάλη Βρετανία σε θέματα “Organisational risk & knowledge management”. Το 2003 ήταν συνιδρυτής της εταιρείας H+S Technology Solutions με αντικείμενο την παροχη υπηρεσιών προστιθέμενης αξίας σε διάφορες τεχνολογικές νησίδες της αγοράς, τόσο στην Ελλάδα, όσο και στην ευρύτερη περιοχή (ΝΑ Ευρώπη και Μέση Ανατολή), Το 2010 ήταν συνιδρυτής της εταιρείας m-hospitality ένα  spin out με στόχο την παροχή υπηρεσιών mobile marketing στο  vertical του τουρισμού. Εταιρεία με έργα και στις 5 ηπείρους, σε περισσότερα από 160 διεθνή ξενοδοχεία και σε αρκετούς φορείς του τουρισμού.

Πληροφορίες για τους υπόλοιπους εισηγητές και το αναλυτικό πρόγραμμα του Masterclass παρατίθενται εδώ.

Editors - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η συντακτική ομάδα του TravelDailyNews Greece & Cyprus διαθέτει πάνω από 35 χρόνια εμπειρία σε Β2Β τουριστική ειδησεογραφία καθώς επίσης και σε θέματα marketing και επικοινωνίας.

25/04/2024
24/04/2024
23/04/2024
22/04/2024
19/04/2024
18/04/2024