Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size

Πάνος Λεοντόπουλος, Axia Hospitality: Η Axia Hospitality επενδύει στο online marketing & advertising

24 May 2013, 16:57

Στις 5 Ιουνίου 2013 θα πραγματοποιηθεί στο ξενοδοχείο Stratos Vassilikos της Αθήνας το νέο σεμινάριο της σειράς "The 2013 TravelDailyNews Masterclass Series" με τίτλο "The Online Marketing Masterclass for Hoteliers: Αξιοποιώντας τη δύναμη του διαδικτύου για αύξηση πελατείας και εσόδων".

Το TravelDailyNews μίλησε με τον κ. Πάνο Λεοντόπουλο, Sales Manager της Axia Hospitality, ο οποίος θα παρουσιάσει εισήγηση στο Online Marketing Masterclass με θέμα “OTA’s - Revenue Management”.

TravelDailyNews: Κε Λεοντόπουλε, ποιο θέμα θα αναπτύξετε στο σεμινάριο;

Π.Λ.: Το θέμα μου είναι το πως θα αυξήσει κανείς τις πωλήσεις μέσα από τα Internet Distribution Systems και το Internet γενικότερα.

TDN: Ποια η διαδρομή και η εμπειρία σας στο χώρο του τουρισμού και του ηλεκτρονικού μάρκετινγκ;

Π.Λ.: Πρωτοεργάστηκα ως υπάλληλος υποδοχής σε ξενοδοχεία της Αθήνας, διατέλεσα διευθυντής Χωρίου στο Ολυμπιακό Κέντρο Ιππασίας στο Μαρκόπουλο και στη συνέχεια βοηθός του διευθυντή λειτουργίας σε γνωστή τουριστική σχολή.

Μετά από ένα σύντομο διάλειμμα εργασίας σε μεγάλο τραπεζικό όμιλο, έχοντας την πρώτη επαφή με τις πωλήσεις, εργάστηκα ως υπεύθυνος πωλήσεων σε μεγάλο ξενοδοχείο των νοτίων προαστίων της Αθήνας, δημιουργώντας ορατή αύξηση στις πωλήσεις μέσω Internet. Στη συνέχεια, η αφοσίωση στις ηλεκτρονικές πωλήσεις ήρθε μέσω μεγάλου ξενοδοχειακού ομίλου στην Κω, απασχολούμενος στη θέση του Online Markets Manager. Για χάρη της Axia Hospitality και με την προοπτική της ανάπτυξης των διαδικτυακών πωλήσεων, μεταπήδησα στην αντίστοιχη θέση σε αυτή την εξελισσόμενη εταιρεία, όπου πλέον το Internet αποτελεί το πιο ισχυρό εργαλείο προώθησης και πώλησης.

TDN: Ποιες υπηρεσίες και λύσεις online marketing προσφέρει η επιχείρησή σας;

Π.Λ.: Η Axia Hospitality προσφέρει την τεχνογνωσία της στο contracting, τη διαχείρηση κρατήσεων και τις πωλήσεις. Αναλυτικότερα, η ανάπτυξη και διαχείριση των IDS, η προβολή και επίτευξη πωλήσεων μέσω Flash Sales και το Revenue Management αποτελούν τη βάση κάθε εργασίας. Μέσω ειδικευμένων αντιπροσώπων σε Κίνα, Κορέα, ΗΠΑ, Βραζιλία και Μ.Βρετανία, η Axia Hospitality επενδύει στο online marketing & advertising. Τέλος, ένα πακέτο ολοκληρωμένων online υπηρεσιών θα έπρεπε να περιλαμβάνει το Website Consulting και Social Media development, σε συνεργασία με εταιρείες, όπως η Nelios και άλλες.

Με τα παραπάνω, το ξενοδοχείο έχει ανταγωνιστική παρουσία σε όλα τα online συστήματα, επιτυγχάνει μεγιστοποίηση εσόδων και αύξηση πληρότητας, αλλά και ρευστότητα με άμεση πληρωμή των κρατήσεων.

Το σημαντικότερο όλων, εξοικονομείται χρόνος εργασίας του προσωπικού, δίνοντας παράλληλα τη δυνατότητα να επικεντρώσουν την προσοχή τους στην ποιότητα των προσφερομένων υπηρεσιών.



Ο Πάνος Λεοντόπουλος γεννήθηκε και μεγάλωσε στην Αθήνα, ενώ σπούδασε τουριστικά στην Ανωτέρα Σχολή Τουριστικής Εκπαίδευσης Ρόδου και συνέχισε τις σπουδές του στο Πανεπιστήμιο Πειραιά, ολοκληρώνοντας το τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων. Ξεκίνησε την πορεία του στον ξενοδοχειακό χώρο εργαζόμενος στο τμήμα της υποδοχής, ως υπάλληλος αλλά και υπεύθυνος. Κατά τη διάρκεια των Ολυμπιακών Αγώνων διετέλεσε διευθυντής στο Ολυμπιακό Χωριό του Ιππικού Κέντρου στο Μαρκόπουλο.Στο χώρο των ξενοδοχειακών πωλήσεων ξεκίνησε το 2009 και σύντομα απέκτησε ειδίκευση στις ηλεκτρονικές πωλήσεις. Η απασχόλησή του στην Axia Hospitality και η συνεργασία του με τον κ. Γιάννη Κυρίτση, ιδιοκτήτη της εταιρίας, δημιούργησε ένα δυνατό δίδυμο στο χώρο του online sales & marketing.

Πληροφορίες για τους υπόλοιπους εισηγητές και το αναλυτικό πρόγραμμα του Masterclass παρατίθενται εδώ.

Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

↑ top