Τελευταία νέα
ΑρχικήΣτήλεςΣυνέντευξηΓιώργος Χαραλαμπάκης, ForestView: Μια σωστά δομημένη cross channel καμπάνια οδηγεί σε αύξηση πωλήσεων

Γιώργος Χαραλαμπάκης, ForestView: Μια σωστά δομημένη cross channel καμπάνια οδηγεί σε αύξηση πωλήσεων

Στις 5 Ιουνίου 2013 θα πραγματοποιηθεί στο ξενοδοχείο Stratos Vassilikos της Αθήνας το νέο σεμινάριο της σειράς 'The 2013 TravelDailyNews Masterclass Series' με τίτλο 'The Online Marketing Masterclass for Hoteliers: Αξιοποιώντας τη δύναμη του διαδικτύου για αύξηση πελατείας και εσόδων'.

Στις 5 Ιουνίου 2013 θα πραγματοποιηθεί στο ξενοδοχείο Stratos Vassilikos της Αθήνας το νέο σεμινάριο της σειράς “The 2013 TravelDailyNews Masterclass Series” με τίτλο “The Online Marketing Masterclass for Hoteliers: Αξιοποιώντας τη δύναμη του διαδικτύου για αύξηση πελατείας και εσόδων”.

Το TravelDailyNews μίλησε με τον κ. Γιώργο Χαραλαμπάκη, Performance Marketing Manager της ForestView, ο οποίος θα παρουσιάσει εισήγηση στο Online Marketing Masterclass με θέμα Cross Channel marketing: How to increase your online sales with an integrated strategy.”

TravelDailyNews: Κύριε Χαραλαμπάκη, ποιο θέμα θα αναπτύξετε στο σεμινάριο;

Γιώργος Χαραλαμπάκης: To θέμα που θα αναπτύξω στο σεμινάριο θα αφορά το πως μπορεί ένα ξενοδοχείο να επωφεληθεί από το cross channel marketing, τρέχοντας integrated καμπάνιες σε όλα τα διαθέσιμα κανάλια, προβάλλοντας τις υπηρεσίες και το μήνυμα του ενώ παράλληλα εκμεταλλεύεται την δύναμη του κάθε καναλιού. Το σημαντικό είναι πως εάν μια cross channel καμπάνια δομηθεί σωστά τότε έχουμε αύξηση των πωλήσεων, καλύτερο Return On Investment, ενώ παράλληλα βελτιώνεται η εμπειρία του χρήστη σε σχέση με το brand.

TDN: Ποια η διαδρομή και η εμπειρία σας στο χώρο του τουρισμού και του ηλεκτρονικού μάρκετινγκ;

Γ.Χ.: Με το ηλεκτρονικό marketing ξεκίνησα να ασχολούμαι το 2007, ενώ αργότερα το 2008 δημιούργησα το πρώτο μου προσωπικό blog σχετικά με το αντικείμενο. Παράλληλα το 2009 δημιούργησα δεκάδες websites, εκ των οποίων το ένα στοχευμένο στον τομέα του τουρισμού, το οποίο γνώρισε αρκετή επιτυχία στα οργανικά αποτελέσματα αναζήτησης της Google απορροφώντας έτσι και αρκετή επισκεψιμότητα.

H εμπειρία που είχα αποκτήσει εφαρμόζοντας internet marketing τακτικές στα websites μου με βοήθησε το 2010 να κερδίσω μια θέση στην εταιρεία PieceofCake. Εκεί είχα την ευκαιρία τύχη να εργαστώ σε αρκετά μεγάλα projects για το ευρύτερο φάσμα του ελληνικού και ξένου e-commerce.
 
Στην ForestView, όπου εργάζομαι από τον Νοέμβριο του 2011, έχω  ως κύριο καθήκον τις πωλήσεις, τον σχεδιασμό, την επίβλεψη αλλά και την βελτιστοποίηση των online διαφημιστικών προγραμμάτων για πελάτες της εταιρείας στον χώρο του travel (αεροπορικές εταιρείες, Otas, ξενοδοχεία κ.λπ.) και σε άλλα 2 verticals (pharmaceuticals, gaming)

TDN: Αν διαθέτατε τη δική σας επιχείρηση στον χώρο του τουρισμού, ποια από τις υπηρεσίες και λύσεις online Marketing της ForestView θα επιλέγατε πρώτη;

Γ.Χ.: Ως Performance Marketing Agency προσφέρουμε υπηρεσίες σε όλο το φάσμα των online marketing υπηρεσιών (SEO, PPC, Facebook, Mobile Marketing, Retargeting κ.λπ.). Εάν είχα επιχείρηση στον χώρο του τουρισμού θα ήθελα να έχω μια integrated marketing καμπάνια σε όλα τα κανάλια, έτσι ώστε να μπορέσω να προβληθώ στους υποψήφιους πελάτες σε όλα τα στάδια του αγοραστικού κύκλου. Είναι εξαιρετικά σημαντικό για μια επιχείρηση να έχει μια ολοκληρωμένη και ενιαία στρατηγική σε όλα τα κανάλια, η οποία όμως θα προσαρμόζεται ανάλογα με τους στόχους και το πως εξελίσσονται τα κανάλια.

Ο Γιώργος Χαραλαμπάκης είναι απόφοιτος του Τμήματος Ναυτιλιακών Σπουδών του Πανεπιστημίου Πειραιά. Το Marketing ήταν πάντα το πάθος του και έτσι στις αρχές 2007 διαβάζοντας ένα άρθρο σχετικό με το Internet Marketing  ήξερε πως ήθελε να κάνει καριέρα σε αυτό τον τομέα. Από τότε ξεκίνησε να ξοδεύει άπειρες ώρες διαβάζοντας σχετική ξένη βιβλιογραφία, forums και blogs ενώ παράλληλα δημιούργησε δικά του websites ώστε να εφαρμόζει διάφορες τεχνικές. Το Σεπτέμβριο του 2010 ξεκίνησε να εργάζεται στην εταιρεία Piece Of Cake. Εκεί είχε την ευκαιρία να αποκτήσει πολύτιμη επαγγελματική εμπειρία δουλεύοντας πάνω σε πολλά μεγάλα Digital Projects συμβάλλοντας στην επιτυχία τους. Το Νοέμβριο του 2011 εντάχθηκε στην ομάδα της ForestView ως Performance Marketing Manager έχοντας ως κύριο καθήκον τις πωλήσεις, το σχεδιασμό την επίβλεψη αλλά και την βελτιστοποίηση των online διαφημιστικών προγραμμάτων για πελάτες της εταιρείας σε συγκεκριμένα verticals (travel, pharmaceuticals, gaming).

Πληροφορίες για τους υπόλοιπους εισηγητές και το αναλυτικό πρόγραμμα του Masterclass παρατίθενται εδώ. – See more at: http://traveldailynews.gr/columns/article/2600#sthash.awxmYGqe.dpuf
Πληροφορίες για τους υπόλοιπους εισηγητές και το αναλυτικό πρόγραμμα του Masterclass παρατίθενται εδώ. – See more at: http://traveldailynews.gr/columns/article/2600#sthash.awxmYGqe.dpuf

Πληροφορίες για τους υπόλοιπους εισηγητές και το αναλυτικό πρόγραμμα του Masterclass παρατίθενται εδώ.

Editors - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η συντακτική ομάδα του TravelDailyNews Greece & Cyprus διαθέτει πάνω από 35 χρόνια εμπειρία σε Β2Β τουριστική ειδησεογραφία καθώς επίσης και σε θέματα marketing και επικοινωνίας.

18/04/2024
17/04/2024
16/04/2024
15/04/2024
12/04/2024
11/04/2024