Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size

Market Hub Europe, Ahead of the Curve

12 July 2013, 13:19

Το συνέδριο 'The Market Hub Europe' της hotelbeds, έγινε για πρώτη φορά στην Ευρώπη, στη Σεβίλλη της Ισπανίας πριν λίγες μέρες. Το παρακολούθησαν περισσότεροι από 150 τουριστικοί πράκτορες και tour operators από όλη την Ευρώπη.

Το συνέδριο “The Market Hub Europe” της hotelbeds, έγινε για πρώτη φορά στην Ευρώπη, στη Σεβίλλη της Ισπανίας πριν λίγες μέρες. Το παρακολούθησαν περισσότεροι από 150 τουριστικοί πράκτορες και tour operators από όλη την Ευρώπη. Το συνέδριο είχε θέμα “Ahead of the Curve”, και στόχο να δώσει την ευκαιρία στους συμμετέχοντες να ερευνήσουν το μέλλον και να προηγηθούν των εξελίξεων στον ανταγωνιστικό κλάδο της τουριστικής βιομηχανίας.



Rafael Rodriguez
Κατά τη διάρκεια των χαιρετισμών του συνεδρίου ο κ. Rafael Rodriguez Bermudez, υπουργός Τουρισμού της Περιφερειακής Κυβέρνησης της Ανδαλουσίας καλωσόρισε τους συνέδρους και τους παρουσίασε την περιοχής της Ανδαλουσίας.



Juan Ignacio Zoido Alvarez
Ο κ. Juan Ignacio Zoido Alvarez, δήμαρχος της Σεβίλλης, στην ομιλία του τόνισε ότι η Σεβίλλη, ο τρίτος σε σειρά τουριστικός προορισμός της χώρας, επενδύει στο online marketing και βλέπει χρόνο με το χρόνο αύξηση στις ηλεκτρονικές κρατήσεις.



Marta Alvarez
Η κα Marta Alvarez, Deputy MD Sales & Marketing, της Hotelbeds, παρουσίασε στους συνέδρους τους στρατηγικούς στόχους της Hotelbeds. Η εταιρεία έχει στόχο να παραμείνει στην πρώτη θέση ως χονδρέμπορος διαμονής με 22% αύξηση στον κύκλο εργασιών και 16 εκατ. κρατήσεις δωματίων το χρόνο. Για τη Hotelbeds υπάρχουν 3 άξονες για να προχωρήσει: η διαφοροποίηση, η καινοτομία, και η ανταγωνιστικότητα.



Ο κ. Mark Nueschen, Head of Sales Europe, τόνισε ότι η Hotelbeds εξυπηρέτησε το 2013 περισσότερους από 5.000 συνεργάτες, σε 183 προορισμούς σε όλο τον κόσμο, με τζίρο για την Ευρώπη 722 εκατ. ευρώ, σημειώνοντας αύξηση 13% σε σχέση με το 2012.



Ομάδα Πωλήσεων
Ο κ. Mark Nueschen, Head of sales Europe της Hotelbeds προσκάλεσε την ομάδα πωλήσεων της εταιρείας στην σκηνή.



Ο κ. Haris Paschalis, Senior Manager Distribution of Hilton Worldwide, παρουσίασε την αλυσίδα και τη συνεργασία της με τη Hotelbeds.




Ο κ. Roberto Bermudez, Head or Product, Hotelbeds, τόνισε στους συνέδρους ότι η Hotelbeds στέκεται αρωγός τους στην προσπάθειά τους να εξυπηρετήσουν τους πελάτες τους με τον καλύτερο τρόπο, με 40% καλύτερες τιμές και διαθεσιμότητα σε σχέση με τον ανταγωνισμό, και 60% διαθέσιμο προϊόν την τελευταία στιγμή, όπως επίσης, και 20% διαθέσιμο προϊόν μεταξύ 12 και 24 μήνες.



Jorge Cortez
Ο κ. Jorge Cortez, Strategy Director MEAPAC της Hotelbeds, τόνισε ότι το 15% της Hotelbeds είναι με βάση προτιμησιακών όρων, και ενθάρρυνε τους συνέδρους να συνεργαστούν με την Hotelbeds και να την κάνουν τον ειδικό στις αγορές τους, όπως επίσης και τον συνεργάτη τους στον προορισμό.



Benjamin Pironneau
Ο κ. Benjamin Pironneau, Head of Business Development, ανακοίνωσε ότι το 98% του προϊόντος της Hotelbeds παραδίδεται σε λιγότερο από 2 δευτερόλεπτα. Επίσης, η εταιρία διαθέτει 2.700 XML συνδέσεις σημειώνοντας αύξηση 20% από την περυσινή χρονιά, και 35 εκατ. αναζητήσεις την ημέρα, μια αύξηση της τάξεως του 26% σε σχέση με το 2012.



Ilze Van Boven
Η κα Ilze Van Boven, Product Distribution Senior Manager της Hotelbeds τόνισε ότι το κλειδί της επιτυχίας είναι η σωστή και ολοκληρωμένη διάθεση από τα ξενοδοχεία όλων των δεδομένων και στοιχείων τους.



Paul Anthony
Ο κ. Paul Anthony, Director Destination Services της Independent Traveller, στην ομιλία του με τίτλο “Driving Success: through Ancillary sales” είπε ότι συνήθως η πρώτη αγορά είναι αγορά μεταφοράς ή διαμονής. Το 25% των πελατών κάνουν την κράτηση από την περιοχή της μόνιμης διαμονής τους, ενώ το 55% αυτών κάνουν κράτηση όσο βρίσκονται στον τόπο διακοπών τους.



Peter Rasmussen
Ο κ. Peter Rasmussen, Director B2B Product της MicronNexus, παρουσίασε την εταιρεία λέγοντας ότι η MicronNexus είναι ο ηγέτης της αγοράς προμηθεύοντας κρατήσεις αυτοκινήτων και σε επίπεδο Β2Β, αλλά και σε επίπεδο B2C.



Astrid Kastberg
Η κ. Astrid Kastberg, Market Development Manager της Hotelbeds, παρουσίασε το θέμα “Internationalisation”, αναλύοντας στους συνέδρους γιατί να “διεθνοποιηθούν” μαζί με την Hotelbeds. Η κίνηση αυτή δημιουργεί συνέργειες και είναι τελικά ο δρόμος για τηνεπιτυχία. Επίσης, διευρύνει την βάση των πελατών και τους κάνει πιο εξαρτώμενους από την επιχείρηση. Η Hotelbeds βοηθά τους τουριστικούς πράκτορες γινόμενη η τοπική τους ομάδα πωλήσεων και αυτό είναι πολύ απλό… Plug and Play!


Fermin Iribertegui

Ο κ. Fermin Iribertegui, Head of CRC της Hotelbeds, εξήγησε την αξία του CRC, Client Relationship Centers, για τη Hotelbeds, που ουσιαστικά είναι μια πρόταση αξίας προς τους συνέδρους δίνοντας τους την εξυπηρέτηση που αναμένουν. Επίσης, ανέλυσε πως η Hotelbeds διαχειρίζεται τα πολλαπλά κανάλια εισροής πληροφορίων από τηλέφωνα, emails, chats, και video chats. Η Hotelbeds εξυπηρετεί με επιτυχία το 92% των συνολικών ηλεκτρονικών κρατήσεων, δηλ περίπου 1 εκατ. τηλέφωνα και μισό εκατομμύριο emails.



Rebecca Gonzalez
Η κα Rebecca Gonzalez, Liberate Director της Hotelbeds, παρουσίασε στους συνέδρους την ομάδα της και κατά τη διάρκεια της ομιλίας της εξήγησε το μοντέλο των απευθείας πληρωμών της εταιρείας που ονομάζεται Liberate. Ανακοίνωσε ότι το 2013, 2.500 ξενοδοχεία έκαναν απευθείας συμβόλαια με την Hotelbeds, ενώ τα σχέδια για το 2014 είναι ο διπλασιασμός αυτού του αριθμού. Επίσης, είπε ότι το Liberate επεκτείνεται πολύ γρήγορα στην περιοχή της Αμερικής και της Ασίας. Τον Απρίλιο του 2012 μόνο το 5% των πελατών πλήρωνε απευθείας στο ξενοδοχείο, μια συνήθεια που τον Ιανουάριο του 2013 έφτασε το 25%.

Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

↑ top