Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size

Δημήτρης Κούτουλας: Ποιότητα και κερδοφορία πάνε μαζί

12 October 2013, 14:38

Στις 27 Νοεμβρίου διοργανώνεται εκ νέου στην Αθήνα το σεμινάριο Hotel Quality Masterclass, το οποίο απευθύνεται σε ιδιοκτήτες και διευθυντικά στελέχη ξενοδοχειακών επιχειρήσεων. Το TravelDailyNews μίλησε με τον εισηγητή δρα Δημήτρη Κούτουλα για την επιτυχία αυτής της σειράς σεμιναρίων, καθώς και για τη σχέση μεταξύ της ποιότητας των προσφερόμενων υπηρεσιών και της κερδοφορίας ενός ξενοδοχείου.


TravelDailyNews: Κε Κούτουλα, βλέπουμε ότι στα σεμινάριά σας για ξενοδόχους δίνετε έμφαση σε δύο κυρίως άξονες, στην ποιότητα και το μάρκετινγκ. Μπορείτε να μας εξηγήσετε το λόγο;


Δημήτρης Κούτουλας: Ο λόγος είναι ότι στις δύο αυτές πτυχές βρίσκεται το κλειδί για την επιβίωση και την κερδοφορία μιας επιχείρησης. Ένα ξενοδοχείο που δεν προσφέρει πειστικό value for money δύσκολα θα μπορέσει να επιβιώσει σε μια τόσο ανταγωνιστική αγορά και σε ένα περιβάλλον όπου ο πελάτης γίνεται ολοένα και πιο απαιτητικός. Αρκεί να διαβάσει κανείς τα σχόλια και τις κριτικές στο TripAdvisor και σε άλλες παραπλήσιες ιστοσελίδες για να κατανοήσει πόσο έχει αυξηθεί η πίεση για καλή σχέση ποιότητας-τιμής.

Τα ξενοδοχεία πρέπει να προσφέρουν τουλάχιστον την ποιότητα υπηρεσιών και εγκαταστάσεων που προσδοκούν οι πελάτες τους και εάν είναι δυνατόν να την υπερβούν. Αυτό ισχύει για ξενοδοχεία όλων των κατηγοριών, είτε πρόκειται για μια μικρή οικογενειακή μονάδα δύο ή τριών αστέρων, είτε για ένα πολυτελές συγκρότημα διακοπών.

Είναι ένα θέμα ιδιαίτερα επίκαιρο που ελάχιστα έχει συζητηθεί και αναλυθεί στον ξενοδοχειακό κλάδο της Ελλάδας, γεγονός που εξηγεί και τη μεγάλη ανταπόκριση των ξενοδόχων στο “Hotel Quality Masterclass”.

Αντίστοιχα, δύσκολα ένα ξενοδοχείο θα επιτύχει την επιθυμητή κερδοφορία χωρίς το κατάλληλο μάρκετινγκ. Στην Ελλάδα βασιζόμασταν επί πολλά χρόνια στην πελατεία που μας έφερναν οι tour operators και έτσι αμελήσαμε να αναπτύξουμε την τεχνογνωσία μας γύρω από ζητήματα μάρκετινγκ. Πλέον αρκετά ξενοδοχεία έχουν γίνει ιδιαίτερα αποτελεσματικά στα θέματα μάρκετινγκ και προβάλλονται με εξαιρετικό τρόπο στην παγκόσμια τουριστικά αγορά. Ωστόσο, πολλά ακόμη υστερούν σε αυτόν τον τομέα και γίνεται μια προσπάθεια από τις διοικήσεις τους να κάνουν τα εργαλεία της online και offline προβολής κτήμα τους.

Τα επόμενα σεμινάρια που διοργανώνουμε αποβλέπουν να καλύψουν αυτήν ακριβώς την ανάγκη.

TDN: Διαβάζοντας τα ενθουσιώδη σχόλια ιδιοκτητών και διευθυντικών στελεχών που παρακολούθησαν παλιότερα το σεμινάριό σας, βλέπουμε ότι εκθειάζουν τη σε βάθος γνώση σας και τον ιδιαίτερα πρακτικό προσανατολισμό που ακολουθείτε στην εισήγηση. Τί είναι αυτό που αποκομίζουν από το σεμινάριο;

Δ.Κ.: Κοιτάξτε, σε ένα σεμινάριο τύπου “Masterclass” δεν πηγαίνουμε για να ακούσουμε θεωρίες. Οφείλω να σεβαστώ το χρόνο των ανθρώπων που διαθέτουν και εμπειρία και γνώση και να τους προσφέρω μια εντατική εκπαίδευση σε μια εξειδικευμένη πτυχή που θα τους βοηθήσει να γίνουν καλύτεροι και πιο αποτελεσματικοί στη δουλειά τους.

Από τη δική μου εμπειρία ως σύμβουλος και ως επιθεωρητής ξενοδοχείων – να διευκρινίσω ότι έχω διενεργήσει εκατοντάδες mystery guest inspections και εν γένει ποιοτικές αξιολογήσεις ξενοδοχείων και εστιατορίων σε οκτώ χώρες – έχουν καταγραφεί τα συνήθη λάθη και οι αστοχίες που γίνονται από τα ξενοδοχεία και έτσι μπορούμε με πολύ ξεκάθαρο τρόπο να υποδείξουμε πώς θα αποφύγουν αυτά τα λάθη και θα αναβαθμίσουν την εμπειρία διαμονής των πελατών τους. Αυτό το εξηγούμε με μεγάλη λεπτομέρεια για κάθε επιμέρους τμήμα και υπηρεσία μιας ξενοδοχειακής επιχείρησης, από τις τηλεφωνικές κρατήσεις και το room service μέχρι το πρωινό και το spa.

TDN: Σε ποιους ακριβώς απευθύνεται το “Hotel Quality Masterclass”;

Δ.Κ.: Σίγουρα απευθύνεται στους ιδιοκτήτες και τους διευθυντές των ξενοδοχειακών επιχειρήσεων καθώς και σε στελέχη που έχουν θέση ευθύνης. Επιπλέον θα επωφεληθούν από την παρακολούθησή του όσοι ασχολούνται με την κατασκευή, την ανακαίνιση και τη διακόμηση ξενοδοχείων, καθώς θα υποδείξουμε τις αστοχίες που πολύ συχνά γίνονται στο κατασκευαστικό σκέλος και στοιχίζουν πολύ ακριβά στους επιχειρηματίες τόσο σε χρήμα όσο και σε παράπονα από πλευράς της πελατείας τους.


Λεπτομέρειες για το σεμινάριο “Hotel Quality Masterclass” μπορείτε να βρείτε εδώ.


Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

↑ top