Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size

Η ποιότητα των ξενοδοχειακών υπηρεσιών στην εποχή του TripAdvisor

20 Δεκέμβριος 2013, 16:41

Η σημασία της ποιότητας για τη βιωσιμότητα και κερδοφορία των ξενοδοχείων, τα ποιοτικά χαρακτηριστικά και συχνά λάθη στο στήσιμο μιας ξενοδοχειακής ιστοσελίδας και πρακτικές συμβουλές για την ανακαίνιση ενός ξενοδοχείου θα συζητηθούν, μεταξύ άλλων, στο σεμινάριο που διοργανώνει το TravelDailyNews στις 5 Φεβρουαρίου, στο ξενοδοχείο CAPSIS στη Θεσσαλονίκη .


Ύστερα από την πολύ μεγάλη επιτυχία που σημείωσε τo σεμινάριo της σειράς “Hotel Quality Masterclass”, στην Αθήνα, από το TravelDailyNews, θα γίνει στη Θεσσαλονίκη αυτή τη φορά για τις ανάγκες της αγοράς της Βόρειας Ελλάδας. Το σεμινάριο θα εστιάσει στο κρίσιμο ζήτημα της ποιότητας των ξενοδοχειακών υπηρεσιών καθώς και των πρακτικών τρόπων για την αναβάθμισή της με τίτλο:


Η ποιότητα των ξενοδοχειακών υπηρεσιών στην εποχή του TripAdvisor 

Τετάρτη, 5 Φεβρουαρίου 2014 
Capsis Hotel, Μοναστηρίου 18, Θεσσαλονίκη

Στο σεμινάριο θα καλυφθούν οι εξής θεματικές ενότητες:

  • Η σημασία της ποιότητας για τη βιωσιμότητα και κερδοφορία των ξενοδοχείων
  • Ανάλυση των ποιοτικών προδιαγραφών και των συνηθισμένων αδυναμιών στις ακόλουθες πτυχές μιας επίσκεψης σε ξενοδοχείο:
    - Διαδικασία κράτησης (διαδικτυακά, τηλεφωνικά)
    - Άφιξη στο ξενοδοχείο και Check-In
    - Δωμάτιο
    - Μπάνιο
    - Σουίτες και βίλες
    - Room Service – Laundry
    - Εστιατόριο
    - Πρωινό
    - Spa και εγκαταστάσεις αναψυχής
  • Ποιοτικά χαρακτηριστικά και συχνά λάθη στο στήσιμο μιας ξενοδοχειακής ιστοσελίδας
  • Πρακτικές συμβουλές για την ανακαίνιση ενός ξενοδοχείου

Εισηγητής του σεμιναρίου θα είναι ο δρ. Δημήτρης Κούτουλας. Έχοντας ασχοληθεί επί πολλά χρόνια με θέματα ξενοδοχειακού μάνατζμεντ και επιμόρφωσης διευθυντικών στελεχών, θα προσεγγίσει το ζήτημα της ποιοτικής αναβάθμισης ξενοδοχείων με καθαρά πρακτικό πνεύμα και θα εστιάσει σε απλούς και προσιτούς τρόπους για τη βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών.

Σε ποιους απευθύνεται το σεμινάριο


Το Hotel Quality Masterclass απευθύνεται πρωτίστως:

  • σε ιδιοκτήτες ξενοδοχείων
  • σε διευθυντές και ανώτερα στελέχη ξενοδοχειακών επιχειρήσεων
  • σε επαγγελματίες που ασχολούνται με την ανέγερση, ανακαίνιση και διακόσμηση ξενοδοχειακών μονάδων (αρχιτέκτονες, πολιτικούς μηχανικούς, διακοσμητές κοκ.)
  • σε προμηθευτές ξενοδοχειακού εξοπλισμού

Οφέλη από την παρακολούθηση του σεμιναρίου

Όσοι θα παρακολουθήσουν το Hotel Quality Masterclass:

  • θα λάβουν χρήσιμα ερεθίσματα για το πώς βιώνει και αξιολογεί ένας ξενοδοχειακός πελάτης τις υπηρεσίες και εγκαταστάσεις μιας ξενοδοχειακής μονάδας
  • θα μπορέσουν να εντοπίσουν λάθος νοοτροπίες και πρακτικές στο ξενοδοχείο τους και να τις αντιμετωπίσουν
  • θα μπορέσουν να εντοπίσουν σχεδιαστικές αστοχίες και λαθεμένες λειτουργικές προδιαγραφές στο ξενοδοχείο τους
  • θα μπορέσουν να αποφύγουν αστοχίες και λάθη κατά την ανακαίνιση της ξενοδοχειακής τους μονάδας
  • θα μάθουν για βέλτιστες πρακτικές από την Ελλάδα και το εξωτερικό
  • θα μπορέσουν να θέσουν προς συζήτηση την περίπτωση της δικής τους ξενοδοχειακής επιχείρησης και να λάβουν σχετικές συμβουλές και προτάσεις βελτίωσης
  • θα μάθουν τι συμβαίνει σε άλλα ξενοδοχεία της περιοχής τους μέσα από την ανταλλαγή εμπειριών με άλλους ξενοδόχους

 Είπαν για το σεμινάριο:

  • «Καλός γνώστης των βέλτιστων πρακτικών από την Ελλάδα και το εξωτερικό, ο κ. Κούτουλας ανέπτυξε με πολύ αναλυτικό τρόπο πώς μπορούμε να βελτιώσουμε τις ξενοδοχειακές μας μονάδες με απλές και προσιτές κινήσεις. Πολύτιμη μετάδοση τεχνογνωσίας στην ποιοτική αξιολόγηση ξενοδοχειακών μονάδων χρήσιμη για κάθε υψηλόβαθμο στέλεχος ξενοδοχειακών επιχειρήσεων.» Γιώργος Τσέλιος - Γενικός Διευθυντής, Sun Beach Resort / Harmony Resorts, Ρόδος
  • «Πολύ σημαντική παρουσίαση συμπυκνωμένης πολυετούς εμπειρίας από έναν πολύ αξιόλογο εισηγητή για το πιο σημαντικό θέμα που αφορά την ποιότητα που παρέχει ένα ξενοδοχείο.» Εμμανουήλ Χρυσουλάκης - Γενικός Διευθυντής, Astir Beach Hotel, Κρήτη
  • «Εξαιρετικά χρήσιμο και ουσιαστικό σεμινάριο με πολύ πλούσιο περιεχόμενο, χρήσιμο για κάθε ιδιοκτήτη και στέλεχος ξενοδοχειακής μονάδας.» Ιωάννης Καραγιάννης - Ξενοδόχος, Island Point Hotel Group, Ρόδος
  • «Η παρακολούθηση του σεμιναρίου μου έδωσε πολλά ερεθίσματα και ιδέες για την αποτελεσματικότερη λειτουργία του ξενοδοχείου μου, προκειμένου να παρέχουμε καλύτερες υπηρεσίες στους Έλληνες και ξένους πελάτες μας.» Δημήτρης Λιανός - Ιδιοκτήτης, Hotel Grotta, Νάξος
     
  • «Το σεμινάριο ήταν ιδιαίτερα ενημερωτικό, εύστοχο δείχνοντας τις απαιτήσεις και τις ιδιομορφίες του σύγχρονου ταξιδιώτη. Παράλληλα προτάθηκαν πολλές πρακτικές οι οποίες θα πρέπει να υιοθετηθούν από τους επιχειρηματίες και τα στελέχη στον τομέα του τουρισμού, ώστε να κατορθώσουμε να έχουμε όσο το δυνατόν πιο ευχαριστημένους πελάτες.» Γεώργιος Ματσίγκος - Γενικός Διευθυντής, Atrium Hotels, Ρόδος
     
  • Χρήσιμο, πλούσιο και ουσιαστικό για κάθε ιδιοκτήτη και στέλεχος ξενοδοχείου” Στέλιος Ζαχαρουδάκης, ιδιοκτήτης, Latania Hotel
     
  • Πολύ κατατοπιστικό σεμινάριο. Ιδιαίτερα μου άρεσε η σημασία στη λεπτομέρεια, γιατί η μεγάλη επιτυχία ενός ξενοδοχείου εκεί κρύβεται τελικά” Ήλια Καρακώστα,  En Lefko Suites
     
  • Ο κ. Κούτουλας εστιάζοντας σε ουσιώδη ζητήματα του hotel operations μας θύμισε πως είναι σημαντικό να ξεκινάμε από τα βασικά και να επιδιώκουμε τη λεπτομέρεια. Εξαιρετικό σεμινάριο!”,Βασίλης Λαπαναΐτης, Γενικός Διευθυντής, Lagos Mare Hotel, Νάξος
     
  • Πολύ περιεκτικό σεμινάριο με χρήσιμα tips για όλες τις κατηγορίες ξενοδοχείων. Ο κ. Κούτουλας κατάφερε σε λίγες ώρες να μας μεταφέρει τις ξενοδοχειακές του εμπειρίες με έμφαση στις καλές πρακτικές” Παναγιώτα Προβιά, ιδιοκτήτρια Chrissa Camping 
     
  • “Μου έκανε εντύπωση η καλή και σωστή γνώση του κ. ΔημήτρηΚούτουλα όσον αφορά στον ξενοδοχειακό και τον εστιατορικό χώρο”  Αγγελική Παπαδοπούλου, Radisson Blu Park Hotel 
     
  • “Η μεταδοτικότητα του κ. Κούτουλα  βοηθάει όλους τους επαγγελματίες να ακονίσουν τις δεξιότητές τους”  Χρήστος Νάκος, Civitel Hotels & Resorts 
     
  • “Πολύ καλό με λεπτομερείς οδηγίες, ώστε να πετύχουμε δυνατό positioning και value for money” Γεώργιος Σύλας, ιδιοκτήτης Mouzaki Palace
  • “Η μεστή παρουσίαση του κ.Κούτουλα μου πρόσθεσε νέες γνώσεις, ήταν αφορμή για θετικούς προβληματισμούς και μου έδειξε νέους δρόμους για την επιχείρηση” Γεώργιος Λοχαϊτης Πρόεδρος Δ.Σ. KANALES S.A.

     

Σκεπτικό και σκοπός του Σεμιναρίου
 

Η προσφορά ποιοτικών υπηρεσιών και εγκαταστάσεων αποτελεί κλειδί για την κερδοφορία των ξενοδοχειακών επιχειρήσεων σε όλες τις κατηγορίες. Η τήρηση υψηλών ποιοτικών προδιαγραφών επιτρέπει στις επιχειρήσεις να χρεώνουν υψηλότερες τιμές από άλλα ομοειδή ξενοδοχεία, τις κάνει να εξαρτώνται σε μικρότερο βαθμό από τον οργανωμένο τουρισμό και εξασφαλίζει σε αυτές καλή φήμη, πιστή και επαναλαμβανόμενη πελατεία και κατά συνέπεια μεγαλύτερα έσοδα. Αντιθέτως, τα ξενοδοχεία που δεν μπορούν να πείσουν με την ποιότητα των υπηρεσιών και των εγκαταστάσεών τους διαρκώς πιέζονται για μειώσεις τιμών.

Η εξασφάλιση καλής ποιότητας είναι ιδαίτερα επιτακτική και σε εκείνες τις περιοχές της Ελλάδας όπου παρατηρείται μεγάλη υποχώρηση της τουριστικής κίνηση λόγω των συνεπειών της οικονομικής κρίσης. Όσοι ξενοδόχοι μπουν στον πειρασμό να υποβαθμίσουν αισθητά την εμπειρία της πελατείας τους για λόγους οικονομίας, θα μπουν σε ένα φαύλο κύκλο μείωσης κρατήσεων και εσόδων, από τον οποίο δύσκολα θα ανακάμψουν. Μάρτυρες αυτής της κατάστασης είναι τα πολυάριθμα ξενοδοχεία σε όλη τη χώρα, τα οποία, αφημένα στην τύχη και στην παρακμή, αδυνατούν να προσελκύσουν πελατεία όσο χαμηλά κι αν ρίξουν τις τιμές τους.

Η αυξανόμενη προσοχή του ταξιδιωτικού κοινού στα θέματα ποιότητας και η συνεχής ανταλλαγή σχετικών πληροφοριών μεταξύ των ξενοδοχειακών πελατών – χαρακτηριστική είναι η περίπτωση του TripAdvisor – δημιουργεί μεγάλη πίεση στα ξενοδοχεία αλλά επίσης τους προσφέρει ισχυρό κίνητρο να δώσουν μεγαλύτερο βάρος στην ποιότητα των υπηρεσιών που παρέχουν.

Ακριβώς σε αυτό το θέμα εστιάζει το σεμινάριο, κατά τη διάρκεια του οποίου θα αναλυθούν πρακτικοί τρόποι για να βελτιώσει ένα ξενοδοχείο την εμπειρία που θα αποκομίσουν οι πελάτες του και κατ’ επέκταση για να ενισχύσει τη φήμη και τη δημόσια εικόνα του όπως αυτή διαμορφώνεται μέσα από τις διαδικτυακές αξιολογήσεις των πελατών.

Στόχος του σεμιναρίου είναι η πρακτική προσέγγιση στα θέματα ποιότητας όπως τα βιώνουν οι πελάτες ξενοδοχείων. Μέσα από τη σκοπιά ενός «mystery guest» καταγράφονται με μεγάλη λεπτομέρεια και με ιδιαίτερα γλαφυρό τρόπο τα προβλήματα που συχνά απαντώνται στα ελληνικά ξενοδοχεία και προτείνονται απλές κα προσιτές λύσεις για την αντιμετώπισή τους με βάση βέλτιστες πρακτικές τόσο από την Ελλάδα όσο και από το εξωτερικό.
 

Το Πρόγραμμα: 

  09.00 -09.30    Εγγραφή

  09.30 -11.00    Μάθημα (90 λεπτά)

  11.00 -11.15    Coffee break

  11.15 -12.45    Μάθημα (90 λεπτά)

  12.45 -13.45    Διάλειμμα – light lunch

  13.45 -15.15    Μάθημα (90 λεπτά)

  15.15 -15.30    Coffee break

  15.30 -17.00    Μάθημα (90 λεπτά)


Κόστος συμμετοχής

 

Εγγραφή
 

 110,00 Ευρώ

Συμμετοχή επιπλέον ατόμων από την ίδια επιχείρηση ανά άτομο

  60,00 Ευρώ

Φοιτητές - Άνεργοι
 

  50,00 Ευρώ

Οι παραπάνω τιμές περιλαμβάνουν ΦΠΑ 23%.

Στις παραπάνω τιμές περιλαμβάνεται ελαφρύ γεύμα και καφές.

Στους συμμετέχοντες θα δοθούν πιστοποιητικά παρακολούθησης.

Η δαπάνη συμμετοχής στο σεμινάριο μπορεί να καλυφθεί μέσω ΛΑΕΚ.

Για περισσότερες πληροφορίες, επικοινωνήστε με την Travel Media Applications:

Τηλ: 210 9374052
Email: marketing@tma.travel






 

Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

↑ top