Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size

Δημιουργώντας ξενοδοχειακά προϊόντα για ειδικές κατηγορίες πελατών

28 Ιανουάριος 2014, 10:32

Τα πετυχημένα σεμινάρια του TravelDailyNews της σειράς Masterclass συνεχίζονται με νέα εξειδικευμένα θέματα όπως της δημιουργίας ξενοδοχειακών προϊόντων για niche αγορές.


Το TravelDailyNews διοργανώνει ένα ακόμα σεμινάριο της σειράς Masterclass με εξέχοντες εισηγητές στο ξενοδοχείο AIROTEL Stratos Vassilikos.

 

The Special Hotel Concepts Masterclass

Δημιουργώντας ξενοδοχειακά προϊόντα

για ειδικές κατηγορίες πελατών

 

Τρίτη,  25 Φεβρουαρίου 2014

AIROTEL Stratos Vassilikos • Μιχαλακοπούλου 114  • Αθήνα

 

 Εισηγητές:

Δρ. Δημήτρης Κούτουλας (Σύμβουλος Τουριστικών Επιχειρήσεων και Οργανισμών • Πανεπιστημιακός)
Ελένη Μωυσιάδη (Ξενοδόχος  Paradise Island Villas, Κρήτη)
Γιώργος Νικάκης (Ξενοδόχος • Thalassa Beach Resort, Κρήτη)
Νίκος Μοράντης (Ιδιοκτήτης • Destsetters) 
Ιωάννα Παναγιώτου (Destnation Manager • TUI Ελλάς) 

  

Στο χώρο των ξενοδοχείων παρατηρείται τα τελευταία χρόνια ένας αυξανόμενος βαθμός εξειδίκευσης: Ολοένα και περισσότεροι ξενοδόχοι αποφασίζουν να στοχεύσουν όχι στο ευρύ ταξιδιωτικό κοινό αλλά σε επιμέρους τμήματά του που έχουν συγκεκριμένο προφίλ και άκρως εξειδικευμένες ανάγκες. Έτσι απαντώνται πλέον στην αγορά ξενοδοχειακά προϊόντα ειδικά για:

  • συνέδρια
  • οικογένειες με μικρά παιδιά
  • ζευγάρια
  • ομοφυλόφιλους
  • άτομα τρίτη ηλικίας
  • άτομα με αναπηρίες
  • άτομα με αλλεργίες
  • πεζοπόρους
  • ποδηλάτες
  • φιλότεχνους
  • γυμνιστές
  • διακοπές υγείας και ευεξίας
  • διακοπές άθλησης
  • υπερπολυτελείς διακοπές
  • και άλλα πολλά

Χάρη στον υψηλό βαθμό εξειδίκευσης, αυτά τα ξενοδοχεία εξυπηρετούν την αντίστοιχη πελατεία σαφώς καλύτερα σε σύγκριση με τα συμβατικά ξενοδοχεία και αποκτούν έτσι μια οιωνεί μονοπωλιακή θέση στην αγορά. Αυτό τους επιτρέπει να χρεώνουν υψηλότερες τιμές και να έχουν πιστή πελατεία από το τμήμα της αγοράς που επέλεξαν να στοχεύσουν. Έτσι, η ως άνω εξειδίκευση αποτελεί μια πολύ ενδιαφέρουσα εναλλακτική για όσους ξενοδόχους σκέφτονται να αλλάξουν προσανατολισμό στην επιχείρησή τους και να ξεφύγουν από μια αγορά με έντονο ανταγωνισμό τιμών.

Οι πρακτικοί τρόποι για την ανάπτυξη εξειδικευμένων ξενοδοχειακών προϊόντων και την αποτελεσματική προσέγγιση της αντίστοιχης πελατείας θα αναλυθούν στο νέο σεμινάριο με τίτλο «Special Hotel Concepts Masterclass», το οποίο θα διοργανωθεί στην Αθήνα στις 25 Φεβρουαρίου. Πρόκειται για ένα εντατικό και άκρως εξειδικευμένο σεμινάριο που θα φανεί ιδιαίτερα χρήσιμο σε ιδιοκτήτες και διευθυντές ξενοδοχείων που ενδιαφέρονται να προχωρήσουν στην ως άνω εξειδίκευση της επιχείρησής τους.

Κατά τη διάρκεια του σεμιναρίου θα εξηγηθεί βήμα-βήμα η προαπαιτούμενη ανάλυση της εκάστοτε αγοράς, η διαδικασία ανάπτυξης του κατάλληλου ξενοδοχειακού προϊόντος και ο ενδεδειγμένος σχεδιασμός μάρκετινγκ για τη γρήγορη εδραίωση του ξενοδοχείου στη νέα του αγορά.

Ιδιαίτερη έμφαση θα δοθεί στην παρουσίαση συγκεκριμένων παραδειγμάτων εξειδικευμένων ξενοδοχειακών προϊόντων τόσο από την Ελλάδα όσο και από το εξωτερικό.

Tο σεμινάριο εντάσσεται στη σειρά των Masterclasses που διοργανώνονται από την TravelDailyNews και τον Δρα. Δημήτρη Κούτουλα και απευθύνονται σε στελέχη τουριστικών επιχειρήσεων. Σε κάθε Masterclass διδάσκουν ιδιαίτερα έμπειροι επαγγελματίες με τρόπο ζωντανό και διαδραστικό, εμβαθύνοντας σε εξειδικευμένα και επίκαιρα θέματα του τουρισμού και του ξενοδοχειακού κλάδου.

Ενότητες σεμιναρίου

Κατά τη διάρκεια του Special Hotel Concepts Masterclass θα καλυφθεί η εξής θεματολογία:

  • Επισκόπηση της αγοράς και της πελατειακής βάσης για εξειδικευμένα ξενοδοχειακά προϊόντα
  • Επισκόπηση της διεθνούς και ελληνικής εμπειρίας
  • Βήματα ανάλυσης της εκάστοτε αγοράς
  • Βήματα ανάπτυξης ενός εξειδικευμένου ξενοδοχειακού προϊόντος σύμφωνα με τις απαιτήσεις της εκάστοτε πελατειακής βάσης
  • Βήματα σχεδίασης μάρκετινγκ για τη γρήγορη εδραίωση του ξενοδοχείου στη νέα του αγορά
  • Παρουσίαση case studies από την Ελλάδα και το εξωτερικό

Σε ποιους απευθύνεται το σεμινάριο

Το Special Hotel Concepts Masterclass απευθύνεται πρωτίστως:

  • σε ιδιοκτήτες ξενοδοχείων
  • σε επενδυτές που δραστηριοποιούνται ή ενδιαφέρονται να δραστηριοποιηθούν στον ξενοδοχειακό κλάδο
  • σε διευθυντές ξενοδοχείων
  • σε διευθυντικά στελέχη μάρκετινγκ και πωλήσεων 

Οφέλη από την παρακολούθηση του σεμιναρίου

Όσοι θα παρακολουθήσουν το Special Hotel Concepts Masterclass:

  • θα κατανοήσουν τις ιδιαίτερες απαιτήσεις συγκεκριμένων πελατειακών ομάδων
  • θα γνωρίσουν πολλά παραδείγματα επιχειρήσεων που δημιούργησαν επιτυχημένα ξενοδοχειακά προϊόντα για ειδικές κατηγορίες πελατών τόσο από την Ελλάδα όσο και από το εξωτερικό
  • θα διδαχθούν τα επιμέρους βήματα σχεδιασμού εξειδικευμένων ξενοδοχειακών προϊόντων και ειδικότερα τα βήματα:
    • για την ανάλυση της εκάστοτε αγοράς
    • για την ανάπτυξη ενός ολοκληρωμένου και ανταγωνιστικού ξενοδοχειακού προϊόντος
    • για το ενδεδειγμένο μάρκετινγκ του νέου προϊόντος
    • θα μπορέσουν να ανταλλάξουν απόψεις και εμπειρίες με επαγγελματίες του ξενοδοχειακού κλάδου που δραστηριοποιούνται στην αγορά των ειδικών πελτειακών κατηγοριών

 

Το Πρόγραμμα:

 

  09.00 -09.30    Εγγραφή

  09.30 -11.00    Μάθημα (90 λεπτά)

  11.00 -11.15    Coffee break

  11.15 -12.45    Μάθημα (90 λεπτά)

  12.45 -13.45    Διάλειμμα – light lunch

  13.45 -15.15    Μάθημα (90 λεπτά)

  15.15 -15.30    Coffee break

  15.30 -17.00    Μάθημα (90 λεπτά)
 

Κόστος συμμετοχής

 

Εγγραφή
 

 110,00 Ευρώ

 

Συμμετοχή επιπλέον ατόμων από την ίδια επιχείρηση ανά άτομο

  60,00 Ευρώ

 

Φοιτητές - Άνεργοι
 

  50,00 Ευρώ

 

Οι παραπάνω τιμές περιλαμβάνουν ΦΠΑ 23%.

Στις παραπάνω τιμές περιλαμβάνεται ελαφρύ γεύμα και καφές.

Στους συμμετέχοντες θα δοθούν πιστοποιητικά παρακολούθησης.

Η δαπάνη συμμετοχής στο σεμινάριο μπορεί να καλυφθεί μέσω ΛΑΕΚ.  

Οι συμμετέχοντες που θα παρακολουθήσουν και το σεμινάριο στις 24 Φεβρουαρίου θα έχουν έκπτωση 10% επί της συνολικής χρέωσης.

 

Για περισσότερες πληροφορίες, επικοινωνήστε με την Travel Media Applications:

Τηλ: 210 9374052

Email: marketing@tma.travel

Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

↑ top