Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size

Οι στρατηγικοί άξονες της νέας θητείας του ΞΕΕ

07 Φεβρουάριος 2014, 17:18

Οι δράσεις και οι πρωτοβουλίες που θα 'ξεδιπλώσει' η διοίκηση του ΞΕΕ στην περίοδο της νέας θητείας της, όπως αναπτύχθηκαν κατά την 3η Γενική Συνέλευση των μελών του Ξενοδοχειακού Επιμελητηρίου της Ελλάδας.


Οι δράσεις και οι πρωτοβουλίες που θα ξεδιπλώσει η διοίκηση του ΞΕΕ στην περίοδο της νέας θητείας της, εντάσσονται σε τέσσερις στρατηγικούς άξονες:

1. Διοικητική και Οικονομική Αναδιοργάνωση
Στόχος μας είναι να βελτιώσουμε ακόμη περισσότερο το επίπεδο και την ποιότητα της εξυπηρέτησης και της υποστήριξης των μελών μας, με δράσεις και πρωτοβουλίες που θα επικεντρώνονται στο πραγματικό αποτέλεσμα και θα εγγυώνται τη διαφάνεια.

Ενδεικτικές Δράσεις-Πρωτοβουλίες:
α. Δημιουργία Υποκαταστημάτων και ΓΕ.ΜΗ
Με το νόμο 4179/2013 αποκτήσαμε τη δυνατότητα σύνδεσης με τις υπηρεσίες ΓΕΜΗ. Βρισκόμαστε σήμερα εν αναμονή της υπουργικής απόφασης που θα εξειδικεύει τη διαδικασία προσχώρησης στο ΓΕΜΗ των μελών μας, πάντοτε με στόχο την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτησή σας συνάδελφοι. Πάντοτε με στόχο την καλύτερη εξυπηρέτησή σας εξετάζουμε την ίδρυση τοπικών παραρτημάτων.
β. Διαχείριση διαθέσιμων και Business plan.  
Υπεύθυνη άσκηση διοίκησης σημαίνει πρωτίστως λογοδοσία. Το ΞΕΕ είναι το μόνο Επιμελητήριο που ελέγχεται από ορκωτούς λογιστές, ώστε ο καθένας να γνωρίζει που πάει και το τελευταίο ευρώ, με δεδομένο πάντα πως το 50% των εισφορών που εισπράττουμε από τα μέλη μας αποδίδεται στον ΟΑΕΕ. Το οργανωμένο Business plan στο οποίο θα προχωρήσουμε είναι μία ακόμη πρωτοβουλία που ενισχύει τη διαφάνεια και τη λογοδοσία ώστε να υπάρχει  πληροφόρηση και έλεγχος.
γ. Ψηφιακό Επιμελητήριο.  
Φέρνουμε την ψηφιακή εποχή σε όλες τις εσωτερικές διαδικασίες του ΞΕΕ με εφαρμογές όπως η Ψηφιακή υπογραφή, τα  apps εξυπηρέτησης,  τις ηλεκτρονικές εκλογές και το νέο app για τον ιατρικό τουρισμό. Υπενθυμίζω ότι με πρωτοβουλίες του ΞΕΕ ο Ιατρικός τουρισμός αποτελεί πλέον ένα ολοκληρωμένο και  θεσμοθετημένο προϊόν, στην διάθεση της ελληνικής τουριστικής βιομηχανίας, την οποία και συνεχίζουμε να στηρίζουμε με εφαρμογές τεχνολογιών αιχμής.

2. Συμβουλευτική υποστήριξη  στη  χάραξη  της εθνικής τουριστικής πολιτικής

Το ΞΕΕ είναι ο σύγχρονος θεσμικός σύμβουλος της πολιτείας για τα ζητήματα του τουρισμού, ώστε να υπηρετείται ο εποικοδομητικός διάλογος και με  υπεύθυνη τεκμηρίωση να λαμβάνει χώρα ο μακροχρόνιος σχεδιασμός που διαμορφώνει το πρόσωπο του ελληνικού τουρισμού.

Ενδεικτικές Δράσεις-Πρωτοβουλίες:

α. Αναδιοργάνωση και “αυτονόμηση” ΙΤΕΠ.
Στο πλαίσιο αυτό, ενισχύουμε την έρευνα συνόρων της Τράπεζας της Ελλάδος, αναβαθμίζουμε το Κέντρο Τεκμηρίωσης του Ελληνικού Τουρισμού, το οποίο ιδρύσαμε με τη σύμπραξη 15 ερευνητικών και μελετητικών φορέων της χώρας και δημιουργούμε τους όρους για συνεργασία και συνέργειες με το Παρατηρητήριο Τουρισμού του Υπουργείου Τουρισμού
β. Αναβάθμιση της Ετήσιας ‘Έκθεσης ΞΕΕ.
Με αναβαθμισμένο ΙΤΕΠ αναβαθμίζουμε και το περιεχόμενο και τη διαδραστικότητα της Ετήσιας Έκθεσης του ΞΕΕ για τα ελληνικά ξενοδοχεία, καθώς αυτά είναι και οι μεγάλοι πρωταγωνιστές του τουρισμού.
γ.  Βέλτιστη αξιοποίηση πόρων ΣΕΣ (νέο ΕΣΠΑ)  2014-2020
α. Νέα χρηματοδοτικά εργαλεία.
β. Τεχνολογίες οικοδόμησης επιχειρηματικής ευφυΐας.
γ. Δράσεις διαδικτυακού μάρκετινγκ & branding.
δ. Δημιουργία φιλικού περιβάλλοντος για την ανάπτυξη του τουρισμού τρίτης ηλικίας, του ιατρικού τουρισμού και άλλων θεματικών μορφών τουρισμού με έμφαση στις υπηρεσίες και στην κατάρτιση.

δ. Παρατηρητήριο Παραπλανητικής Διαφήμισης.
Δημιουργούμε ένα σύγχρονο εργαλείο monitoring που συνεισφέρει στην αξιοπιστία και στο χτίσιμο σχέσεων εμπιστοσύνης, καταγράφοντας και επεμβαίνοντας σε περιστατικά παραπλανητικής διαφήμισης.  

3. Βελτίωση και εμπλουτισμός ελληνικού τουριστικού προϊόντος
Σήμερα ο τουρισμός σε παγκόσμιο επίπεδο αναγνωρίζεται ως βιωματική εμπειρία στηριγμένη στην ποιότητα και ανταπόκριση σε αυτή την πρόκληση μεταφράζεται σε ανθρωποκεντρική εξυπηρέτηση.

Ενδεικτικές Δράσεις-Πρωτοβουλίες:
α. Ανάπτυξη προγράμματος “Ελληνικό Πρωϊνό”.
Μετά την καταξίωση του προγράμματος στο εσωτερικό είναι ώρα με περισσότερη εξωστρέφεια να γίνει το “Ελληνικό Πρωινό” πρεσβευτής του ελληνικού τουρισμού σε όλο τον κόσμο.
β. Πιστοποίηση-Hotel Stars Union.
Η αξιολόγηση δίνει αξία. Ξεκινάμε την πιλοτική εφαρμογή του συστήματος, με εθελοντική συμμετοχή στην αρχή. Στόχος είναι η λειτουργία ενός συστήματος αξιόπιστου και αναγνωρίσιμου από όλους τους πελάτες των ξενοδοχείων μας.
γ. Κώδικας Ποιότητας.
Κατάρτιση και υιοθέτηση ενός Κώδικα Ποιότητας, με βάση αναγνωρίσιμα  διεθνή πρότυπα και στάνταρ.
δ. Μελέτη για τον Νεανικό τουρισμό.
Σε ένα περιβάλλον αυξανόμενου ανταγωνισμού, αξιοποιούμε πόρους του ΕΣΠΑ αναδεικνύοντας μετά τον ιατρικό και τον τουρισμό τρίτης ηλικίας και αυτή τη μορφή θεματικού τουρισμού.
ε. Δημιουργία με πόρους ΕΣΠΑ  συστήματος ηλεκτρονικών  κρατήσεων αρχικά για την Αθήνα

4. Ανάδειξη της εικόνας του ξενοδοχειακού κλάδου ως πόλου ελπίδας και κοινωνικής προσφοράς
Η αλληλεγγύη και η προσφορά προς το κοινωνικό σύνολο είναι τα συστατικά μιας συνεκτικής και ολοκληρωμένη δέσμης πρωτοβουλιών και δράσεων εταιρικής κοινωνικής ευθύνης με πρωτοβουλία του ΞΕΕ.

Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

↑ top