Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size

Marco Nijhof (YOO Hotels): Η σταθερή παροχή υπηρεσιών είναι το πιο σημαντικό κριτήριο επιτυχίας

12 March 2014, 11:04

Ο Marco Nijhof, γενικός διευθυντής της YOO Hotels, θεωρεί ότι, στη σημερινή αγορά, δεν είναι πλέον δυνατό για ένα ανεξάρτητο ξενοδοχείο να διαχειριστεί από μόνο του το δίκτυο διανομής και ότι η συνεργασία ενός ξενοδόχου με μία μεγαλύτερη διεθνή ξενοδοχειακή επιχείρηση είναι αναπόφευκτη.


TravelDailyNews:

TravelDailyNews: Κε Nijhof, ποιες τρεις συστάσεις θα κάνατε στον ιδιοκτήτη ενός μέσου ελληνικού ξενοδοχείου (π.χ. μια οικογενειακής ξενοδοχειακής επιχείρησης 40 δωματίων), έτσι ώστε να αναπτύξει τη σωστή εμπορική ταυτότητα για την επιχείρησή του;

Marco Nijhof: α) Είναι απαραίτητο ότι ως ξενοδόχος να κατανοήσει το γιατί οι φιλοξενούμενοί του διαμένουν στο δικό του ξενοδοχείο. Να μάθει από κάθε έναν ξεχωριστά που έρχεται ή φεύγει στο ξενοδοχείο, γιατί το επέλεξε αρχικά.
β) Να γνωρίζει τη θέση του στην αγορά, συγκριτικά με τους ανταγωνιστές του.
γ) Να διασφαλίσει ότι δεν είναι μόνο το προωθητικό του μήνυμα ή η θέση του στην αγορά που χρειάζεται να μένουν σταθερά. Το πιο σημαντικό κριτήριο είναι η σταθερή παροχή υπηρεσιων προς τους πελάτες του. Όσο καλύτερη η υπηρεσία τόσο και περισσότεροι φιλοξενούμενοι θα επιστρέφουν και τόσο πιο πιθανό θα είναι να αυξήσει τις τιμές του.

TDN: Σε ποιες περιπτώσεις θα είχε νόημα για ένα ελληνικό ξενοδοχείο να συνεργαστεί με μια διεθνή ξενοδοχειακή αλυσίδα ή με ένα κονσόρτσιουμ μάρκετινγκ;

M.N.: Πιστεύω ότι είναι πολύ δύσκολο για τον σημερινό ξενοδόχο να μη συνεργαστεί με μία μεγαλύτερη διεθνή ξενοδοχειακή επιχείρηση υπό οποιαδήποτε μορφή (σύνδεση, εμπορική αντιπροσώπηση, franchising ή ξενοδοχειακή διαχείρηση), καθώς η διανομή των δωματίων στην αγορά έχει γίνει πολύ πιο δύσκολη. Τα “πλοκάμια” του “χταποδιού” της διανομής έχουν μεγαλώσει εξαιρετικά τα τελευταία δέκα χρόνια. Πιστεύω ότι δεν είναι πλέον δυνατό για ένα ανεξάρτητο ξενοδοχείο να διαχειριστεί από μόνο του το δίκτυο διανομής. Την ίδια στιγμή, οι διαφορετικές μάρκες φέρνουν κρατήσεις και αυξημένους μέσους όρους...

TDN: Ποιές τουριστικές αγορές ιδιαίτερα θα λέγατε ότι παρουσιάζουν σημαντική ανάπτυξιακή δυναμική για τους ελληνικούς προορισμούς και τις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις;

M.N.: Θεωρώ ότι η ρωσική αγορά για την Ελλάδα βρίσκεται ακόμα “στα σπάργανα”. Πρόκειται για πολύπλοκη αγορά με συνέπειες και μερικές φορές το να εισέλθει κανείς σε μια τέτοια αγορά δεν πρέπει να γίνεται από “λιγόψυχους”. Οι Ρώσοι ξοδεύουν πολλά για διασκέδαση και ψυχαγωγία, αλλά την ίδια στιγμή άλλες εθνικότητες δε θέλουν να συγχρωτίζονται μαζί τους.

Η Κίνα έχει τη μεγαλύτερη ανάπτυξη εξερχόμενοι τουρισμού συγκριτικά με οποιαδήποτε άλλη εθνικότητα στον κόσμο. Θα έχει περαιτέρω αύξηση 5–8% ετησίως για την επομενη πενταετία. Πρέπει κανείς να είναι προετοιμασμένος για αυτήν την αγορά σε επίπεδο γνωστικών δυνατοτήτων, ιστοσελίδων, μεταφράσεων και γευστικών προτιμήσεων των Κινέζων... Θέλουν να ταξιδέψουν και θέλουν να έρθουν... Το ξενοδοχείο είναι αυτό που πρέπει να τα καταφέρει - και κάτι τέτοιο απαιτεί αφοσίωση και προθυμία.

Επίσης, υπάρχουν και οι τουρίστες από τις “υποψήφιες” προς ένταξη στην ΕΕ ευρωπαϊκές χώρες. Από τη στιγμή που θα ενταχθούν στην ΕΕ, οι ταξιδιωτικοί  περιορισμοί θα αρθούν και οι πολίτες τους θα μπορούν να ταξιδεύουν ελεύθερα.

Υπάρχουν ακόμη οι αεροπορικές εταιρείες, με τα αναπτυσσόμενα δίκτυα και τους νέους προορισμούς. Η Ryanair ήρθε στην Ελλάδα, κάτι που δε γνώριζα, έως ότου είδα τη σχετική διαφήμιση στο αεροδρόμιο... Λάθος μου που δεν το ήξερα, λάθος που δε θα πρέπει να κάνει κανείς ξενοδοχος στην Ελλάδα.

Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

↑ top