Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size

Αναστάσιος Κύρτσης, trivago: Οι Έλληνες ξενοδόχοι δεν έχουν αντιληφθεί τα οφέλη της σωστής παρουσίας στο διαδίκτυο

20 March 2014, 12:06

Ο κ. Αναστάσιος Κύρτσης, υπεύθυνος Hotel Relations της trivago για την Ελλάδα και την Κύπρο, μιλά στο traveldailynews για τα πλεονεκτήματα των metasearch engines και την ανοδική τάση χρήσης τους, την online παρουσία τους των Ελλήνων ξενοδόχων, αλλά και στις ενέργειες που θα μπορούσαν να κάνουν, ώστε να βελτιώσουν την απόδοση των επιχειρήσεών τους.


TravelDailyNews: Κε Κύρτση, πείτε μας λίγα λόγια για την trivago.

Αναστάσιος Κύρτσης: Η trivago είναι η κορυφαία μηχανή αναζήτησης και σύγκρισης ξενοδοχειακών τιμών στην Ευρώπη και ένα από τα μεγαλύτερα Metasearch engines στο χώρο του ταξιδιού. Κάθε μήνα πάνω από 45 εκατ. ταξιδιώτες ξεκινούν τη διαδικασία αναζήτησης του ιδανικού γι’αυτούς ξενοδοχείου, μέσω της ιστοσελίδας μας. Παρέχουμε στους χρήστες μας – σε πραγματικό χρόνο – ξενοδοχειακές τιμές προερχόμενες από περισσότερες από 200 ιστοσελίδες ξενοδοχειακών κρατήσεων, σε πάνω από 40 χώρες ανά την υφήλιο.

TDN: Μας μιλήσατε για το Metasearch. Ποια η σπουδαιότητά του για τον σύγχρονο ξενοδόχο;

Α.Κ.: Οι Metasearch engines δημιουργήθηκαν από την ανάγκη των ταξιδιωτών για απλοποίηση της διαδικασίας αναζήτησης, και φυσικά, εξοικονόμηση χρόνου. Το βασικό πλεονέκτημά τους είναι πως προσφέρουν στο χρήστη δυνατότητα αναζήτησης all – in – one/ όλα σε ένα. Ουσιαστικά, επισκεπτόμενοι μόνο ένα site μπορούν να συγκρίνουν τιμές, πληροφορίες και δεδομένα από πολλές άλλες ιστοσελίδες. Η ανοδική τάση χρήσης του Metasearch από τους ταξιδιώτες καθορίζει και τη σπουδαιότητά του για τους ξενοδόχους. Είναι μονόδρομος η σωστή online παρουσία τους σε όσο το δυνατόν περισσότερα κανάλια προβολής, πέρα από τα παραδοσιακά – πλέον – OTAs, ειδικά όταν αυτές οι υπηρεσίες παρέχονται δωρεάν, όπως για παράδειγμα στην trivago.

TDN: Ποιο είναι το επίπεδο των Ελλήνων ξενοδόχων συγκριτικά με ανταγωνιστικές αγορές της Μεσογείου, όσον αφορά την online παρουσία τους;

Α.Κ.: Οι Έλληνες ξενοδόχοι σε αντίθεση με συναδέλφους τους από ανταγωνιστικές αγορές, όπως για παράδειγμα η Ιταλία, η Ισπανία, η Τουρκία και η Πορτογαλία, δεν έχουν αντιληφθεί τα οφέλη και τη σπουδαιότητα της σωστής παρουσίας στο διαδίκτυο. Ξενοδόχοι από τις προαναφερθείσες χώρες είναι πολύ πιο ενεργοί και συνειδητοποιημένοι, καθώς ενημερώνονται διαρκώς για όλες τις δυνατότητες του διαδικτύου και συμμετέχουν σε εκπαιδευτικά προγράμματα τύπου workshops και webinars.

TDN: Πώς μπορούν να συνεργαστούν οι ξενοδόχοι με την trivago;

Α.Κ.: Η trivago σε αντίθεση με ανταγωνιστικές επιχειρήσεις του κλάδου θεωρεί και αντιμετωπίζει τους ξενοδόχους ως συνεργάτες – και όχι ως πελάτες – καθώς δεν υπάρχει κάποιου είδους οικονομική συναλλαγή μεταξύ των δυο πλευρών. Η καλή απόδοση (σε συνολικό αριθμό κρατήσεων) των ξενοδοχείων είναι αλληλένδετη με την επιτυχία της trivago. Γι’αυτόν το σκοπό, καταβάλλουμε μεγάλη προσπάθεια, ώστε να εκπαιδεύσουμε τους Έλληνες ξενοδόχους στις νέες τεχνολογίες και τα online εργαλεία που λανσάρουμε. Ενδεικτικά, μέσα στο 2013 πραγματοποιήσαμε τέσσερα workshops και εννέα webinars, αποκλειστικά για τους Έλληνες ιδιοκτήτες καταλυμάτων.
 
TDN: Ποιά η συμβουλή σας προς τους Έλληνες ξενοδόχους, ώστε να βελτιώσουν την απόδοση των επιχειρήσεών τους;

Α.Κ.: Όπως προανέφερα είναι πολύ βασική η σωστή παρουσία των ξενοδοχείων σε όλα τα κανάλια προβολής. Η trivago, όντας η μεγαλύτερη μηχανή σύγκρισης ξενοδοχείων στην Ευρώπη, φέρνει κάθε μήνα 45 εκατομμύρια ταξιδιώτες έξω από την πόρτα των ελληνικών καταλυμάτων. Από εκεί και πέρα, είναι στο χέρι του κάθε ξενοδόχου, με πολύ απλές ενέργειες, να προσελκύσει όσο το δυνατόν περισσότερους πελάτες.

TDN: Όταν λέτε απλές ενέργειες;

Α.Κ.: Αναφέρομαι στο περιεχόμενο του κάθε ξενοδοχείου (φωτογραφίες, χαρακτηριστικά, περιγραφές, κριτικές), το οποίο είναι εξέχουσας σπουδαιότητας. Μπορεί να επηρεάσει θετικά ή αρνητικά την τελική απόφαση κράτησης του ταξιδιώτη. Υψηλής ανάλυσης φωτογραφίες, ενημερωμένα χαρακτηριστικά, αντικειμενικές περιγραφές και θετικές κριτικές είναι πράγματα που μπορούν να αποτελέσουν ανταγωνιστικό πλεονέκτημα. Γι’αυτόν ακριβώς το λόγο, δημιουργήσαμε τη δωρεάν υπηρεσία trivago Hotelier, μέσω της οποίας μπορεί ο κάθε ιδιοκτήτης καταλύματος να εμπλουτίσει το προφίλ του στην trivago, να βρει συμβουλές και μέσω των στατιστικών εργαλείων να παρακολουθήσει την επίδοση της δικής του επιχείρησης, αλλά και ανταγωνιστών του.

Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

↑ top