Τελευταία νέα
ΑρχικήΣτήλεςΣυνέντευξηMarta Alvarez, Hotelbeds: Η Ελλάδα 'πούλησε' σχεδόν μισό εκατομύριο διανυκτερεύσεις το 2013

Marta Alvarez, Hotelbeds: Η Ελλάδα 'πούλησε' σχεδόν μισό εκατομύριο διανυκτερεύσεις το 2013

Το 2013 η Hotelbeds ανακοίνωσε αύξηση 20% των διεθνών πωλήσεών της, με πωλήσεις 1,8 δισ. ευρώ. Αυτή τη στιγμή διαθέτει πάνω από 60.000 διαθέσιμα ξενοδοχεία για πελάτες και η ιστοσελίδα hotelbeds.com έχει 1,5 δισ. αναζητήσεις διαμονής σε μηνιαία βάση. Η Marta Alvarez, Sales & Marketing Director της Hotelbeds, μιλά στο traveldailynews για την παγκόσμια αγορά, καθώς και για τον ταχύτερα αναπτυσσόμενο προορισμό στην περιοχή της Μεσογείου, την Ελλάδα.

TravelDailyNews: Κα Alvarez, ποια ήταν η πορεία της Hotelbeds το 2013 και σε ποιές περιοχές είχατε τα καλύτερα αποτελέσματα;

Marta Alvarez: Το 2013 ήταν ακόμη μία επιτυχημένη χρονιά για την Hotelbeds, κατά την οποία συνέχισε “χτίζει” την ισχυρή της παρουσία και την ηετική της θέση στην αγορά, ως ή Νο1 παγκόσμια B2B bedbank, ενώ διατήρησε τα διψήφια νούμερα ανάπτυξήςτης. Εξακολουθούμε να αυξάνουμε την παρουσία μας διεθνώς, επεκτεινόμενοι σε αγορές εξερχόμενου τουρισμού και προορισμούς σε αναυδόμενες αγορές στην Αμερική, την Ασία και την Αφρική.

Το 2013 η Hotelbeds ανακοίνωσε αύξηση 20% των διεθνών πωλήσεών της, με πωλήσεις 1,8 δισ. ευρώ. Αυτή τη στιγμή διαθέτουμε πάνω από 60.000 διαθέσιμα ξενοδοχεία για πελάτες και η ιστοσελίδα hotelbeds.com έχει 1,5 δισ. αναζητήσεις διαμονής σε μηνιαία βάση.

Το νέο μας σύστημα πληρωμών κατά το πρότυπα των ξενοδοχείων, “Liberate”, επεκτείνεται σε νέες αγορές και προσφέρει σημαντική μείωση του λειτουργικού κόστους, χωρίς πιστωτικό όριο για τους online διανομείς. Το 2013 η Hotelbeds ξεκίνησε τη λειτουργία νέων κέντρων σχέσεων με τον πελάτη (Client Relationship Centers) σε Ευρώπη, Βόρεια και Λατινική Αμερική, με το τέταρτο να εφαρμόζεται αυτήν την εποχή στην Ασία. Τα κέντρα αυτά αποτελούν σημεία επαφής με τoν πελάτη, εξυπηρέτούν σε βάση 24/7, ενώ ασχολήθηκαν με 1,7 εκατ. αιτήσεις πελατών το 2013. Οι XML συνδέσεις αυξήθηκαν κατά 50%, συνδέοντας το σύστημα απογραφής της Hotelbeds με τα συστήματα κράτησεων τρίτων.

Όσον αφορά στις περιοχές που είχαν τις καλύτερες επιδόσεις, η MEAPAC (Μέση Ανατολή και Ασία-Ειρηνικός) παρέμεινε η ταχύτερα αναπτυσσόμενη περιοχή για τη Hotelbeds με την Ταϊλάνδη ως τον best-seller προορισμό, ακολουθούμενη από τη Μαλαισία, μία από τις πιο ταχύτερες σε πωλήσεις χώρα το περασμένο έτος, με ανάπτυξη 74%. Προορισμοί όπως οι Φιλιππίνες, η Ταϊβάν και η Ιαπωνία είχαν επίσης τριψήφιο ρυθμό ανάπτυξης. Στην Ευρώπη, η Ισπανία παρέμεινε ο προορισμός με τις μεγαλύτερες πωλήσεις για τη Hotelbeds. Η Ελλάδα (με 58%) ήταν ο ταχύτερα αναπτυσσόμενος προορισμός μας στην περιοχή της Μεσογείου, σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος.

Οι ΗΠΑ ήταν ο κορυφαίος προορισμός για τους πελάτες στην περιοχή της Αμερικής, με τη Βραζιλία να είναι ο ταχύτερα αναπτυσσόμενος προορισμός για το 2013, με αύξηση έως και 55%.

TDN: Ποια είναι τα σχέδια επέκτασής σας για την επόμενη τριετία;

M.A.: Τα επόμενα χρόνια θα εστιάσουμε στο να γίνουμε ο “παίκτης” εκείνος της αγοράς με το μεγαλύτερο όραμα στη διάθεση τουριστικών προίόντων/υπηρεσιών, αναπτύσσοντας την προσφορά των εξαιρετικών μας προϊόντων, της τεχνολογικής μας πλατφόρμας hotelbeds.com και της ηγετικής μας θέσης. Η Hotelbeds έχει ένα φιλόδοξο σχέδιο επέκτασης για τα επόμενα χρόνια , το οποίο περιλαμβάνει συνέχεια στη διεθνή παρουσία και ηγετική θέση της Hotelbeds, διατηρώντας παράλληλα διψήφια νούμερα ανάπτυξης. Σημεντικές επενδύσεις σε IT, διανομή και νέα προϊόντα περιλαμβάνονται επίσης στα μελλοντικά μας πλάνα ανάπτυξης.

Μέχρι το 2018, αναμένουμε να εδραιώσουμε την επέκτασή μας στις διεθνείς αγορές, ιδιαίτερα στις αγορές της Ασίας και της Αφρικής (ως προορισμοί). Κατά την ίδια χρονική περίοδο, η Hotelbeds θα πρέπει να επικεντρωθεί στα σχέδια επέκτασής της στις αγορές εξωτερικού τουρισμού και σε προορισμούς στην Αμερική, την Ασία και την Ανατολική Ευρώπη, διατηρώντας παράλληλα την ανάπτυξή της στις άλλες ευρωπαϊκές αγορές. Περιμένουμε επίσης να αυξηθούν τα ξενοδοχεία του χαρτοφυλακίου μας -έως και τριπλασιασμός του- έως το 2018.

Στο μέλλον θα δοθεί έμφαση και στην καλλιέργεια των νέων brands δραστηριοτήτων της Hotelbeds, πουλώντας υπηρεσίες μεταφορών, δραστηριότητες και εμπειρίες στην ταξιδιωτική βιομηχανία ως σύνολο.

TDN: Σκοπεύει η Hotelbeds να αποκτήσει κάποιες εταιρείες στο κοντινό μέλλον;

M.A.: Η Hotelbeds έχει συνδυάσει την οργανική ανάπτυξη με μερικές στρατηγικές εξαγορές τα προηγούμενα χρόνια. Αποφασίζουμε να προχωρήσουμε σε μια εξαγορά, όταν βρούμε κάποια στρατηγικής σημασίας επιχείρηση για την εταιρεία μας.

TDN: Πού εστιάζετε τις δραστηριότητές σας αυτήν τη χρονική στιγμή;

M.A.: Για την επόμενη διετία, αναμένουμε ανάπτυξη πάνω από 40% για την περιοχή MEAPAC και άνω του 20% στην Αμερική. Την παρούσα χρονική στιγμή, η MEAPAC είναι η μεγαλύτερη γεωγραφικά περιοχή για τη Hotelbeds και αυξάνουμε σταδιακά την παρουσία μας σε αυτήν τα τελευταία χρόνια. Είναι επίσης η ταχύτερα αναπτυσσόμενη περιοχή λόγω του μεγέθους της, της κλίμακας και των δυνατοτήτων της αγοράς της σε προορισμούς όπως η Σιγκαπούρη, η Νότια Κορέα η Ιαπωνία, η Σαουδική Αραβία κ.ά.

Στην Αμερική αυξάνουμε το ανθρώπινο δυναμικό μας σε χώρες όπως η Βραζιλία -ο ταχύτερα αναπτυσσόμενος προορισμός για το 2013 με 55%. Αυξάνουμε επίσης τις προσφορές μας για την Καραϊβική.

Όσον αφορά στην Ευρώπη, αναμένουμε “δυνατές” αποδόσεις στις ανατολικές χώρες. Στην περιοχή της Μεσογείου, η Ελλάδα αποτελείέναν από τους πιο δημοφιλείς μας προορισμούς, όπου και πουλήσαμε σχεδόν μισό εκατομύριο διανυκτερεύσεις το 2013, αύξηση 55% συγκριτικά με την προηγούμενη χρονιά.

Editors - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η συντακτική ομάδα του TravelDailyNews Greece & Cyprus διαθέτει πάνω από 35 χρόνια εμπειρία σε Β2Β τουριστική ειδησεογραφία καθώς επίσης και σε θέματα marketing και επικοινωνίας.

29/03/2024
28/03/2024
27/03/2024
26/03/2024
22/03/2024
21/03/2024