Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size

Business tips από την Axia Hospitality

25 Ιούλιος 2014, 10:17

Ο πρόεδρός της, κ. Γιάννης Κυρίτσης δίνει ορισμένα business tips στους ξενοδόχους της Ελλάδας με σκοπό να υπάρχει σταθερή πληρότητα στα ξενοδοχειακά καταλύματα καθώς και να βοηθήσει να διαχειριστεί ο ξενοδόχος με τον καλύτερο δυνατό τους νεκρούς μήνες του υπόλοιπου χρόνου.


Η ανάπτυξη της ελληνικής ξενοδοχειακής επιχείρησης έχει στόχο την ενίσχυση του ελληνικού τουρισμού. Η Axia Hospitality, εταιρεία που δραστηριοποιείται στη διαχείριση ξενοδοχειακών κρατήσεων είναι εδώ για να στηρίξει τη “βαριά βιομηχανία” της Ελλάδας, τον τουρισμό. Χάρη στην χρήση των πιο εξελιγμένων συστημάτων ηλεκτρονικών κρατήσεων και το άρτια καταρτισμένο ανθρώπινο δυναμικό της στοχεύει στην αύξηση της μέσης τιμής και, φυσικά, της πληρότητας μέσα από τα online και offline συστήματα κρατήσεων.

Η Axia έχει τη δυνατότητα να συντονίζει το μάρκετινγκ και τη διαφήμιση, αλλά και να διαμορφώσει την εικόνα του site του κάθε ξενοδοχείου που συνεργάζεται. Οι λύσεις που δίνει είναι πάντα σχεδιασμένες με βάση τις ανάγκες και τους στόχους που θέτει η κάθε επιχείρηση αφού όπως λέει και το μότο της “πρόκειται για ένα όπλο στα χέρια του κάθε ξενοδόχου...”

Ο πρόεδρός της, κ. Γιάννης Κυρίτσης δίνει ορισμένα business tips στους ξενοδόχους της Ελλάδας με σκοπό να υπάρχει σταθερή πληρότητα στα ξενοδοχειακά καταλύματα καθώς και να βοηθήσει να διαχειριστεί ο ξενοδόχος με τον καλύτερο δυνατό τους νεκρούς μήνες του υπόλοιπου χρόνου.

Στο καίριο ερώτημα πως να αυξήσετε τις απευθείας κρατήσεις σας:

  • Προσφέροντας εκπτώσεις σε “περιορισμένο κοινό”
  • Δημιουργώντας δυναμικά πακέτα ανά χώρα (Flight- accomodation- tranfers)
  • Χρησιμοποιώντας στο website σας καλύτερες τεχνικές στο που βρίσκεται το BOOK NOW της πλατφόρμας σας.
  • Δίνοντας εκπτώσεις στους πελάτες σας από τα προηγούμενα χρόνια μέσα από newsletters.
  • Ενθαρρύνοντας τους πελάτες να γράφουν το σχόλιό τους στο Tripadvasor ή το Yelp.
  • Επίσης, δίνει χρήσιμες εναλλακτικές λύσεις για το πως θα επιμηκύνεται την τουριστική περίοδο.
  • Στοχεύοντας σε χώρες- πελάτες οι οποίοι ταξιδεύουν αυτούς τους χειμερινούς μήνες (π.χ. Κίνα- Κορέα- Ιαπωνία)
  • Καταχωρώντας το ξενοδοχείο σε ΟΤΑ‘S (Online Travel Agencies) από τις παραπάνω χώρες κ όχι μόνο.
  • Παίζοντας με τις προσφορές.
  • Κάνοντας συνεργασίες με άλλα ξενοδοχεία άλλης περιοχής, ώστε να φτιάξετε πακέτα.
  • Δημιουργώντας συνεργασίες με διάφορα Flash Sales ανά τον κόσμο.

Το μεσογειακό κλίμα της Ελλάδας είναι ιδανικό για τουρισμό καθ’όλη τη διάρκεια του χρόνου. Σήμερα μία από τις βασικές προτεραιότητες της εταιρείας Axia Hospitality είναι να δημιουργήσει μία δυναμική και βιώσιμη τουριστική ξενοδοχειακή υποδομή για όλες τις εποχές του χρόνου που θα συμβαδίζει τις τεχνολογικές εξελίξεις της εποχής.

Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

↑ top