Τελευταία νέα
ΑρχικήΣτήλεςΣυνέντευξηΚατερίνα Μούσμπε (Mideast): Με νέα ταυτότητα και στροφή στον κλάδο των συνεδρίων και του τουρισμού πολυτελείας

Κατερίνα Μούσμπε (Mideast): Με νέα ταυτότητα και στροφή στον κλάδο των συνεδρίων και του τουρισμού πολυτελείας

Η κα Κατερίνα Μούσμπε, ιδιοκτήτρια και γενική διευθύντρια της Mideast, αποκάλυψε σε συνέντευξή της στο traveldailynews.gr, τα άμεσα σχέδια της εταιρείας, όπως η αγορά ενός Online συστήματος για πώληση ολοκληρωμένων ταξιδιωτικών υπηρεσιών τόσο προς τους μεμονωμένους όσο και προς τους εταιρικούς της πελάτες σε Ελλάδα και εξωτερικό.

TravelDailyNews: Κα Μούσμπε, πρόσφατα ανακοινώσατε τη δημιουργία νέων γραφείων στην Ελλάδα (ως υποκαταστήματα) και στην Κωνσταντινούπολη στο εξωτερικό. Ποια είναι η στρατηγική σας για το γραφείο της Κωνσταντινούπολης και ποιους σκοπούς εξυπηρετεί; Ποια τα κριτήρια επιλογής της Μυκόνου και της Γλυφάδας;

Κατερίνα Μούσμπε: Στις αρχές του Ιουλίου 2014 επεκτείναμε το δίκτυό μας με τρίa υποκαταστήματα στην Ελλάδα (Γλυφάδα, Μύκονος) και το εξωτερικό (Κωνσταντινούπολη) πάντα με γνώμονα την παροχή του καλύτερου δυνατού customer service.

Σε ό,τι αφορά στην Τουρκία, η απόφαση ήταν στρατηγικής σημασίας καθώς βασικός μας στόχος ήταν η εξυπηρέτηση των πελατών μας στη σημαντική για εμάς αγορά της Τουρκίας από δικούς μας ανθρώπους. Εκτός από τους Έλληνες που επιλέγουν την Τουρκία για τα προσωπικά ή εταιρικά τους ταξίδια, μεγάλος όγκος πελατείας μας που προέρχεται από τις αραβικές και ρωσόφωνες χώρες, την Ινδία, το Ιράν, την Κίνα κ.λπ., επιλέγει την Τουρκία για τις διακοπές του αντί της Ελλάδας ή συνδυασμό των δύο χωρών. Η εξειδίκευσή μας στις συγκεκριμένες αγορές μας οδήγησε στη στρατηγική απόφαση να πάρουμε κι εμείς ένα κομμάτι από αυτήν την “πίτα” εισερχόμενου προς Τουρκία τουρισμού, δημιουργώντας το δικό μας υποκατάστημα στην Κωνσταντινούπολη.

Το προάστειο της Γλυφάδας επιλέχθηκε για τη γεωγραφικά στρατηγική του θέση που εξυπηρετεί απόλυτα μεγάλο μέρος της πελατειακής βάσης της Mideast. Η εγγύτητά του στην παραλιακή όπου εδρεύουν κάποια από τα πιο διάσημα ελληνικά ξενοδοχεία και resorts από μόνη της εγγυάται την αμεσότητα των απαντήσεων στα αιτήματα των πελάτων μας εκεί.

Η Μύκονος επιλέχθηκε με κριτήριο την αύξηση της τουριστικής κίνησης από Αραβικές Χώρες προς το ελληνικό αυτό δημοφιλές νησί μας. Επιπλέον, η τοποθεσία του στην οδό Ματογιάννη, τον πιο κεντρικό δρόμο της Χώρας της Μυκόνου, επιλέχθηκε με στόχο τόσο την προσέλκυση του μεγάλου αριθμού τουριστών που περνούν καθημερινά από το σημείο, όσο και την άμεση εξυπηρέτηση των κατοίκων και επιχειρηματιών του νησιού.

Και οι τρεις τοποθεσίες είναι κομβικής σημασίας σημεία για τη Mideast. Η φυσική παρουσία της εταιρείας με γραφεία στις συγκεκριμένες αγορές έχει ως στόχο την περαιτέρω βελτιστοποίηση της προσφερόμενης εμπειρίας εξυπηρέτησης των πελατών της Mideast και αναμένεται να οδηγήσει στην επέκταση της πελατειακής της βάσης και ως εκ τούτου στην ενίσχυση της θέσης της στην ελληνική αγορά.

TDN: Το νέο σας λογότυπο παρουσιάστηκε στην αγορά πριν λίγο καιρό, ποια είναι η φιλοσοφία του και πώς αντανακλά την πρόσφατη και μεγάλη επέκταση της εταιρείας σας;

Κ.Μ.: Με αφορμή την ολοκλήρωση των 30 χρόνων ιστορίας μας στο χώρο του ταξιδιού, πραγματοποιήσαμε ένα μεγάλο βήμα στην επικοινωνία μας ανανεώνοντας την εικόνα μας, υιοθετώντας πλέον ένα λογότυπο και αντίστοιχο branding με σύγχρονο σχεδιασμό και νέα δυναμική.

Διαλέγοντας πλέον ένα λογότυπο πολύχρωμο, με κίνηση και χωρίς φόρμα πλαισίου, δείχνουμε ότι δεν προσφέρουμε τυποποιημένες υπηρεσίες και αποκτούμε μια εικόνα μοντέρνα, δυναμική, αισιόδοξη, γεμάτη αυτοπεποίθηση, όπως τα συναισθήματα που έχουμε όταν ταξιδεύουμε.

Το όνομά μας παραμένει σταθερό, όπως και οι αξίες μας: Αγάπη και φροντίδα για τον πελάτη (We Care!), υπευθυνότητα και προσήλωση στο αποτέλεσμα, ενώ η ονομασία της Mideast πλέον γίνεται μια ενιαία λέξη, αναμειγνύοντας πεζά με κεφαλαία γράμματα, γεγονός που φανερώνει ελευθερία πνεύματος και μία τάση συνεχούς εξέλιξης.

Επιπλέον, διατηρούμε το μπλε χρώμα στην επωνυμία μας, ένα χρώμα ξεκάθαρα ελληνικό, το οποίο θυμίζει τη θάλασσα και τον ουρανό μας.

Το λογότυπο ολοκληρώνουν οι πέντε χρωματιστοί γλάροι, σύμβολα του ταξιδιού, ένας για κάθε πυλώνα δραστηριότητάς μας οι οποίοι λειτουργούν και επικοινωνούνται αυτόνομα:

  • Εταιρικά Ταξίδια και Ταξίδια Αναψυχής: Πορτοκαλί – το χρώμα της επιτυχίας, της χαράς και του ενθουσιασμού
  • Εισερχόμενος Τουρισμός: Πράσινο – το χρώμα της φύσης, της ισορροπίας και της δύναμης
  • Συνεδριακός Τουρισμός: Πετρόλ – το χρώμα της σκέψης και της οργάνωσης
  • Πολυτελής Τουρισμός: Μωβ – το χρώμα της μεγαλοπρέπειας και της αρχοντιάς
  • Γάμοι και Προσωπικές Εκδηλώσεις: Ροζ – το χρώμα των συναισθημάτων και της αληθινής αγάπης

Έτσι η Mideast, το Φεβρουάριο του 2014, απέκτησε νέα εικόνα δυναμική εικόνα που ανταποκρίνεται και αντικατοπτρίζει το δυναμισμό της Mideast, διατηρώντας πάντα σταθερό το υψηλό επίπεδο εξυπηρέτησης και φροντίδας για τον πελάτη (“We Care!”) που μας χαρακτηρίζει όλα αυτά τα χρόνια.

TDN: Η νέα ταυτότητά σας δείχνει πως στρέφεστε προς τον κλάδο των συνεδρίων και του τουρισμού πολυτελείας. Τι κινήσεις κάνετε για να ενδυναμώσετε τον εισερχόμενο τουρισμό για αυτές τις μορφές και σε ποιες χώρες;

Κ.Μ.: Η νέα μας ταυτότητα πράγματι “αποκαλύπτει” για πρώτη φορά τόσο ξεκάθαρα τους κυριότερους τομείς δραστηριότητάς μας. Η απόκτηση, διατήρηση και ενίσχυση του πελατολογίου μας αυτού επιτυγχάνεται μέσα από πολυποίκιλες ενέργειες προβολής της Mideast, αλλά και της χώρας μας στις αγορές – στόχους. Συγκεκριμένα, η Mideast λαμβάνει μέρος σε δεκάδες παγκοσμίου φήμης στοχευμένες εκθέσεις τουρισμού, όπως ενδεικτικά: Luxury Travel Mart στη Ρωσία, Deluxe Travel Market στην Ουκρανία, EIBTM στη Βαρκελώνη και IMEX στη Φρανκφούρτη προσελκύοντας πελάτες για πολυτελή και συνεδριακό τουρισμό αντίστοιχα. Στη μακριά λίστα εκθέσεων προστίθενται ξεχωριστές για την αγορά των αραβικών χωρών (με την ATM να θεωρείται η σημαντικότερη έκθεση στην εκεί αγορά), της Ινδίας (OTM, SATTE και Road trips από άκρη σε άκρη της χώρας), της Κίνας κ.ο.κ.

Ειδικότερα στο συνεδριακό κομμάτι, η δύναμή μας σφραγίστηκε φέτος με την ανάληψη του Παγκοσμίου Συνεδρίου Υπέρτασης Joint Meeting ESH/ISH Hypertension 2014 ως Local PCO όπου χειριστήκαμε περισσότερους από 8.000 συνέδρους και τους συνοδούς τους  καθώς και με τις πιστοποιήσεις μας από HAPCO και EFAPCO.

Επιπλέον, από μέρους μας έχουμε εκδώσει εξειδικευμένα πολυσέλιδα έντυπα για τους δύο αυτούς τύπους τουρισμού και στη ρωσική γλώσσα: Greece, A World of Luxury (αγγλικά και ρωσικά) και “Gourmet” M.I.C.E. μέσα από τις οποίες επικοινωνούμε τις δυνατότητες που προσφέρει η χώρα μας όσον αφορά στα δύο αυτά είδη τουρισμού.

Φυσικά, οι ενέργειές μας δε στοχεύουν μόνο τις αγορές του εξωτερικού, αλλά και την ελληνική αγορά, όπως επίσης η στόχευση των ενεργειών μας δε σταματά στα δύο αυτά είδη τουρισμού αλλά επεκτείνεται και στα υπόλοιπα είδη τουρισμού και εκδηλώσεων που εξυπηρετούμε.

TDN: Πώς χρησιμοποιείτε τα social media; Πώς αυτό βοηθά την εταιρεία σας;

Κ.Μ.: Πλέον το 75% των χρηστών του Internet παγκοσμίως χρησιμοποιούν ενεργά τα social media και οι πελάτες μας βρίσκονται κατά πάσα πιθανότητα μέσα σε αυτό το ποσοστό. Σήμερα οι καταναλωτές χρησιμοποιούν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για να εκφράσουν pre-sales ερωτήσεις, παράπονα, ευχαριστίες προς τις εταιρείες κ.λπ., οπότε είναι πολύ σημαντικό να λαμβάνουν real-time απαντήσεις. Λαμβάνοντας υπόψη τις νέες συνήθειες των καταναλωτών μας και έχοντας ως προτεραιότητα την άμεση εξυπηρέτησή τους δε μπορούμε παρά να έχουμε μία δυναμική παρουσία στο social media μετατρέποντας τους δυνητικούς πελάτες μας σε πραγματικούς. Επιπλέον, τα social media είναι ιδανικά για την ενδυνάμωση του brand εφόσον ακολουθείται η κατάλληλη στρατηγική βάσει της οποίας παράγουμε και δημοσιεύουμε νέα στο κάθε social network ξεχωριστά. Με τον τρόπο αυτό αποκτάμε πιστούς φίλους των σελίδων μας και εν δυνάμει πιστούς πελάτες του brand και της εταιρίας μας.

TDN: Έχετε κάποια μακροπρόθεσμη στρατηγική για τον ηλεκτρονικό τουρισμό;

Κ.Μ.: Ακολουθούμε τις τεχνολογικές τάσεις υιοθετώντας τα αρτιότερα και πιο σύγχρονα τεχνολογικά εταιρικά συστήματα στα γραφεία μας. Παράλληλα, προσφέρουμε στους πελάτες μας την ευκολία κράτησης Online τόσο αεροπορικών και ακτοπλοϊκών εισιτηρίων όσο και ταξιδιωτικής ασφάλειας μέσα από την ιστοσελίδα μας mideast.gr αλλά και μέσα από τη σελίδα μας στο Facebook.  

Στα άμεσα σχέδιά μας είναι η αγορά ενός Online συστήματος για πώληση ολοκληρωμένων ταξιδιωτικών υπηρεσιών τόσο προς τους μεμονωμένους όσο και προς τους εταιρικούς μας πελάτες στην Ελλάδα και το εξωτερικό. Επιπλέον, σε λίγους μήνες σκοπεύουμε να παρουσιάσουμε μία πρωτότυπη και χρήσιμη εφαρμογή για κινητά τηλέφωνα (mobile app) που ευελπιστούμε να αποτελέσει τον απόλυτο ταξιδιωτικό σύντροφο του κάθε χρήστη.

Πέρα από τα αδιαμφισβήτητα απαραίτητα τεχνολογικά συστήματα, ο ανθρώπινος παράγοντας πίσω από τον υπολογιστή είναι αυτός που κάνει τη διαφορά και αυτό είναι που πρεσβεύουμε στη Mideast.

TDN: Τι σας φοβίζει στα δεδομένα της ελληνικής πραγματικότητας;

Κ.Μ.: Η αύξηση του τουρισμού μας επιτρέπει να είμαστε αισιόδοξοι, ειδικότερα για τα γραφεία όπως η Mideast που έχουμε ιδιαίτερη εξειδίκευση στον εισερχόμενο τουρισμό. Εξάλλου, η αισιοδοξία είναι χαρακτηριστικό της εταιρίας μας, ακόμα και στους πιο δύσκολους καιρούς εμείς λειτουργούμε με το χαμόγελο. Ωστόσο, είναι σίγουρο ότι απαιτείται σοβαρός σχεδιασμός από την πλευρά της Πολιτείας, αλλά και συνεργασία από την πλευρά των επιχειρήσεων προκειμένου να επιτύχουμε όχι μόνο αύξηση εισροής τουριστών, αλλά και καλύτερη αντιμετώπιση της διαφορετικότητας των αναγκών τους, εστίαση στον άνθρωπο αλλά και σεβασμό στην πατρίδα μας και όσα αυτή προσφέρει, που δεν είναι λίγα.

Πέρα από όλα, πρέπει ο καθένας μας ξεχωριστά να αλλάξει μέσα του αν θέλουμε να δούμε πραγματικό αποτέλεσμα σε βάθος χρόνου. “Πρέπει να είσαι η αλλαγή που εύχεσαι να δεις στον κόσμο” – Μαχάτμα Γκάντι.

TDN: Ποιες οι ενέργειές σας στο τομέα Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης (CSR)/ Πράσινης Επιχειρηματικότητας;

Κ.Μ.: Στο τομέα της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης η εταιρεία μας έχει πολλές φορές αποδείξει την ευαισθησία της υποστηρίζοντας το Ίδρυμα Αστέγων, Το Ίδρυμα “Κάνε μια Ευχή”, την “Κιβωτό του Κόσμου”, το “Λύρειο Ίδρυμα”, το “Σώμα Ελλήνων Προσκόπων” κ.ά. Είναι το ελάχιστο που μπορούμε να κάνουμε ως εταιρία αλλά και ως άνθρωποι.

Όσον αφορά τις Πράσινες Εταιρικές Πρακτικές, έχουμε ήδη παρακολουθήσει σεμινάρια για το πιστοποιητικό Travelife- Sustainability in Tourism, το επίσημο σύστημα βιωσιμότητας στον τουρισμό που προωθεί και ο HATTA. Στους άμεσους στόχους μας είναι να προβούμε στις κατάλληλες ενέργειες προκειμένου να λάβουμε την επίσημη πιστοποίηση. Οι βιώσιμες πρακτικές θα μας βοηθήσουν τόσο στην εξοικονόμηση πόρων ενδοεταιρικά, όσο και στην προστασία του περιβάλλοντος και στις ηθικές πρακτικές λειτουργίας στον τουρισμό.

Editors - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η συντακτική ομάδα του TravelDailyNews Greece & Cyprus διαθέτει πάνω από 35 χρόνια εμπειρία σε Β2Β τουριστική ειδησεογραφία καθώς επίσης και σε θέματα marketing και επικοινωνίας.

19/04/2024
18/04/2024
17/04/2024
16/04/2024
15/04/2024
12/04/2024