Σύμφωνα με την έρευνα 'Βloom Consulting Country Brand Ranking 2014-15', η Ελλάδα, παρ'ότι υποχώρησε εννέα θέσεις σε σχέση με την περυσινή αντίστοιχη κατάταξη, παραμένει μεταξύ των 25 χωρών διεθνώς με τα ισχυρότερα τουριστικά brands (στην 25η θέση).
Η Ισπανία βρίσκεται στην πρώτη θέση στη ευρωπαϊκή λίστα της έρευνας “Βloom Consulting Country Brand Ranking 2014-15′”, και σε online παρουσία και σε τουριστικές αφίξεις. Η Γερμανία ακολουθεί στη δεύτερη θέση μικραίνοντας το χάσμα με την Ισπανία, ενώ η Γαλλία είναι στην τρίτη θέση. Στην ευρωπαϊκή κατάταξη, με αξιολόγηση 41 προορισμών, η Ελλάδα βρίσκεται στην 11η θέση (3 θέσεις κάτω από πέρυσι).
Bloom Consulting Country Brand Ranking 2014-2015
Η συντακτική ομάδα του TravelDailyNews Greece & Cyprus διαθέτει πάνω από 35 χρόνια εμπειρία σε Β2Β τουριστική ειδησεογραφία καθώς επίσης και σε θέματα marketing και επικοινωνίας.