Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size

Γιάννης Βρεττός
Διευθυντής Marketing
Tarom Airways
"Αυξάνεται η κίνηση μεταξύ Ελλάδας και Ρουμανίας ενώ η Tarom εκσυγχρονίζεται"

01 Σεπτέμβριος 2003, 00:00

Γιάννης Βρεττός
Διευθυντής Marketing
Tarom Airways
"Αυξάνεται η κίνηση μεταξύ Ελλάδας και Ρουμανίας ενώ η Tarom εκσυγχρονίζεται"

Ο κ. Γιάννης Βρεττός, διευθυντής πωλήσεων της αεροπορικής εταιρίας Tarom, αναλύει στο TravelDailyNews τις τελευταίες τουριστικές τάσεις μεταξύ Ελλάδας και Ρουμανίας.

  • Ποιες είναι οι επενδύσεις και οι εκσυγχρονιστικές ενέργειες της Tarom;

    Η Tarom εκσυγχρονίζεται συνεχώς και μπορούμε να πούμε με σιγουριά ότι ανταγωνιστικά βρίσκεται σε ίδιο επίπεδο με οποιαδήποτε μεγάλη εταιρία του χώρου. Η ανανέωση όλου του στόλου της με αεροπλάνα νέας γενιάς Boeing 737, Airbus 310 και ATR42 που σήμερα έχουν μέσο όρο ηλικίας 4 χρόνια είναι η μεγαλύτερη επένδυση της εταιρίας τον τελευταίο καιρό. Επίσης η συνεχής αναδιοργάνωση των δρομολογίων, με γνώμονα την δυναμική της κάθε αγοράς όπως για παράδειγμα η γραμμή Αθήνα-Κωστάντζα, καθώς και ο εκσυγχρονισμός των υπηρεσιών που προσφέρονται στον επιβάτη όπως το πρόγραμμα μιλίων, τα πακέτα εκδρομών ή το in-flight duty free είναι για την Tarom στοιχεία που έλειπαν στο πρόσφατο παρελθόν αλλά που σήμερα δείχνουν την τάση της εταιρίας να ακολουθήσει τον ποιοτικό ανταγωνισμό του κλάδου.

  • Πως εξελίσσεται η αεροπορική κίνηση από και προς την Ρουμανία;

    Οι πολύ δυνατοί πολιτιστικοί και πολιτισμικοί δεσμοί μεταξύ της Ελλάδας και της Ρουμανίας καθώς επίσης και οι πολύ μεγάλες Ελληνικού ενδιαφέροντος επενδύσεις στην Ρουμανία συντελούν στο να υπάρχει μια ολοένα αυξανόμενη αεροπορική κίνηση μεταξύ των δύο χωρών. Σήμερα ο επιχειρηματίας μπορεί να εκμεταλλευτεί τις πτήσεις της Tarom για αυθημερόν ταξίδια στην Ρουμανία, αφού είναι η μόνη εταιρία με αναχώρηση από Αθήνα το πρωί, και επιστροφή το βράδυ. Επίσης η τουριστική αναβάθμιση της Ρουμανίας προσελκύει συνεχώς περισσότερους Έλληνες καθώς εκτός από κοντινός προορισμός εξακολουθεί και είναι μια πολύ συμφέρουσα οικονομική λύση για ταξίδι αναψυχής. Ένα ακόμα στοιχείο που παρατηρείται τελευταία είναι η αύξηση του εισερχόμενου τουρισμού κατά τους καλοκαιρινούς μήνες με κύριο προορισμό την Κρήτη και τα νησιά του Αιγαίου.

  • Τι είδους τουρισμό προσφέρει η Ρουμανία στον Έλληνα ταξιδιώτη;

    Η Ρουμανία σαν προορισμός τουριστικά έχει να προσφέρει εκτός από ταξίδια αναψυχής που απευθύνονται σε όλους μας πολλές εναλλακτικές λύσεις για συγκεκριμένες ομάδες ταξιδιωτών. Συγκεκριμένα μπορεί κάποιος να εξασκήσει το αγαπημένο του σπορ όπως σκι στα Καρπάθια με τις διεθνώς βραβευμένες πίστες, κυνήγι ή ψάρεμα στο δέλτα του Δούναβη όπου και κάθε χρόνο γίνονται παγκόσμιοι αγώνες. Επίσης είναι πολύ αναπτυγμένος ο θρησκευτικού ενδιαφέροντος τουρισμός καθώς η Ρουμανία διατηρεί Ορθόδοξα μοναστήρια χτισμένα από τον 13ο ως τον 15ο αιώνα που έχουν ανακηρυχθεί παγκόσμια πολιτιστική κληρονομιά και προστατεύονται από την UNESCO. Εκτός από τα παραπάνω μεγάλο ενδιαφέρον παρουσιάζουν πόλεις όπως η Κωστάντζα και το Ιάσιο λόγω της Ελληνικής ιστορίας τους που είναι συνδεδεμένη με την επανάσταση του 1821. Ένα ακόμα πολύ μεγάλο μέρος της τουριστικής κίνησης που προσφέρει η Ρουμανία είναι τα ταξίδια για ιαματικές θεραπείες και SPA αφού διαθέτει το ένα τρίτο των ιαματικών πηγών όλης της Ευρώπης. Στον τομέα αυτό έχουν αναπτυχθεί μεγάλα ξενοδοχειακά συγκροτήματα σε επιλεγμένες περιοχές που προσφέρουν όλα τα απαραίτητα για θεραπείες και χαλάρωση.

  • Σε διεθνές επίπεδο οι αεροπορικές εταιρίες προχωρούν σε απ` ευθείας πωλήσεις στον τελικό καταναλωτή. Πόσο εφικτό νομίζετε ότι είναι να πετύχουν σε αυτή την προσπάθεια χωρίς την μεσολάβηση των ταξιδιωτικών πρακτόρων;

    Στην εποχή που όλες οι επιχειρήσεις ανακαλύπτουν τρόπους ώστε να μειώσουν τα λειτουργικά τους έξοδα δεν θα μπορούσαν να μείνουν εκτός κλίματος οι αεροπορικές εταιρίες. Με την ανάπτυξη του Internet και με τρόπους προώθησης του προϊόντος απ` ευθείας  στον επιβάτη δημιουργείται ένα αγοραστικό κοινό το οποίο προτιμά να διεκπεραιώνει τα ταξίδια του κατευθείαν με την αεροπορική εταιρία. Παρ` όλα αυτά οι ταξιδιωτικοί πράκτορες κατέχουν το συντριπτικά μεγαλύτερο μέρος της Ελληνικής αγοράς. Η παροχή υπηρεσιών που προσφέρει ένα γραφείο ταξιδίων δεν μπορεί να αντικατασταθεί από μία αεροπορική εταιρία η οποία και δραστηριοποιείται σε συγκεκριμένα πεδία. Είναι πολύ σημαντικό οι ταξιδιωτικοί πράκτορες να μπορέσουν να διατηρήσουν την δραστηριότητα τους και να μην υπάρχει σύγκρουση με τις αεροπορικές εταιρίες.

  • Share |
    Σχολίασε κι εσύ...












    * Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
    * Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
    * Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
    Ads by TDN

    Μικρά & Ενδιαφέροντα

    Παρουσιάσεις Εταιριών

    Παρουσιάσεις Προϊόντων

    Οι αναγνώστες μας στο Facebook

    Αγγελίες

    Μια Φωτογραφία μιλάει

    Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

    Φωτορεπορτάζ

    Οι αναζητήσεις του Μορφέα

    Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

    ↑ top