Τελευταία νέα
ΑρχικήΣτήλεςΆρθραΗ Boeing ξανά στην πρωτοπορία

Η Boeing ξανά στην πρωτοπορία

Τα προσόντα του νέου CEO πηγάζουν από μερικά 'δείγματα γραφής' που έδωσε ως chief operating officer, και την αύξηση των περιθωρίων κέρδους της μονάδος αμυντικών συστημάτων της εταιρείας.

Ο μεγαλύτερος κατασκευαστής αεροσκαφών, η Boeing αντιμετωπίζει εξαιρετικές προκλήσεις αυτή την εποχή προσπαθώντας να συμπιέσει προς τα κάτω το κόστος παραγωγής του νέου δημιουργήματός της από ανθρακονήματα, Boeing 787.

Έτουτο επειδή αναζητούνται και νεώτερες πιο ρηξικέλευθες εκδόσεις του 787, ούτως ώστε να αντιμετωπιστεί ο ανταγωνισμός από την Airbus.

Σ’αυτήν τη δύσκολη “ώρα”, αλλάζει και η ανώτατη διοίκηση της εταιρείας.

Ο Jim McNerney, απόφοιτος του YALE και του Harvard με λαμπρή καριέρα σε κολοσσούς του εμπορικού τομέα, (Procter, McKinsey, General Electric, 3M) μπήκε στο Δ.Σ. της Boeing το 2001. Προσπάθησε πολύ. Φαίνεται όμως ότι η εταιρεία θέλει περισσότερο πάθος και επικέντρωση με διαφορετικό “ύφος”. Γι’αυτό και ανέθεσε τη θέση του διευθύνοντος συμβούλου σε έναν μηχανικό.

Τον Dennis A. Muilenburg, που από το 1985 ξεκινώντας ως μαθητευόμενος μηχανικός στην Boeing, αναλαμβάνει να οδηγήσει τον αμερικανικό γίγαντα σε νέους δρόμους.

Χωρίς τις επαφές του προκατόχου του, αλλά ως αεροναυπηγός, με Master από το University of Washington και σπουδές στο Jova St. University, το 2013 βοήθησε την Boeing να μειώσει το κόστος παραγωγής εμπορικών αεροσκαφών και αμυντικών συστημάτων.

Αυτό το πέτυχε με στροφή στον αυτοματισμό, και πρόκριση να αντιμετωπίσει έγκαιρα την εμπορική επίθεση στο τομέα, από την Κίνα. Η εταιρεία έχει κλειστές παραγγελίες και πρέπει να παραδώσει τα επόμενα χρόνια σε πελάτες της εμπορικά αεροσκάφη αξίας από 500-600 δισ. δολ. Και αυτό μέσα από την παγκόσμια αύξηση του στόλου των 23.000 εμπορικών αεροσκαφών, που όπως έχουμε ξαναεπισημάνει, θα παραδοθούν σε πελάτες των Mega κατασκευαστών στα προσεχή 5-10 χρόνια.

Φυσικά, τα προσόντα του νέου CEO πηγάζουν από μερικά “δείγματα γραφής” που έδωσε ως chief operating officer, και την αύξηση των περιθωρίων κέρδους της μονάδος αμυντικών συστημάτων της εταιρείας.

Το πέτυχε απολύοντας το 15-20% του προσωπικού σε δύο χρόνια. Χωρίς συναισθηματισμούς, “διείδε” τα σημάδια των καιρών και με επιμονή ασίγαστη σε υψηλούς ρυθμούς δουλειάς και ακάματης προσπάθειας, στοχεύει και τώρα με καινούρια δεδομένα.

Η εταιρεία “πετάει” στους ρυθμούς του. Ζει υγιεινά, ποδηλατεί ασταμάτητα, δίνει τη μάχη του νέου επαγγελματικού του “ονείρου”. Για μια νέα εποχή που ξαναζωντανεύει τις προκλήσεις του μέλλοντος, και για νέα υπερηχητικά αεροσκάφη, “έχει δει” το φως του ήλιου.

Ας ακολουθήσουμε το φως αυτό, με εμπιστοσύνη σε σκαπανείς του τομέα, σαν τον Dennis Muilenburg. Αξίζει και δικαιώνει τη συνολική πορεία των αερομεταφορών κάθε μορφής, στη συνολική της ανέλιξη.

Ο Μανώλης Α. Γκύζης ασκεί δικηγορία με τους συνεργάτες του, με ειδίκευση στο Δίκαιο των Αερομεταφορών στην Ελλάδα και διεθνώς, από το 1974. – See more at: http://traveldailynews.gr/columns/article/2907#sthash.RVlGDsdi.dpuf

Ο Μανώλης Α. Γκύζης ασκεί δικηγορία με τους συνεργάτες του, με ειδίκευση στο Δίκαιο των Αερομεταφορών στην Ελλάδα και διεθνώς, από το 1974.

Ιστοσελίδα | + Άρθρα
29/03/2024
28/03/2024
27/03/2024
26/03/2024
22/03/2024
21/03/2024