Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size

Τελετή Απονομής των Tourism Awards 2016

12 Απρίλιος 2016, 11:12

Για τρίτη συνεχή χρονιά, περισσότερα από 650 στελέχη και προσωπικότητες του ελληνικού τουρισμού κατέκλυσαν την αίθουσα Banquet του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών, προκειμένου να παραστούν στην τελετή απονομής των Tourism Awards 2016, την Τετάρτη 6 Απριλίου. Στην εκδήλωση, με παρουσιαστές τη Μαίρη Συνατσάκη και τον Δημήτρη Ουγγαρέζο, βραβεύθηκαν βέλτιστες πρακτικές επιχειρήσεων και φορέων σε όλους τους επιμέρους τομείς του Travel, Hospitality & Leisure και πρωτοβουλίες οι οποίες ενισχύουν την καινοτομία και την ποιότητα του ελληνικού τουρισμού.


Τα Tourism Awards 2016 διοργάνωσε η έκδοση Hotel & Restaurant της Boussias Communications, υπό την αιγίδα του Υπουργείου Οικονομίας, Ανάπτυξης και Τουρισμού και του ΕΟΤ.  Φέτος, ο αριθμός των εταιρειών που υπέβαλαν υποψηφιότητα αυξήθηκε κατά 33%, αποδεικνύοντας έμπρακτα τη σημασία και την αναγνώριση των βραβείων στον κλάδο.



Όπως δήλωσε χαρακτηριστικά ο κ. Δημήτρης Τρυφωνόπουλος, γενικός γραμματέας του ΕΟΤ, “τα Tourism Awards αποτελούν έναν σημαντικό θεσμό, με ιδιαίτερη αξία για τον  τουριστικό κλάδο, οι καινοτόμες δράσεις του οποίου βραβεύονται στην αποψινή τελετή. Η επιβράβευση των  βέλτιστων πρακτικών και πρωτοβουλιών της ελληνικής τουριστικής βιομηχανίας ενισχύει τον συναγωνισμό  για τη βελτίωση του τουριστικού  προϊόντος της χώρας μας και ενθαρρύνει τις καλές πρακτικές στον τομέα αυτό. Κοινός στόχος, η περαιτέρω ανάπτυξη του ελληνικού τουρισμού που συνεχίζει ακάθεκτος την ανοδική του πορεία. Τα μηνύματα που λαμβάνουμε από τις αγορές του εξωτερικού μας επιτρέπουν να αισιοδοξούμε και φέτος για νέα  χρονιά-ρεκόρ στον τουρισμό”.


Ο κ. Δημήτρης Τρυφωνόπουλος, γενικός γραμματέας του ΕΟΤ.


Στο διαγωνιστικό κομμάτι, όλες οι υποψηφιότητες αξιολογήθηκαν από 27μελή ανεξάρτητη κριτική επιτροπή με πρόεδρο τον κ. Νίκο Σκουλά. Ανάμεσά τους, πανεπιστημιακοί, subject-matter experts και επιφανείς προσωπικότητες με άποψη και εμπειρία στον τομέα της φιλοξενίας όπως οι κ.κ.: Γιάννης Μπουτάρης, Μάγια Τσόκλη, Γιάννης Τσεκλένης, Λευτέρης Λαζάρου και Κωνσταντίνος Λαζαράκης.

Τιμητικά βραβεία απονεμήθηκαν στον κ. Χριστόφορο Παπακαλιάτη, για την προβολή της Ελλάδας μέσω της ταινίας “Ένας άλλος κόσμος”, στον κ. Στέφανο Μίλλερ για την συνεισφορά του στην ανάπτυξη του Αρχαιολογικού Τουρισμού, στον κ. Γιώργο Πίττα, για τη συνεισφορά του στην ελληνική γαστρονομία και τον τουρισμό, στην κα Σοφία Καλαντίδου και τον κ. Nίκο Σαράντο για την προσφορά τους στη γαστρονομία, και στους εθελοντές του προγράμματος “This is My Athens” του Δήμου Αθηναίων.




Με 2 χρυσά και ένα ασημένιο βραβείο, η εταιρεία επικοινωνίας Communication Lab αναδείχθηκε από τους πολυνίκες του θεσμού των Tourism Awards 2016. Συγκεκριμένα παρέλαβε Gold Tourism Award στην κατηγορία “Πρωτοβουλίες επιμήκυνσης τουριστικής περιόδου / Εμπλουτισμός του ελληνικού τουριστικού προϊόντος”, καθώς και “Αξιοποίηση social media” για την επιτυχημένη διοργάνωση του Spetses mini Marathon, ενώ τιμήθηκε και με Silver Tourism Award στην κατηγορία “Ολοκληρωμένη Επικοινωνιακή Καμπάνια” για το Spetses Classic Yacht Regatta. Στη φωτογραφία, η πρόεδρος και ιδρύτρια του Spetses mini Marathon, κα Μαρίνα Κουταρέλλη παραλαμβάνει χρυσό βραβείο από τον γενικό γραμματέα του ΕΟΤ, κ. Δημητρη Τρυφωνόπουλο.




Εννέα συνολικά βραβεία (3 χρυσά, 3 αργυρά και 3 χάλκινα) ήταν ο απολογισμός της HotelBrain και των υπό τη διαχείρησή της ξενοδοχείων. Πιο συγκεκριμένα οι διακρίσεις που απέσπασε τόσο η HotelBrain όσο και τα διαχειριζόμενα ξενοδοχεία της είναι οι ακόλουθες:

  • Gold Tourism Award στην HotelBrain, στην κατηγορία “Hotel Management, Development & Consulting”
  • Gold Tourism Award για το ξενοδοχείο Archipelagos  Luxury Hotel στη Μύκονο, στην κατηγορία “Personalized Guest Services”
  • Gold Tourism  Award  για το ξενοδοχείο Tainaron Blue Retreat, στην Μάνη, στην κατηγορία “Hotel Design of the Year”
  • Silver Τourism Award για το ξενοδοχείο Varos Village στη Λήμνο, στην κατηγορία “Τουριστική Ανάπτυξη / Συνεισφορά στην εθνική-τοπική Οικονομία”
  • Silver Τourism Award για το ξενοδοχείο Casa del Mar στη Μύκονο, στην κατηγορία “Luxury Villas - Chalets”
  • Silver Τourism Award για το ξενοδοχείο Thalatta Seaside Hotel στην Εύβοια, στην κατηγορία “Personalized Guest Services”
  • Bronze Tourism Award για το ξενοδοχείο Colours of Mykonos στη Μύκονο, στην κατηγορία “Hotel Residences”
  • Bronze Tourism Award για το ξενοδοχείο Mystery Skiathos Luxury Residence στη Σκιάθο, στην κατηγορία “Βιοκλιματική Αρχιτεκτονική – Ένταξη στο φυσικό τοπίο”
  • Bronze Tourism Award (με την εκδοτική εταιρεία Brainbuzz Media Consulting) για το περιοδικό του ξενοδοχείου Bill & Coo Suites & Lounge στη Μύκονο, στην κατηγορία “Εταιρική ταυτότητα / Διαχείριση εταιρικής φήμης / Branding”.

Στη φωτογραφία, ο πρόεδρος και ιδρυτής της HotelBrain κ. Πάνος Παλαιολόγος (κέντρο) και ο κ. διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας κ. Κώστας Ζήκος (αριστερά) κατά την παραλαβή του βραβείου, με τον γενικό γραμματέα του ΕΟΤ, κ. Δημητρη Τρυφωνόπουλο.





Στη LAMDA Flisvos Marina απονεμήθηκε το Χρυσό Βραβείο στην κατηγορία Facilities Excellence. Όραμα της LAMDA Flisvos Marina είναι η καθιέρωσή της ως ο ιδανικότερος προορισμός για σκάφη αναψυχής και πολυτελείς θαλαμηγούς στην Ανατολική Μεσόγειο, καθώς και η ανάδειξη των χώρων αναψυχής, εστίασης και εμπορικών καταστημάτων της, ως σημείο αναφοράς ακόμη και για τον πιο απαιτητικό επισκέπτη.





Για δεύτερη συνεχή χρονιά το Λιμενικό Ταμείο Σκύρου βραβεύτηκε για το Πρόγραμμα ΣΚΥΡΟΣ 2015. Ένα πρόγραμμα που υλοποιήθηκε με τη συνεργασία του τμήματος Περιβάλλοντος του Πανεπιστημίου Αιγαίου. Με το πρόγραμμα αυτό υλοποιήθηκε η πρώτη στην Ελλάδα πρακτική άσκηση φοιτητών σε λιμάνι. Καθοριστική για την επιτυχία και τη υλοποίηση του προγράμματος ήταν η πρωτοβουλία και η συμβολή της καθηγήτριας Περιβαλλοντικής Επικοινωνίας & Εκπαίδευσης του Τμ. Περιβάλλοντος του Πανεπιστημίου Αιγαίου κας Κωνσταντίνας  Σκαναβή, η οποία ήταν και η επικεφαλής της φοιτητικής ομάδας.





Η εταιρεία Nelios απέσπασε 5 βραβεία στις κατηγορίες Digital Tourism, Strategy & Innovation και Branding / Public Relations / People Strategy ανάμεσα σε υψηλού επιπέδου ανταγωνισμό και ξεχωριστές προσπάθειες & προτάσεις από όλους τους συμμετέχοντες.

  • Για το Hands Free Hotelier by Axia Hospitality & Nelios με το Αργυρό Βραβείο Καινοτόμου Concept, Προϊόντος, Μοντέλου Λειτουργίας ή Παροχής Υπηρεσίας / Start-up.
  • Για το Poseidonion Grand Hotel με το Χρυσό Βραβείο Ηλεκτρονικής Παρουσίας & Επικοινωνίας.
  • Για το Athens Authentic Marathon με το Αργυρό Βραβείο Υποστήριξης Τοπικών Κοινοτήτων / Δράσεις ΕΚΕ.
  • Για τη Seajets με το Χάλκινο Βραβείο Αξιοποίησης Μηχανών & Τεχνικών Αναζήτησης.
  • Για το Walk Athens! Signs με το Χάλκινο Βραβείο Υποστήριξης Τοπικών Κοινοτήτων / Δράσεις ΕΚΕ.





Τα τρία ελληνικά πιλοτικά ξενοδοχεία της ευρωπαϊκής πρωτοβουλίας Ξενοδοχεία σχεδόν Μηδενικής Ενεργειακής Κατανάλωσης (neZEH), Arkadi Hotel (Χανιά), Ibiscos Garden Hotel (Ρέθυμνο) και Sentido Vasia Resort & Spa (Σίσι, Λασίθι), διακρίθηκαν με το Silver Award στην Κατηγορία Sustainability/Facilities Μanagement, υποκατηγορία “Πρωτοβουλίες για την προστασία περιβάλλοντος - Ευαισθητοποίηση του κοινού - Παρακολούθηση περιβαλλοντικών δεικτών”. Oι εκπρόσωποι των neZEH ξενοδοχείων, συνοδευόμενοι από την ομάδα του Πολυτεχνείου Κρήτης παραβρέθηκαν στην τελετή απονομής για να παραλάβουν το βραβείο τους.





Το Porto Carras Grand Resort κατέκτησε Silver βραβείο στις κατηγορίες “Best Golf Resort” και “Best Beach Resort”. Παραλαμβάνοντας τα βραβεία, η αντιπρόεδρος του Porto Carras Grand Resort, κα Μαριάννα Στέγγου, δήλωσε: “Νιώθουμε ιδιαίτερα χαρούμενοι που για άλλη μια χρονιά, αναγνωρίζεται η συνεχής προσπάθεια που καταβάλλουμε για επενδύσεις και στήριξη του ελληνικού τουρισμού. Το Porto Carras Grand Resort υπόσχεται πως θα συνεχίσει τις προσπάθειες για την υλοποίηση του οράματός του για την τοποθέτηση του resort σε κορυφαία θέση στον παγκόσμιο τουριστικό χάρτη”.





Η Turkish Airlines κατέκτησε το χρυσό βραβείο στην τελετή απονομής των φετινών Tourism Awards. Η κατηγορία στην οποία διαγωνίστηκε η εταιρεία ήταν η “Νέοι Προορισμοί - Βελτίωση προσβασιμότητας - Αύξηση εισερχόμενου τουρισμού”. Οι ξεχωριστές επιδόσεις της το 2015, ειδικά στην αύξηση της επιβατικής κίνησης στην Ελλάδα, είχαν ως αποτέλεσμα ακόμα ένα βραβείο για τον οργανισμό, ύστερα από αυτό του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών, στις αρχές Μαρτίου. Ο Alp Yavuzeser, γενικός διευθυντής της Turkish Airlines στην Αθήνα σημείωσε σχετικά: “Εκ μέρους της Turkish Airlines είμαι πραγματικά ευτυχής και υπερήφανος που παραλαμβάνω αυτό το βραβείο. Θα ήθελα να εκφράσω την ειλικρινή ευγνωμοσύνη μου στην κριτική επιτροπή για το διαγωνισμό αυτό. Αυτό το βραβείο επιβραβεύει τις προσπάθειές μας για την ενίσχυση της δραστηριότητά μας στην Ελλάδα και μας ενθαρρύνει να επενδύσουμε περισσότερο στην χώρα, με στόχο να αποτελέσουμε έναν σημαντικό στρατηγικό εταίρο στην τοπική τουριστική βιομηχανία”.





Η εταιρεία Τοπική Παραγωγή & Φιλοξενία ΑΕ κατέκτησε το Χρυσό βραβείο στην κατηγορία “Καινοτόμο concept, προϊόν, μοντέλο λειτουργίας ή παροχής υπηρεσίας / Start-up” για το “We do local”, επιβραβεύοντας έμπρακτα τη νέα αυτή πρωτοβουλία που ξεκίνησε από 14 επιχειρηματίες της τουριστικής βιομηχανίας της Κρήτης. Οι επιχειρηματίες αυτοί πιστεύοντας στην φιλοσοφία του “Πράττουμε Τοπικά”, θέλοντας να αλλάξουν τα δεδομένα στην τουριστική αγορά, να στηρίξουν τους τοπικούς παραγωγούς και την κοινωνία και να προβάλλουν τον τόπο τους μέσα στα ξενοδοχεία τους, ένωσαν τις δυνάμεις τους και βάζουν στόχο τη σωστή πρακτική όλων αυτών και την διάδοση τους σε όλες τις επιχειρήσεις τις Κρήτης και στη υπόλοιπη Ελλάδα.






Νέες διακρίσεις στα Tourism Awards 2016 απονεμήθηκαν στον Όμιλο Ν. Δασκαλαντωνάκη - Grecotel, αναδεικνύοντάς τον ως την κορυφαία αλυσίδα πολυτελών ξενοδοχείων στην Ελλάδα και ηγέτη στον τομέα της φιλοξενίας και του τουρισμού. Αναλυτικά τα βραβεία που απέσπασαν τα ξενοδοχεία και ο Όμιλος Ν. Δασκαλαντωνάκη - Grecotel:
Χρυσά Βραβεία

  • Amirandes, Κρήτη, Χρυσό Βραβείο στην κατηγορία Luxury Resort
  • Creta Palace, Ρέθυμνο Κρήτη, Χρυσό Βραβείο στην κατηγορία Beach Resort
  • Grecotel, Χρυσό Βραβείο στην κατηγορία Πρωτοβουλίες για την προστασία του περιβάλλοντος που εφαρμόζει σε όλα τα ξενοδοχεία της
  • Grecotel, Χρυσό Βραβείο στην κατηγορία Αξιοποίηση Social Media για το Grecotel Hotels & Resorts motherbrand Social Media μέσω του συνεργάτη της Interweave

Αργυρά Βραβεία

  • Caramel, Ρέθυμνο Κρήτη,  Ασημένιο Βραβείο στην κατηγορία All-Suite Hotel
  • Agreco Farms, Ρέθυμνο Κρήτη, Ασημένιο Βραβείο στο κρητικό εστιατόριο της φάρμας στην κατηγορία Ελληνική κουζίνα/Ανάδειξη τοπικής κουζίνας
  • Grecotel, Ασημένιο Βραβείο στην κατηγορία Branding/Public Relations/People Strategy για την διαδικτυακή καμπάνια “40 χρόνια του Ομίλου Ν. Δασκαλαντωνάκη - Grecotel” μέσω του συνεργάτη της Interweave

Τα βραβεία παρέλαβαν οι κ.κ.: Βασίλης Μηναδάκης, γενικός διευθυντής της Grecotel, Δημήτρης Καλαϊτζιδάκης, Grecotel Operations Manager, Βίκυ Βαλάνος, Grecotel CSR Manager, Χαράλαμπος Γιαλιτάκης, General Manager του πολυτελούς Caramel Boutique Resort και Πένυ Ξυπολιά, Grecotel Marketing Manager.






Το Smart Ticket / Web Check-in της Hellenic Seaways, η μοναδική εφαρμογή στην ελληνική ακτοπλοΐα που επιτρέπει το Web Check-in ώστε ο επιβάτης να έχει το εισιτήριο / κάρτα επιβίβασης στο smartphone ή το tablet του και να μπορεί να ταξιδέψει χωρίς χάρτινο έγγραφο, βραβεύτηκε με SILVER στην κατηγορία “Καινοτόμο concept, προϊόν, μοντέλο λειτουργίας ή παροχής υπηρεσίας / Start-up”. Το βραβείο παρέλαβε ο κ. Βασίλειος Κάτσαρης, γενικός εμπορικός διευθυντής της Hellenic Seaways.





Ένα ακόµη βραβείο προστέθηκε στην συλλογή της Πρίσμα Ηλεκτρονικά ΑΒΕΕ, μετά την κατάκτηση του BRONZE βραβείου στην κατηγορία “Εφαρμογές για smartphones & tablets”. Το βραβείο απονεμήθηκε στο Δήμο Ηρακλείου και στη Πρίσμα Ηλεκτρονικά ΑΒΕΕ κατά την απονομή των Tourism Awards 2016 για την Ηλεκτρονική Περιήγηση στην Candia του 1640. Το έργο βασισμένο στην τεχνολογία της πλατφόρμας XENAGOS με ένα συνδυασμό τριών εφαρμογών δίνει στον χρήστη τη δυνατότητα, να συνθέσει τις ψηφίδες της μακρόχρονης ιστορίας της πόλης του Ηρακλείου, να γνωρίσει το χθες αναζητώντας πληροφορίες ή περπατώντας στο σήμερα ακόμη με τεχνολογία augmented reality. Το βραβείο παρέλαβε o αντιδήμαρχος τουρισμού του Δήμου Ηράκλειου κ. Gian Andrea Paolo Garancini και ο διευθύνων σύμβουλος της Πρίσμα Ηλεκτρονικά κ. Χρήστος Γιορδαμλής.






Στα Tourism Awards 2016 το Dinner in the Sky απέσπασε το Bronze βραβείο στην κατηγορία Restaurant Concept. Το ξεχωριστό concept μεταξύ εστιατορίου και extreme διασκέδασης ξεκίνησε για πρώτη φόρα στην Ελλάδα το 2015 και μέχρι σήμερα έχει καταφέρει να κερδίσει τις εντυπώσεις τόσο του αθηναϊκού κοινού όσο και των επισκεπτών της Αθήνας.




Η Variety Cruises απέσπασε, για δεύτερη συνεχή χρονιά, χρυσό βραβείο στην κατηγορία του Θαλάσσιου Τουρισμού – Κρουαζιέρας, και συγκεκριμένα στην υποκατηγορία “Small Ship Cruising in Greece”. Μέσα στο 2016 η εταιρεία προσφέρει 6 διαφορετικά προγράμματα κρουαζιέρας στην Ελλάδα, που αναδεικνύουν τόσο τα κοσμοπολίτικα αλλά και τα λιγότερο δημοφιλή λιμάνια και μνημεία του Αιγαίου και του Ιονίου πελάγους και της ηπειρωτικής χώρας, προβάλλοντας τη φιλοξενία, τις γεύσεις, και τον πολιτισμό της Ελλάδας στους ξένους επισκέπτες. Το βραβείο παρελήφθη από τον εμπορικό διευθυντή της Variety Cruises, κ. Διογένη Βενετόπουλο (αριστερά).






Η Celestyal Cruises απέσπασε ένα χρυσό βραβείο στην κατηγορία “Πολιτιστικός Τουρισμός” για το πλούσιο πρόγραμμα των θεματικών εκδηλώσεων της, με βασικό άξονα την προώθηση της ελληνικής κουλτούρας και πολιτιστικής κληρονομιάς στους χιλιάδες ξένους επισκέπτες της από τουλάχιστον 14 εθνικότητες. Στη συνέχεια απέσπασε ασημένιο βραβείο στην κατηγορία “Τουριστική ανάπτυξη / Συνεισφορά στην εθνική ή τοπική οικονομία”, καθώς χάρη στη δραστηριότητά της προσέφερε μια σημαντική “ανάσα” στην οικονομία της χώρας, ενώ συνεισέφερε ουσιαστικά και πολυδιάστατα στην οικονομία των επισκεπτόμενων προορισμών. Τέλος, διακρίθηκε με δύο αργυρά βραβεία στις κατηγορίες “Αξιοποίηση social media” και “Επιλογή, επιβράβευση & ανάπτυξη προσωπικού”. Στη φωτογραφία, από αριστερά προς δεξιά, η ομάδα τη Celestyal Cruises: Αλέξιος Οικονόμου, Director Hotel Operations, Δωροθέα Αποστολοπούλου, E-Business Assistant, Ζωή Τσιλιμπουνίδου, Digital Marketing Assistant, Σαλώμη Πνευματικού, Marketing Director, Δήμητρα Βλάχου, Experiential Marketing Manager, Ειρήνη Αποστόλου, Human Resources Supervisor, Φρόσω Ζαρουλέα, PR Manager, Ιωάννα Ανανιάδη, PR Assistant, καπ. Γιώργος Κουμπενάς, Vice President Operations Celestyal Cruises.


Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Το Hotel Marketing Masterclass στην Κύπρο

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

↑ top