Τελευταία νέα
ΑρχικήΣτήλεςΆρθραRyanair – David O'Brien, σε σκληρό πόλεμο με τη "Μαρία Αντουανέτα' της Ελλάδας

Ryanair – David O'Brien, σε σκληρό πόλεμο με τη "Μαρία Αντουανέτα' της Ελλάδας

Ο David O'Brien θα συνεχίσει τη σκληρή του διαπάλη με την κατ’αυτόν 'Μαρία Αντουανέτα' της Ελλάδος, αναπλ. υπουργό Τουρισμού και τον υπουργό Τουρισμού κ. Γιώργο Σταθάκη έμμεσα. Και μάλιστα είναι σίγουρο ότι θα την κλιμακώσει σταδιακά, γιατί πράγματι η 'Μαρία Αντουανέτα' ξέρει από παντεσπάνι. Θα μείνει η ίδια υπουργός, ή μήπως ήρθε η ώρα της για να την "αποχωρήσει" η Κυβέρνηση σύντομα;

Η συνέντευξη του ιδιόρρυθμου εμπορικού διευθυντή και συνιδιοκτήτη της LCC Αεροπορικής στο τελευταίο Βήμα της Κυριακής σηματοδοτεί την απαρχή ενός mega – πολέμου με την καλλιεπή αναπλ. υπουργό Τουρισμού. Ξεκινώντας ο ίδιος από τη  μεγάλη πίεση που έχει η εταιρεία του με τον διαρκώς αυξανόμενο στόλο της, ταυτόχρονα είπε πολλές αλήθειες.

Αλήθειες τραγικές για το κατάντημα του ελληνικού τουρισμού. Αυτού που η κα Έλενα Κουντουρά υπερηφανεύεται ότι μαζί με την κρουαζιέρα θα φτάσει εφέτος τα 27,5 εκατ. τουρίστες, με δυσανάλογα αναντίστοιχα έσοδα τα 15 δισ. ευρώ. Οι ισχυρισμοί του O’Brien αναφέρονται, μεταξύ άλλων, στην έλλειψη προτάσεων για την επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου στη χώρα μας.

Παράλληλα λέει, η επιβολή νέων φόρων στο τουριστικό προϊόν από την παρούσα κυβέρνηση, αγνοεί αυτό  καθαυτό  το προϊόν και έχει ως στόχο το “κλείσιμο’ της αξιολόγησης με τους δανειστές. “Εμείς”, αναφέρει, “με δεκάδες επιστολές στην αναπληρώτρια υπουργό, που μόνο ελάχιστες απαντήθηκαν, υποβάλαμε επαναληπτικές προτάσεις, αλλά ματαίως”.

Ιδιαίτερα, όταν στην πιο πρόσφατη επιστολή της στις 18/03/2016 αναφέρθηκε στην αρχή ακυρώσεων πτήσεων που θα εφαρμόσει η Ryanair, ξεκινώντας από την Κω η αναπλ. υπουργός, δεν απάντησε καν “γιατί ίσως ήταν απασχολημένη με την έκθεση στο Μαϊάμι”.

Είπε ότι ζητεί διαρκώς μειωμένα τέλη και φόρους εκτός υψηλής σεζόν, και απαλλαγή για τα  μικρά αεροδρόμια. Γιατί λέει “πως είναι καλύτερα να έχει επιβάτες χωρίς φόρους παρά φόρους χωρίς επιβάτες”. Φυσικά, ακόμη εκτιμά ότι και πολλές άλλες αεροπορικές εταιρείες θα σωρεύσουν πτήσεις τους Ιούλιο και Αύγουστο με ό,τι αυτό δυσμενώς  σημαίνει. Βδελύσσεται μάλιστα  για την πώληση των 14 ελληνικών αεροδρομίων “φιλέτων” στη γερμανική Fraport που με μόνο 1,23 δισ. και σειρά άλλων χαμηλών εσόδων για την Ελλάδα, θα αποκομίσει τεράστια κέρδη, αρπάζοντας τη συνδεσιμότητα από επιχειρήσεις όπως η Ryanair.

Βέβαια η σκληρή εμπορική επίθεση του στη Fraport εισέρχεται και στην τιμολογιακή πολιτιή που θα ακολουθήσει η κατ’”επίφασιν” ιδιωτικοποίηση που θα είναι ακριβή για τα ελληνικά δεδομένα, αφού οι Γερμανοί θα έχουν μονοπώλιο.

Άλλωστε όπως είπε: “Είδαμε και τα αποτελέσματα του μονοπωλίου στον AIA, που είναι από τα ακριβότερα αεροδρόμια της Ευρώπης και φυσικά αντί να’χει ο ΑΙΑ 18 εκατ. επιβάτες όταν μόνο η Ryanair φέρνει 2,5 εκατ., αφού βρίσκεται στην καρδιά πολύ δημοφιλών προορισμών.

Ενώ αντίθετα, το Δουβλίνο με 1 εκατ. κατοίκους δέχεται 25 εκατ. επιβάτες. Άλλωστε, ενώ η εταιρεία του αντιπροσωπεύει το 41% της επιβατικής κίνησης στην Ελλάδα το α’ εξάμηνο, μας αρνείται η κυβέρνηση να φέρουμε ουσιαστικά ακόμη 10 εκατ. επιβάτες την επόμενη τριετία, φοβισμένη ότι θα προσβάλει τους εταιρικούς της φίλους”. Ευνόητο ποιους φωτογραφίζει.

Συνοπτικά, αξίζει να υπογραμμίσουμε πως ο David O’Brien θα συνεχίσει τη σκληρή του διαπάλη με την κατ’ αυτόν “Μαρία Αντουανέτα” της Ελλάδος, αναπλ. υπουργό Τουρισμού και τον υπουργό Τουρισμού κ. Γιώργο Σταθάκη έμμεσα. Και μάλιστα είναι σίγουρο ότι θα την κλιμακώσει σταδιακά, γιατί πράγματι η “Μαρία Αντουανέτα” ξέρει από παντεσπάνι. Θα μείνει η ίδια υπουργός, ή μήπως ήρθε η ώρα της για να την “αποχωρήσει” η Κυβέρνηση σύντομα;

Γιατί όλοι γνωρίζουμε ότι ο Ύψιστος πάντοτε αγαπούσε αυτήν τη χώρα, την πατρίδα μας και δύσκολα θα επιτρέψει ερασιτεχνικούς πειραματισμούς με την τύχη της, από μαθητευόμενους μάγους.

Ο Μανώλης Α. Γκύζης ασκεί δικηγορία με τους συνεργάτες του, με ειδίκευση στο Δίκαιο των Αερομεταφορών στην Ελλάδα και διεθνώς, από το 1974.

Ιστοσελίδα | + Άρθρα
19/04/2024
18/04/2024
17/04/2024
16/04/2024
15/04/2024
12/04/2024