Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size

Στράτος Καλπακίδης CCE Product Manager Karcher
O απόλυτος στόχος της KÄRCHER είναι ο «ενθουσιασμένος πελάτης»

06 October 2003, 00:00

Στράτος Καλπακίδης
CCE Product Manager Karcher
O απόλυτος στόχος της KÄRCHER είναι ο «ενθουσιασμένος πελάτης»

Ο κ. Στράτος Καλπακίδης, CCE Product Manager Karcher, αναλύει στο TravelDailyNews την στρατηγική της εταιρίας Karcher σχετικά με την καθαριότητα στα ξενοδοχεία, αναφέρει την στάση των ελληνικών ξενοδοχείων, και παρουσιάζει την σύγχρονη πραγματικότητα.

TravelDailyNews: Τι σημαίνει για εσάς και κατ’ επέκταση για τους πελάτες σας να είσαστε εταιρία θυγατρική μια μεγάλης Γερμανικής εταιρίας;

Στράτος Καλπακίδης: Η συνεργασία με τη θυγατρική της κορυφαίας εταιρείας συστημάτων καθαρισμού παγκοσμίως σημαίνει την είσπραξη μιας ποιότητας σε όλα τα επίπεδα της λειτουργίας της.  Η ποιότητα αυτή χαρακτηρίζει απόλυτα τα προϊόντα της αλλά και δημιουργεί σημαντικές οικονομίες κλίμακας οι οποίες έχουν αποδέκτη τον τελικό πελάτη.

TDN: Πόσο σημαντικό είναι το Πιστοποιητικό Ποιότητας ISO 9001, και τα υπόλοιπα διεθνή βραβεία που έχει πάρει η εταιρία σας, και πως συμβάλουν στην εξυπηρέτηση των πελατών σας;

Σ.Κ.: Τα οποιαδήποτε πιστοποιητικά από μόνα τους δεν είναι δυνατό να πετύχουν τον ενθουσιασμό του πελάτη αν δεν έχουν αφομοιωθεί στις διαδικασίες και στη φιλοσοφία λειτουργίας της εταιρείας.  Για την KÄRCHER η σημασία όλων αυτών των πιστοποιήσεων είναι ιδιαίτερα μεγάλη ιδιαίτερα όταν η θεωρητική διατύπωση τους μεταφράζεται καθημερινά σε ρεαλιστικά αποτελέσματα.

TDN: Ποια είναι η φιλοσοφία της εταιρίας σας σε σχέση με τον καθαρισμό των ξενοδοχειακών μονάδων; Πως αξιοποιείτε την τεχνολογία του καθαρισμού;

Σ.Κ.: Ο απόλυτος στόχος της KÄRCHER είναι ο «ΕΝΘΟΥΣΙΑΣΜΕΝΟΣ ΠΕΛΑΤΗΣ».  Η επίτευξη αυτού του στόχου απαιτεί την άριστη συνεργασία των μηχανημάτων του προγράμματος με τα κατάλληλα αξεσουάρ και τα απαραίτητα χημικά συν τις απαραίτητες υπηρεσίες από το άρτια εκπαιδευμένο δυναμικό της εταιρείας.

TDN: Πιστεύετε ότι ο μέσος έλληνας ξενοδόχος επενδύει στην καθαριότητα του ξενοδοχείου του και πόσο σημαντικό πιστεύετε ότι είναι αυτό για τους τουρίστες;

Σ.Κ.: Η είσοδος μεγάλων διεθνών ξενοδοχειακών αλυσίδων στην ελληνική αγορά έχει σαν συνέπεια το ανέβασμα του πήχη σε θέματα ποιότητας χώρων και προσφερόμενων υπηρεσιών με άμεση συνέπεια και στη βελτίωση του τρόπου με τον οποίο αντιμετωπίζουν τα θέματα καθαριότητας οι επαγγελματίες του χώρου.

TDN: Πως βλέπετε την καθαριότητα και τα υλικά που χρησιμοποιούνται από τις ελληνικές ξενοδοχειακές επιχειρήσεις σε σχέση  με το περιβάλλον; Έχετε κάποια στοιχεία για τις αντίστοιχες Γερμανικές;

Σ.Κ.: Η χρήση μηχανημάτων με πιστοποιημένη ποιότητα επώνυμων και χημικών καθαριστικών φιλικών προς το περιβάλλον και τον χρήστη αποτελεί εδώ και πολλά χρόνια προϋπόθεση στη λειτουργία των σοβαρών  ξενοδοχειακών συγκροτημάτων στη Βόρεια Ευρώπη.  Στη βάση αυτή αναπτύσσεται πλέον και η ελληνική ξενοδοχειακή αγορά επιλέγοντας τις συνεργασίες της υιοθετώντας περισσότερο ποιοτικά κριτήρια.

Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

↑ top