Τελευταία νέα
ΑρχικήΣτήλεςΤο Θέμα της ΕπικαιρότηταςΟ τουρισμός αποτελεί θέμα συλλογικής εθνικής ευθύνης

Ο τουρισμός αποτελεί θέμα συλλογικής εθνικής ευθύνης

Κεντρική ομιλία του επικεφαλής εκπροσώπου της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, κ. Μαργαρίτη Σχοινά στις εργασίες του 15ου Συνεδρίου του ΣΕΤΕ "Τουρισμός & Ανάπτυξη".

“Πριν από λίγες εβδομάδες δημοσιεύθηκε η ετήσια έκθεση του Παγκόσμιου Οικονομικού Φόρουμ για την ανταγωνιστικότητα (Global Competitiveness Report 2016-2017), η οποία δείχνει την επιδείνωση της θέσης της ελληνικής οικονομίας στην διεθνή ανταγωνιστικότητα. Συγκεκριμένα, η Ελλάδα έχει χάσει πέντε θέσεις στη λίστα με τις πιο ανταγωνιστικές οικονομίες και πλέον καταλαμβάνει την 86η θέση μεταξύ 138 κρατών. Σε κρίσιμους δείκτες για την ανταγωνιστικότητα, όπως είναι η ανάπτυξη του χρηματοπιστωτικού συστήματος, η Ελλάδα κατέχει την 136η θέση μεταξύ 138 χωρών και την 137η –προτελευταία θέση- όσον αφορά την πρόσβαση στη χρηματοδότηση. Αυτά είναι τα άσχημα νέα. Το συμπέρασμα μάλλον απλό: ο τουρισμός τραβάει το κάρο της ελληνικής οικονομίας, αλλά πρέπει και η ελληνική οικονομία να αλλάξει οριστικά σελίδα για να διευκολύνει – αντί να επιβραδύνει – τον τουρισμό”.

Αυτά ανέφερε, μεταξύ άλλων, στην κεντρική του ομιλία χθες, από το βήμα του 15ου Συνεδρίου του ΣΕΤΕ “Τουρισμός & Ανάπτυξη”, ο επικεφαλής εκπρόσωπος της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, κ. Μαργαρίτης Σχοινάς.

Ο κ. Σχοινάς κατέληξε λέγοντας ότι “η εγχώρια επιχειρηματικότητα του τουρισμού είναι τώρα σε θέση να εξασφαλίσει την ζήτηση από παλαιές και νέες αγορές συμβάλλοντας και στην ουσιαστική εξομάλυνση της εποχικότητας που αποτελεί βασικό χαρακτηριστικό του τομέα έως σήμερα. Η ικανοποίηση των πελατών από την παροχή υπηρεσιών στα ελληνικά ξενοδοχεία είναι σημαντικά υψηλότερη από την αντίστοιχη σε διεθνώς ανταγωνιστικούς προορισμούς”.

Κεντρική Ομιλία του Επικεφαλής Εκπροσώπου της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, Συνέδριο ΣΕΤΕ, 18-10-2016

Editors - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η συντακτική ομάδα του TravelDailyNews Greece & Cyprus διαθέτει πάνω από 35 χρόνια εμπειρία σε Β2Β τουριστική ειδησεογραφία καθώς επίσης και σε θέματα marketing και επικοινωνίας.

28/03/2024
27/03/2024
26/03/2024
22/03/2024
21/03/2024
20/03/2024