Τελευταία νέα
ΑρχικήΣτήλεςΣυνέντευξηΔημήτρης Σερίφης (Nelios): Μια νέα εποχή εξωστρέφειας ξεκινά για τη Nelios στη World Travel Market 2016

Δημήτρης Σερίφης (Nelios): Μια νέα εποχή εξωστρέφειας ξεκινά για τη Nelios στη World Travel Market 2016

Έπειτα από 8 χρόνια ενεργής συμμετοχής στη διαμόρφωση του ψηφιακού οικοσυστήματος στη χώρα μας και στην online τοποθέτηση των ελληνικών ξενοδοχείων, η Nelios αποφάσισε να επεκτείνει τη δραστηριότητα της εκτός Ελλάδας, εντείνοντας τις προσπάθειες της για σύναψη συνεργασιών διεθνώς. Με τις προετοιμασίες της εταιρείας για την πρώτη της επίσημη παρουσία στη World Travel Market, 7-9 Νοεμβρίου, στο Λονδίνο, να βρίσκονται σε εξέλιξη, ο CEO της ελληνικής εταιρείας Hotel Digital Marketing, κ. Δημήτρης Σερίφης, μιλά στο Travel Daily News για τη στρατηγική επιλογή κατεύθυνσης στο εξωτερικό.

Travel Daily News: Κε Σερίφη, ποια η πηγή της απόφασής σας για τη διαμόρφωση μιας νέα εποχής για τη Nelios, η οποία αναμένεται να περιλαμβάνει κινήσεις εξωστρέφειας;

Δημήτρης Σερίφης: Η ενίσχυση των προσπαθειών μας για τη σύναψη νέων συνεργασιών εκτός Ελλάδας, πηγάζει από την ωριμότητα που υπάρχει πλέον στην εταιρεία τόσο σε επίπεδο τεχνογνωσίας όσο και σε επίπεδο διαδικασιών και ανθρώπινου δυναμικού. Έχουμε εμπειρία από τη συνεργασία μας με αρκετά ξενοδοχεία στην Ελλάδα όλων των κατηγοριών και τύπων, διαθέτουμε πολύ υψηλού επιπέδου ανθρώπινο δυναμικό, χρησιμοποιούμε τεχνολογίες αιχμής και έχουμε δουλέψει ήδη με πελάτες σε 5 χώρες τα τελευταία 5 χρόνια. Επίσης, το βασικό προϊόν μας, που είναι η αύξηση των απευθείας κρατήσεων των ξενοδοχείων των πελατών μας, αποτέλεσε φέτος το πιο καυτό θέμα συζήτησης στον τομέα των ξενοδοχειακών πωλήσεων παγκοσμίως και βρίσκεται σε μεγάλη ζήτηση. Διαμορφώνεται λοιπόν, ένα πολύ καλό πλαίσιο για να πετύχουμε και στο εξωτερικό.

TDN: Υπάρχει κάτι που σας φοβίζει ή σας προβληματίζει σε αυτό το νέο βήμα για τη Nelios;

Δ.Σ.: Είναι ένα νέο ξεκίνημα το οποίο σίγουρα δημιουργεί σκέψεις άλλα είναι και ενθουσιασμό ταυτόχρονα. Όπως είπα όμως και πριν, ξεκινάμε από πολύ καλή βάση για να αντιμετωπίσουμε όλες τις προκλήσεις που θα συναντήσουμε. Το σημαντικότερο για εμάς ήταν να είμαστε 100% σίγουροι για το επίπεδο των υπηρεσιών μας. Η επένδυση που απαιτείται για μία τέτοια έκθεση είναι σημαντική, άρα θα πρέπει να είσαι σίγουρος ότι μπορείς να σταθείς σε διεθνές επίπεδο. Πλέον, μετά από 3 χρόνια εξειδίκευσης στον ξενοδοχειακό κλάδο και έχοντας επιτύχει σημαντικά αποτελέσματα  για τους πελάτες μας, αισθανόμαστε μεγάλη αυτοπεποίθηση.

TDN: Ποιο πιστεύετε πως είναι το σημείο – κλειδί στην εξέλιξη της Nelios από την ίδρυση της ως σήμερα;

Δ.Σ.: Υπάρχουν πολλά στοιχεία τα οποία μπορούν να συνθέσουν την εξέλιξη μιας εταιρείας, όπως άλλωστε ανέφερα και στις προγούμενες απαντήσεις μου. Θα ξεχώριζα όμως δύο: Το πρώτο είναι η καθετοποίηση μας στον ξενοδοχειακό κλάδο πριν από 3 χρόνια.  Η απόφαση αυτή, αποτέλεσε την αφετηρία για την παραγωγή βαθιάς γνώσης και εξειδίκευσης, στοιχεία που μας οδήγησαν στην αναβάθμιση των υπηρεσιών μας. Το δεύτερο είναι η επιλογή μας να δουλέψουμε με ξενοδοχεία και καταλύματα όλων των τύπων και κατηγοριών. Το γεγονός αυτό μας έφερε σε επαφή με ένα ευρύ φάσμα διαφορετικών αναγκών για τις οποίες έπρεπε να δώσουμε λύσεις. Η πρόκληση αυτή, μας εφοδιάσε με πολύ σημαντική εμπειρία.

TDN: Αναφερθήκατε νωρίτερα στις απευθείας κρατήσεις. Τι είναι αυτό που πρέπει να κάνει ένας ξενοδόχος για να αντλήσει κρατήσεις απευθείας από δικά του κανάλια όπως το website του;

Δ.Σ.: Απαραίτητη προϋπόθεση είναι η βούληση του ξενοδόχου να μετατοπίσει τους πόρους και να ενισχύσει τις προσπάθειες του σε όλα τα κανάλια πώλησης, με τέτοιο τρόπο ώστε να κατευθύνει περισσότερες κρατήσεις μέσα από το website του. Αναφερόμαστε δηλαδή στην υιοθέτηση μιας νέας αντίληψης, η οποία όμως απαιτεί συγκεκριμένο πλάνο και στρατηγική για να λάβει την τελική της μορφή και να αποδώσει καρπούς για το ξενοδοχείο.

TDN: Ποια η γνώμη σας για το επίπεδο παροχής υπηρεσιών των digital marketing agencies στη χώρα μας;

Δ.Σ.: Σε πολλά digital agencies της χώρας μας, το επίπεδο ποιότητας των προσφερόμενων υπηρεσιών βρίσκεται σε αρκετά υψηλό επίπεδο. Πραγματικά, μετά από 12 χρόνια εμπλοκής μου στο χώρο, μπορώ να σας διαβεβαιώσω πως τα ελληνικά agencies έχουν κάνει άλματα προόδου και δεν έχουν να φοβηθούν τίποτα σε σχέση με τα agencies εκτός Ελλάδας. Ειδικά στον ξενοδοχειακό κλάδο θεωρώ ότι το επίπεδο στην Ελλάδα είναι υψηλότερο από πολλές αναπτυγμένες χώρες. Είναι ένα στοιχείο το οποίο επίσης μας έχει βοηθήσει στην εξέλιξή μας και εμάς.

TDN: Ποιοι είναι οι στόχοι σας για την WTM;

Δ.Σ.: Πωλήσεις και εξάπλωση του brand awareness μας σε διεθνές επίπεδο.

TDN: Η παρουσία της Nelios στη World Travel Market στο Λονδίνο, θα είναι η μοναδική συμμετοχή σε διεθνή έκθεση ή προκείται να ακολουθήσουν κι άλλες;

Δ.Σ.: Σαφώς και θα υπάρξουν και άλλες συμμετοχές. Διαμορφώνουμε ένα συγκεκριμένο πλάνο εξωστρέφειας το οποίο έχει σαν έναρξη την WTM και μέσα στις επόμενες εβδομάδες θα πάρει την τελική του μορφή. Για να ενισχύσεις το brand awareness είτε σε τοπικό είτε ακόμα περισσότερο σε διεθνές επίπεδο δεν αρκεί απλά η συμμετοχή σε μία έκθεση. Απαιτείται πλάνο, συνέχεια, συνέπεια και φυσικά έτοιμες δομές από πίσω για να καλύψουν με απόλυτο επαγγελματισμό τη ζήτηση που θα διαμορφωθεί.

Με στόχο τη διάθεση της τεχνογνωσίας και των υπηρεσιών της εκτός Ελλάδας, η εταιρεία Nelios θα βρίσκεται στη World Travel Market, 7-9 Νοεμβρίου 2016, στον εκθεσιακό χώρο ExCeL, στο Λονδίνο. Με κεντρικό μήνυμα το “Grow Your Direct Bookings. Grow Your Hotel”, η ελληνική εταιρεία θα επιδιώξει μέσω της ανάδειξης των υπηρεσιών της, να ενθαρρύνει τους ξενοδόχους να κάνουν το επόμενο βήμα στην online παρουσία τους. Η Nelios, θα βρίσκεται στην ενότητα “Travel Tech Show” στο Stand TT588, δίπλα ακριβώς από το κεντρικό stage των ομιλιών που θα πραγματοποιηθούν εκείνες τις ημέρες στο πλαίσιο της παγκόσμιας αυτής έκθεσης. Οι επισκέπτες της έκθεσης, οι οποίοι θα ήθελαν να συζητήσουν και να ενημερωθούν από κοντά για τις λύσεις που μπορεί να προσφέρει η Nelios στην online παρουσία της επιχείρησης τους, μπορούν να προγραμματίσουν συνάντηση με τα εξειδικευμένα στελέχη της εταιρείας μέσω του link που ακολουθεί: http://www.nelios.com/en/wtm2016-849.htm.

Editors - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η συντακτική ομάδα του TravelDailyNews Greece & Cyprus διαθέτει πάνω από 35 χρόνια εμπειρία σε Β2Β τουριστική ειδησεογραφία καθώς επίσης και σε θέματα marketing και επικοινωνίας.

28/03/2024
27/03/2024
26/03/2024
22/03/2024
21/03/2024
20/03/2024