Τελευταία νέα
ΑρχικήΣτήλεςΜελέτες και ΈρευνεςΤα 2,5 τρισ. δολ. θα φτάσουν οι πωλήσεις τουριστικών προϊόντων έως το 2020

Τα 2,5 τρισ. δολ. θα φτάσουν οι πωλήσεις τουριστικών προϊόντων έως το 2020

Σύμφωνα με τα βασικά συμπεράσματα της μελέτης 'Global Trends Report 2016', που ανακοινώθηκε κατά τη διάρκεια της World Travel Market London και σε συνεργασία με το Euromonitor International, oι πωλήσεις τουριστικών προϊόντων ανήλθαν σε 2,1 τρισ. δολ. το 2015 και αναμένεται να φτάσουν τα 2,5 τρισ. δολ. μέχρι το 2020, κάτι που ενισχύεται από την 'υιοθέτηση' νέων τεχνολογιών και ποικίλων επιχειρηματικών μοντέλων.

Οι παγκόσμιες οικονομικές προοπτικές παραμένουν αβέβαιες, με τις περισσότερες αναπτυγμένες οικονομίες να εμφανίζουν αργή ανάπτυξη και τις αναδυόμενες οικονομίες να αγωνίζονται να διατηρήσουν την πρόοδό τους σε υψηλά επίπεδα.

Τα σημαντικότερα συμπεράσματα της έρευνας Global Trends Report 2016, που δόθηκε στη δημοσιότητα στη World Travel Market του Λονδίνου είναι:

  • Οι αυξημένες τρομοκρατικές απειλές, οι αμερικανικές προεδρικές εκλογές και ο απόηχος του Brexit, όλοι είναι παράγοντες που προκαλούν αβεβαιότητα σε όλη την υδρόγειο και που επηρεάζουν την οικονομική ανάπτυξη και τη σταθερότητα.
  • Παρ’όλα αυτά, οι αφίξεις τον τουρισμό εμφανίστηκαν εξαιρετικά ανθεκτικές, με το 2016 να προβλέπεται ότι θα είναι ένα ακόμη έτος ρεκόρ για τον εισερχόμενο τουρισμό και το 2015 να έχει “κλείσει” με περισσότερα από 1,2 δισ. ταξίδια ανά τον κόσμο.
  • Οι πωλήσεις τουριστικών προϊόντων ανήλθαν σε 2,1 τρισ. δολ. το 2015 και αναμένεται να φτάσουν τα 2,5 τρισ. δολ. μέχρι το 2020, κάτι που ενισχύεται από την “υιοθέτηση” νέων τεχνολογιών και ποικίλων επιχειρηματικών μοντέλων.
  • Τα εγχώρια ταξίδια είχαν επίσης καλές επιδόσεις, με περισσότερα από 9 δισ. ταξίδια το 2015 και έναν ισχυρό ρυθμό ανάπτυξης 6,1%, καθώς οι καταναλωτές απολαμβάνουν την εξερεύνηση στη χώρα τους, συχνά ως το πρώτο τους ταξίδι.
  • Οι εισπράξεις από τον εισερχόμενο τουρισμό είχαν εξαιρετική ανάπτυξη το 2015 για να φτάσουν σε πάνω από 1,6 δισ. δολ., με την περιοχή της Ασίας – Ειρηνικού να οδηγεί την αύξηση στις τουριστικές δαπάνες.
  • Ο online και mobile τουρισμός συνεχίζει να επεκτείνεται σε όλη την υδρόγειο, υποβοηθώντας την αυξανόμενη εμπιστοσύνη των καταναλωτών στις αναδυόμενες περιοχές, με πληρωμές μέσω κινητών.
  • Ωστόσο, η πλειονότητα των τουριστικών αγορών μέσω κινητών “κλέβουν” μερίδιο από άλλες online μεθόδους, όπως οι υπολογιστές, ενώ οι αγορές εκτός δικτύου προβλέπεται ότι θα εξακολουθήσουν να έχουν υψηλότερη αξία διεθνώς από ό,τι οι online το 2020.

 

WTM London 2016 Global Travel Trends

Editors - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η συντακτική ομάδα του TravelDailyNews Greece & Cyprus διαθέτει πάνω από 35 χρόνια εμπειρία σε Β2Β τουριστική ειδησεογραφία καθώς επίσης και σε θέματα marketing και επικοινωνίας.

23/04/2024
22/04/2024
19/04/2024
18/04/2024
17/04/2024
16/04/2024