Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size

Εργασιακές σχέσεις - Διαχείριση προσωπικού σε ξενοδοχειακές επιχειρήσεις

01 Φεβρουάριος 2018, 12:05

Η ανάγκη για καταρτισμένο, ικανό προσωπικό στον ξενοδοχειακό και τουριστικό κλάδο είναι μεγάλη και ολοένα και αυξάνεται. Η είσοδος στον τουρισμό νέων επενδύσεων θέτουν τον πήχη του ανταγωνισμού ιδιαίτερα ψηλά και η αγορά ήδη αντιμετωπίζει δυσκολία στην εύρεση εργαζομένων με τα απαιτούμενα προσόντα. Στον εξαιρετικά σημαντικό αυτό τομέα θα εστιάσει το νέο σεμινάριο του TravelDailyNews.


Το TravelDailyNews παρουσιάζει ένα νέο σεμινάριο της σειράς Hospitality Seminars που διεξάγεται στην Αθήνα.
 
 
TravelDailyNews Hospitality Seminars
Εργασιακές σχέσεις - Διαχείριση προσωπικού σε ξενοδοχειακές επιχειρήσεις
 
Σάββατο, 24 Φεβρουαρίου 2018
 
AIROTEL Parthenon Hotel • Μακρή 6 • Αθήνα
 
Εισηγητής:
Ράνια Δεϊμέζη • Hotel HR Strategist, διευθύντρια του τμήματος ανθρώπινου δυναμικού στην Meeting Point Hellas και στην αλυσίδα Labranda Hotels and Resorts Hellas
 
 
 
Δεν υπάρχει φέτος προσωπικό….»
Χρονιά σαν την φετινή δεν έχει έχουμε ξαναζήσει… δεν βρίσκουμε κόσμο.»
 
Τελικά τι συνέβη το 2017; τι το διαφορετικό είχε αυτή η σεζόν; τι θα γίνει φέτος;
 
Η ανάγκη για καταρτισμένο, ικανό προσωπικό στον ξενοδοχειακό και τουριστικό κλάδο είναι μεγάλη και ολοένα και αυξάνεται. Η είσοδος στον τουρισμό νέων επενδύσεων θέτουν τον πήχη του  ανταγωνισμού ιδιαίτερα ψηλά και η αγορά ήδη αντιμετωπίζει δυσκολία στην εύρεση εργαζομένων με τα απαιτούμενα προσόντα. 
 
Υπάρχει ως είναι γνωστό ένα μεγάλο μέρος εργαζομένων -κυρίως σε ξενοδοχεία- που επιστρέφουν κάθε χρόνο στον ίδιο εργοδότη, στην ίδια επιχείρηση και θέση. Για αυτές άλλωστε τις περιπτώσεις από την εργατική νομοθεσία έχουν θεσπιστεί ειδικές διατάξεις σχετικά με την επαναπρόσληψη εποχιακά απασχολούμενου προσωπικού σε ξενοδοχεία. Το μεγαλύτερο όμως ποσοστό των εποχιακά εργαζομένων στον τουρισμό μετακινείται κάθε σεζόν ανά την Ελλάδα. Πού πάνε; Πώς επιλέγουν; Πόσο τελικά κάθονται και το σημαντικότερο, επιστρέφουν;
 
Ειδικά σε περιόδους κρίσης, αποδεικνύεται η σημασία της δύναμης του εργατικού δυναμικού. Στις περιόδους αυτές φαίνεται η ανάγκη εκδήλωσης της συνολικής ενεργητικότητας και των ικανοτήτων των εργαζομένων. Για να επιτευχθεί αυτό, πρέπει η επιχείρηση να εντοπίσει και να προβάλει το κοινό σημείο που ενώνει τους εργαζομένους με την επιχείρηση, να δημιουργήσει πεποιθήσεις που ασκούν κοινή γοητεία σε όλους και πάνω σε αυτές τις πεποιθήσεις να οργανώσει τη στρατηγική της.
 
• Διαχείριση και Διοίκηση Ανθρώπινου Δυναμικού σε ξενοδοχεία ΜΕ ή ΧΩΡΙΣ την ύπαρξη του ανάλογου τμήματος.
• Προσδιορισμός και Προγραμματισμός αναγκών Ανθρώπινου Δυναμικού Ξενοδοχείων 
• Προσέλκυση 
• Επιλογή 
• Ενημέρωση προσαρμογή 
• Εκπαίδευση
• Υγιεινή και ασφάλεια των εργαζομένων. 
• Εργατικό Ατύχημα
• Διαχείριση παραγωγικότητας. Παράγοντες που επηρεάζουν το εργασιακό αποτέλεσμα. 
• Αγορά Εργασίας 2018. Καθεστώς και τάσεις στη ζήτηση και προσφορά εργασίας. 
• Εργασιακές αλλαγές στα ξενοδοχεία. 
 
Σε ποιους απευθύνεται
 
Η πορεία της επιχείρησης στην αγορά εξαρτάται από τις αποφάσεις της διοίκησης. Πρέπει να ξεκαθαριστεί ότι τα άτομα είναι εκείνα που αποφασίζουν και υλοποιούν, είναι εκείνα που φέρουν την ευθύνη και εκείνα που οδηγούν την επιχείρηση σε κέρδη ή ζημίες (Πιστοφίδης & Τσούκας 1989). Οι επιχειρήσεις δεν διευθύνονται από δυνάμεις της αγοράς (Drucker 1954). Σε περιόδους κρίσης ή ευημερίας είναι ευθύνη των Ιδιοκτητών/ Διευθυντών/Προισταμενων τμημάτων να επιλέξουν την κατάλληλη στρατηγική ώστε η επιχείρηση να ευημερεί. Το κύριο αίτιο οποιουδήποτε αποτελέσματος της επιχείρησης είναι ο ανθρώπινος παράγοντας.
 
• Ιδιοκτητες
• Διευθυντες Ξενοδοχειων
• Προισταμενων Τμηματων 
• Στελέχη Ξενοδοχειακων επιχειρησεων που ενδιαφέρονται να εξελιχτούν 
 
Η εισηγήτρια
 
Η Ράνια Δεϊμέζη είναι εξειδικευμένη σε θέματα προσωπικού στο ξενοδοχειακό κλάδο έχοντας ιδιαίτερες ικανότητες στο σχεδιασμό και στην εφαρμογή καινοτόμων ιδεών. Με εμπειρία που ξεπερνά τα 20 χρόνια στον ξενοδοχειακό κλάδο, έχει ήδη τεράστια γνώση και διεθνή εμπειρία σε αλυσίδες ξενοδοχείων στον κλάδο των ανθρώπινων σχέσεων και της διαχείρισης προσωπικού.
 
Αυτή τη στιγμή είναι διευθύντρια του τμήματος ανθρωπίνου δυναμικού στην Meeting Point Hellas και στην αλυσίδα Labranda Hotels and Resorts Hellas. Έχει Bachelors’s Degree in International Hotel Management και μεταπτυχιακό τίτλο MSc in eTourism αποφάσισε κάποια στιγμή να ακολουθήσει πορεία στο χώρο του ανθρώπινου δυναμικού από την πολύ μεγάλη της αγάπη για την ανθρώπινη επικοινωνία, παρά το γεγονός ότι είχε μεγάλες ευκαιρίες για καριέρα στο χώρο της τεχνολογίας και του τουρισμού όπου αρχικά είχε απασχοληθεί. Ετσι τώρα είναι υπεύθυνη για το βραχυχρόνιο και μακροχρόνιο προγραμματισμό όλων των λειτουργιών που σχετίζονται με το ανθρώπινο δυναμικό, όπως σχεδιασμός εργατικού δυναμικού, πρόσληψη, στρατηγικές στελέχωσης, διαχείριση μισθών και μισθών, συγγενείς και εργασιακές σχέσεις, παροχές, κατάρτιση και ανάπτυξη εργατικού δυναμικού κλπ.
 
Με στόχο τη διεύρυνση των γνώσεων της φέτος παρακολουθεί το Προγραμμα Επαγγελματικής Ενδυνάμωσης και Συμβουλευτικής του Πανεπιστημίου Αιγαίου -Eκπαιδευτικό Πρόγραμμα ΕΤΗΣΙΑ Σεμινάρια Εισαγωγής στην Ψυχολογία, τη Συμβουλευτική και την Προπονητική Ζωής. 
 
Είπαν για τα σεμινάρια του TravelDailyNews:
 
Προτείνω στο TravelDailyNews να συνεχίσει τα χρηστικά και απαραίτητα σεμινάρια με ξενοδοχειακή θεματολογία” 
Γιώργος Μιχάλης, Director of Sales & Marketing, Spyrou Hotels
 
Η παρακολούθηση του σεμιναρίου μου έδωσε πολλά ερεθίσματα και ιδέες για την αποτελεσματικότερη λειτουργία του ξενοδοχείου μου, προκειμένου να παρέχουμε καλύτερες υπηρεσίες στους Έλληνες και ξένους πελάτες μας.
Δημήτρης Λιανός, ιδιοκτήτης, Hotel Grotta, Νάξος
 
Το σεμινάριο ήταν ιδιαίτερα ενημερωτικό, εύστοχο δείχνοντας τις απαιτήσεις και τις ιδιομορφίες του σύγχρονου ταξιδιώτη. Παράλληλα προτάθηκαν πολλές πρακτικές οι οποίες θα πρέπει να υιοθετηθούν από τους επιχειρηματίες και τα στελέχη στον τομέα του τουρισμού, ώστε να κατορθώσουμε να έχουμε όσο το δυνατόν πιο ευχαριστημένους πελάτες.
Γεώργιος Ματσίγκος, γενικός διευθυντής, Atrium Hotels, Ρόδος
 
Ενδιαφέρον σεμινάριο με παρουσίαση πλούσιου υλικού από αξιόλογους και έμπειρους επαγγελματίες
Δήμητρα Δολιανίτη, στέλεχος Marketing, Κρατήσεων & Πωλήσεων, Coral Hotel, Αθήνα
 
Τα σεμινάρια του TravelDailyNews είναι πάντα επίκαιρα, με έμπειρους εισηγητές μέσα από τον τομέα μας που γνωρίζουν πολύ καλά το αντικείμενο
Βάσω Μίντζα, Sales & Marketing Manager, AKS Hotels
 
Στοχευμένο, χρήσιμο σεμινάριο-εργαλείο για κάθε σύγχρονο ξενοδόχο
Μαρία Πασλή, E-market, Zafolia Hotel
 
Χρήσιμο, πλούσιο και ουσιαστικό για κάθε ιδιοκτήτη και στέλεχος ξενοδοχείου
Στέλιος Ζαχαρουδάκης, ιδιοκτήτης, Latania Hotel
 
Τόπος και χρόνος διεξαγωγής του σεμιναρίου:
 
Τόπος: AIROTEL Parthenon Hotel • Μακρή 6 • Αθήνα
Ημερομηνία διεξαγωγής: 24 Φεβρουαρίου 2018
Ώρα έναρξης: 09:00
Ώρα λήξης: 17:00
 
Κόστος συμμετοχής:
 
Εγγραφή 80,00 Ευρώ 
Συμμετοχή επιπλέον ατόμων από την ίδια επιχείρηση ανά άτομο  70,00 Ευρώ 
Φοιτητές - Άνεργοι  70,00 Ευρώ 
 
Ειδική προσφορά για όσους παρακολούθησαν στο παρελθόν σεμινάριο του TravelDailyNews με το παρακάτω κόστος συμμετοχής:
 
Εγγραφή 70,00 Ευρώ 
Συμμετοχή επιπλέον ατόμων από την ίδια επιχείρηση ανά άτομο  60,00 Ευρώ 
Φοιτητές - Άνεργοι  60,00 Ευρώ 
 
Στις παραπάνω τιμές περιλαμβάνεται ελαφρύ γεύμα και καφές. Στους συμμετέχοντες θα δοθούν βεβαιώσεις παρακολούθησης.
 
Για περισσότερες πληροφορίες, επικοινωνήστε με την Travel Media Applications: Τηλ: 210 9374050 Email: tma@tma.travel
 
Για να δηλώσετε συμμετοχή στο σεμινάριο, παρακαλώ συμπληρώστε την παρακάτω φόρμα.
 








Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Το Hotel Marketing Masterclass στην Κύπρο

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

↑ top