Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size

Γιατί το ξενοδοχείο σου χρειάζεται το digital marketing

Αρσένης Πασχόπουλος - 16 Φεβρουάριος 2018, 14:04

Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (Social Media) και το διαδίκτυο γενικότερα έχουν αλλάξει την διαδικασία με την οποία οι τουρίστες «ονειρεύονται», ψάχνουν, κάνουν κράτηση και μοιράζονται τις εμπειρίες τους.


Ένας μόνο αριθμός αρκεί για την απάντηση: 57% των κρατήσεων γίνονται online*!!! Δύσκολο να αγνοήσεις ένα τέτοιο στοιχείο, σωστά; Και καταλαβαίνεις το ρίσκο που διατρέχεις αν δεν προσπαθήσεις να εκμεταλλευτείς την πηγή αυτή δυνητικών πελατών. Δεν είναι όμως μόνο αυτό. Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (Social Media) και το διαδίκτυο γενικότερα έχουν αλλάξει την διαδικασία με την οποία οι τουρίστες «ονειρεύονται», ψάχνουν, κάνουν κράτηση και μοιράζονται τις εμπειρίες τους.
 
Κάνε το όπως οι … αρχαίοι
 
Στα αρχαία χρόνια, όσοι ήθελαν να πουλήσουν τα προϊόντα τους πήγαιναν στην αγορά, γιατί εκεί υπήρχε ο κόσμος που συζητούσε και άκουγε λόγους που έβγαζαν άλλοι. Το ίδιο συμβαίνει και με το διαδίκτυο και τα social media: οι πελάτες σου συχνάζουν ΕΚΕΙ (όσοι στοχεύουν σε συνταξιούχους και κουνάνε το κεφάλι τους με δυσπιστία, ας ψάξουν λίγο τα νούμερα). Θα πρέπει λοιπόν να σε βρουν αν σε αναζητήσουν, αλλά και να εμφανιστείς μπροστά σε αυτούς που αποτελούν το target group σου.
 
Το καλό όμως είναι άλλο …
 
Στόχευση
 
Σίγουρα θα έχετε ακούσει τη φράση που είχε πει ο γνωστός πια John Wanamaker: “ξέρω ότι το 50% της διαφημιστικής δαπάνης μου φέρνει αποτέλεσμα, δεν γνωρίζω όμως ποιο 50%”. Τι θα λέγατε λοιπόν αν μπορούσατε να γνωρίζετε πόσες κρατήσεις είχατε από τις διαφημίσεις σας στην Google ή στα Social Media και πόσο σας κόστισε το να φέρετε την κάθε κράτηση;
 
Και όχι μόνο αυτό. Στο digital marketing, τα εργαλεία στόχευσης έχουν πλέον εξελιχθεί σε βαθμό … big brother! Θέλετε να προσελκύσετε νύφες για να κάνουν την δεξίωσή τους; Μπορείτε να στοχεύσετε τις αρραβωνιασμένες γυναίκες μέσω του Facebook. Θέλετε να στοχεύσετε μητέρες παιδιών 0-12 μηνών για βαπτίσεις; Facebook και πάλι! Θέλετε να στοχεύσετε όσους αναζητούν προσφορές για το 3ημερος της Καθαράς Δευτέρας; Google Adwords. Θέλετε να προσεγγίσετε στελέχη επιχειρήσεων με βάση το μέγεθος της εταιρείας, τα χρόνια προϋπηρεσίας τους, την θέση και τον τίτλο εργασίας τους; LinkedIn & Facebook.
 
Με τις δυνατότητες στόχευσης που δίνει το digital marketing μπορείτε, όχι μόνο να γνωρίζετε πόσες κρατήσεις σας έφερε το κάθε κανάλι αλλά να στοχεύσετε ΜΟΝΟ τους δυνητικούς σας πελάτες, κάνοντας έτσι την διαφήμισή σας αποτελεσματική και αποδοτική.
 
Η μεγάλη εικόνα
 
Πέρα από τις δυνατότητες στόχευσης και μέτρησης που σας δίνουν τα online εργαλεία, έχετε πλέον την δυνατότητα, όσο μικρή επιχείρηση κι αν είστε, να κάνετε branding: να κάνετε δηλαδή ενέργειες οι οποίες θα διαμορφώσουν την αντίληψη που θέλετε να έχει ο δυνητικός σας πελάτης για το ξενοδοχείο σας, την εικόνα δηλαδή η οποία θα εντυπωθεί στο μυαλό του δυνητικού πελάτη σας. 
 
Αυτό μπορείτε να το καταφέρετε με τον άπλετο χωρο-χρόνο που σας δίνουν τα social media και το sites σας, ανεβάζοντας κείμενα, εικόνες, video και φυσικά το δυνατότερο εργαλείο το οποίο επηρεάζει την γνώμη τρίτων για σας: μαρτυρίες πελατών, στιγμιότυπα την ώρα που βρίσκονται στο κατάλυμά σας και reviews.
 
Αν βρίσκετε ενδιαφέροντα όλα τα παραπάνω και θέλετε να δείτε πως μπορούν να γίνουν στην πράξη, μπορείτε να παρευρεθείτε σε 2 σεμινάρια digital marketing για τον τουριστικό κλάδο, την Τετάρτη 21 (Facebook & Instagram) και την Παρασκευή 23 Φεβρουαρίου (Google Adwords).
 
 
* http://www.statisticbrain.com/internet-travel-hotel-booking-statistics/
 
 
 
Ο Αρσένης Πασχόπουλος είναι από τους πρώτους marketers του διαδικτύου στην Ελλάδα με δράση η οποία ξεκινά το 1996. Είναι Managing Partner στην εταιρεία υπηρεσιών διαδικτύου Just On Line. Είναι συγγραφέας των βιβλίων “Social Media Marketing”, (2010, εκδόσεις Κλειδάριθμος) και “Ηλεκτρονικό Εμπόριο” (3η έκδοση 2007, εκδόσεις Κλειδάριθμος). Έχει εργαστεί στα τμήματα marketingτων εταιρειών Shell, Johnson & Johnson, Fiat, Boston University, Όμιλος Δ. Αγγελόπουλου, Γενική Χημικών Προϊόντων. Από τους πρώτους (1996) που δημιούργησαν σεμινάρια Ηλεκτρονικού Εμπορίου για μικρομεσαίες επιχειρήσεις και διεξήγαγε κύκλο σεμιναρίων ηλεκτρονικού εμπορίου για την Εθνική Συνομοσπονδία Ελληνικού Εμπορίου. Για 4 χρόνια υπεύθυνος προώθησης και εκπαίδευσης μικρομεσαίων επιχειρήσεων σε θέματα ηλεκτρονικού εμπορίου στον ΑΣΔΑ (Αναπτυξιακό Σύνδεσμο Δυτικής Αθήνας). Έχει 15ετή διδακτική εμπειρία σε ιδιωτικά κολέγια στην Αθήνα και σε εκπαιδευτικούς οργανισμούς (Οργανισμός Τουριστικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης, ΕΣΕΕ, Καριέρα, κ.ά.). Απόφοιτος του Deree College με μεταπτυχιακό στο Boston University. Άρθρα του για την επιχειρηματική χρήση του διαδικτύου εκδίδονται στα startup.gr, socialmedialife.gr και Marketing Week.




Share |
1 Σχόλια
Σχόλια Αναγνωστών

Εταιρεία: SEO In Greece Ιδιότητα:
O/Η "Στέφανος Οικονομίδης" έγραψε στις 16-02-2018 18:12:

Το digital marketing είναι μονόδρομος για τις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις. Ένα από τα σημαντικότερα εργαλεία του είναι το SEO (Search Engine Optimization) με το οποίο επιτυγχάνονται υψηλές κατατάξεις στα οργανικά αποτελέσματα της Google και των άλλων μηχανών αναζήτησης όταν πραγματοποιούν αναζητήσεις οι υποψήφιοι πελάτες τους. Η επίτευξη υψηλής κατάταξης έχει διπλό όφελος για τα ξενοδοχεία. Πρώτον αυξάνει τον αριθμό των πελατών τους. Δεύτερον αυξάνει την κερδοφορία τους γιατί παρακάμπτονται οι διαδικτυακοί μεσάζοντες και συνεπώς αποφεύγεται η προμήθεια τους.
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Το Hotel Marketing Masterclass στην Κύπρο

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

↑ top