Τελευταία νέα
ΑρχικήΣτήλεςΣυνέντευξηΑ. Θεοδωρακόπουλος: Οι επικοινωνιακές γνώσεις βοηθούν τις εταιρείες να κερδίσουν την πιστότητα των πελατών τους

Α. Θεοδωρακόπουλος: Οι επικοινωνιακές γνώσεις βοηθούν τις εταιρείες να κερδίσουν την πιστότητα των πελατών τους

Ο κ. Ανδρέας Θεοδωρακόπουλος, επικοινωνιολόγος και πιστοποιημένος εκπαιδευτής μιλά στο TravelDailyNews για την σημαντικότητα που έχει η σωστή κατάρτιση των στελεχών των τουριστικών επιχειρήσεων, καθώς και η έγκαιρη αντιμετώπιση των παραπόνων των πελατών τους.

Στην παραπάνω βιντεοσυνέντευξη, ο κ. Ανδρέας Θεοδωρακόπουλος, απαντά στις εξής ερωτήσεις:

Πόσο σημαντικές είναι οι γνώσεις επικοινωνίας για τους επαγγελματίες που δουλεύουν στην πρώτη γραμμή του τουρισμού;

Συχνά οι τουριστικές επιχειρήσεις βρίσκονται αντιμέτωπες με πελάτες που εκφράζουν έντονα παράπονα. Η καλή εκπαίδευση των στελεχών πώς μπορεί να συμβάλλει στην αντιμετώπισή τους;

Το TravelDailyNews διοργανώνει τον Μάρτιο, 3 σεμινάρια με εισηγητή τον κ. Ανδρέα Θεοδωρακόπουλο. Περισσότερες πληροφορίες υπάρχουν στα παρακάτω link:

Θεσσαλονίκη, 13 Μαρτίου: http://traveldailynews.gr/columns/article/3250
Αθήνα, 27 Μαρτίου: http://traveldailynews.gr/columns/article/3254
Αθήνα, 28 Μαρτίου: http://traveldailynews.gr/columns/article/3256

Editors - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η συντακτική ομάδα του TravelDailyNews Greece & Cyprus διαθέτει πάνω από 35 χρόνια εμπειρία σε Β2Β τουριστική ειδησεογραφία καθώς επίσης και σε θέματα marketing και επικοινωνίας.

28/03/2024
27/03/2024
26/03/2024
22/03/2024
21/03/2024
20/03/2024