Ο κ. Ανδρέας Θεοδωρακόπουλος, επικοινωνιολόγος και πιστοποιημένος εκπαιδευτής μιλά στο TravelDailyNews για την σημαντικότητα που έχει η σωστή κατάρτιση των στελεχών των τουριστικών επιχειρήσεων, καθώς και η έγκαιρη αντιμετώπιση των παραπόνων των πελατών τους.
Στην παραπάνω βιντεοσυνέντευξη, ο κ. Ανδρέας Θεοδωρακόπουλος, απαντά στις εξής ερωτήσεις:
Πόσο σημαντικές είναι οι γνώσεις επικοινωνίας για τους επαγγελματίες που δουλεύουν στην πρώτη γραμμή του τουρισμού;
Συχνά οι τουριστικές επιχειρήσεις βρίσκονται αντιμέτωπες με πελάτες που εκφράζουν έντονα παράπονα. Η καλή εκπαίδευση των στελεχών πώς μπορεί να συμβάλλει στην αντιμετώπισή τους;
Το TravelDailyNews διοργανώνει τον Μάρτιο, 3 σεμινάρια με εισηγητή τον κ. Ανδρέα Θεοδωρακόπουλο. Περισσότερες πληροφορίες υπάρχουν στα παρακάτω link:
Θεσσαλονίκη, 13 Μαρτίου: http://traveldailynews.gr/columns/article/3250
Αθήνα, 27 Μαρτίου: http://traveldailynews.gr/columns/article/3254
Αθήνα, 28 Μαρτίου: http://traveldailynews.gr/columns/article/3256
Η συντακτική ομάδα του TravelDailyNews Greece & Cyprus διαθέτει πάνω από 35 χρόνια εμπειρία σε Β2Β τουριστική ειδησεογραφία καθώς επίσης και σε θέματα marketing και επικοινωνίας.