Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size

Αύξηση 51% των online αναζητήσεων για ελληνικά ξενοδοχεία από τους Γερμανούς τουρίστες

09 Μάρτιος 2018, 14:21

Η αυξημένη ζήτηση για τη χώρα έχει ωθήσει τους γερμανικούς Τ.Ο. να διευρύνουν όχι μόνο τους υπάρχοντες προορισμούς (πλην των εξαιρετικά δημοφιλών στους Γερμανούς, Κρήτη, Ρόδο και Κω), αλλά και να επιμηκύνουν την τουριστική περίοδο, με πτήσεις έως και τα μέσα του Νοεμβρίου.


Σε επισκόπηση της τουριστικής αγοράς της Γερμανίας και τις τάσεις του 2018, το γραφείο ΕΟΤ Γερμανίας αναφέρει ότι οι Γερμανοί Tour Operators είναι εξαιρετικά αισιόδοξοι για την τρέχουσα περίοδο 2017-18, μετά από τα πολύ ικανοποιητικά δείγματα των κρατήσεων του Δεκεμβρίου και του Ιανουαρίου για το καλοκαίρι του 2018. Η ανάπτυξη αυτή οδηγείται από τη σταθερά ισχυρή και αυξανόμενη ζήτηση για την Ισπανία και την Ελλάδα, καθώς και τα δυνατά “comebacks” της Τουρκίας, της Αιγύπτου, της Τυνησίας, καθώς και την κρουαζιέρα.

Κατά την περίοδο διεξαγωγής έρευνας του έγκριτου ιδρύματος ερευνών BAT-Stiftung Für Zukunftsfragen (Δεκέμβριο 2017 - Ιανουάριο 2018), ο ένας στους δύο ερωτηθέντες ήξερε που θα ταξιδέψει το καλοκαίρι και είχε ήδη ξεκινήσει να κάνει το σχεδιασμό των διακοπών του στο συγκεκριμένο προορισμό. Ποσοστό 17% μόνο των ερωτηθέντων δήλωσε πως δε σχεδιάζει κάποιο ταξίδι εντός του 2018, ενώ ένα ποσοστό 37% παρέμενε ακόμα αναποφάσιστο ως προς την επιλογή του τόπου διακοπών.

Στην Ευρώπη, η Ισπανία παραμένει σταθερά, για διάφορους λόγους, πρώτη στις προτιμήσεις των Γερμανών, με ποσοστό 13,7% έναντι 14,1% το 2016. Αυτό οφείλεται, όχι μόνο στο δίπτυχο “ήλιος και θάλασσα”, αλλά και σε πολιτισμικούς λόγους (ενδεικτικά αναφέρεται ότι το Ινστιτούτο Θερβάντες για την εκμάθηση της ισπανικής γλώσσας αλλά και για μαθήματα λογοτεχνίας, κινηματογράφου και γαστρονομίας, έχει παραρτήματα σε όλες τις μεγάλες πόλεις της Γερμανίας). Ακολουθούν η Ιταλία με 7,7% (έναντι 7,9% το 2016), η γειτονική Αυστρία με 3,9% (έναντι 4,4% το 2016), η Τουρκία με 3,6% (έναντι 4,4%), η Κροατία με 3,3% (ίδιο ακριβώς ποσοστό με το προηγούμενο έτος) και η Ελλάδα με 3,1% (έναντι 2,8% το 2016).

Ειδικότερα για την Ελλάδα, τα στοιχεία που υπάρχουν μέχρι τώρα από τους μεγάλους ΤΟs, και με δεδομένο ότι η πλειονότητα των κρατήσεων γίνεται το α’ τρίμηνο του έτους, τα στοιχεία για τη χώρα μας είναι ιδιαίτερα ενθαρρυντικά, καθώς αποτυπώνουν σαφή τάση συνέχισης της ανοδικής πορείας των τελευταίων ετών. Ενδεικτικά σημειώνεται ότι το έντυπο “FVW”, για το διάστημα Δεκεμβρίου 2017 -  Ιανουαρίου 2018, αναφέρει ότι η έρευνα στο διαδίκτυο για ξενοδοχείο στην Ελλάδα βρίσκεται στο +51% σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα πέρυσι.

Η αυξημένη ζήτηση για τη χώρα έχει ωθήσει τους γερμανικούς ΤΟs να διευρύνουν όχι μόνο τους υπάρχοντες προορισμούς (πλην των εξαιρετικά δημοφιλών στους Γερμανούς, Κρήτη, Ρόδο και Κω), αλλά και να επιμηκύνουν την τουριστική περίοδο, με πτήσεις έως και τα μέσα του Νοεμβρίου.


Τουριστική Αγορά της Γερμανίας - Μάρτιος 2018




Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Το Hotel Marketing Masterclass στην Κύπρο

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

↑ top