Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size

H ITB έφτασε τους 110.000 εμπορικούς επισκέπτες το 2018 - Η ελληνική συμμετοχή

19 Μάρτιος 2018, 15:18

Σύμφωνα με στοιχεία από την ITB του Βερολίνου, η Ελλάδα σταθερά αυξάνει το τουριστικό της μερίδιο και πρωταγωνιστεί στις δημοφιλέστερες επιλογές προορισμού των Γερμανών ταξιδιωτών.


Όπως προέκυψε κατά τη διάρκεια της φετινής ITB του Βερολίνου, αναμένονται πάνω από 4 εκατ. Γερμανοί τουρίστες στην Ελλάδα, σε συνέχεια του αριθμού-ρεκόρ των 3,7 εκατ. αφίξεων το 2017. Μάλιστα, η αύξηση των Γερμανών τουριστών για το 2018 θα είναι ακόμη μεγαλύτερη από αυτήν του 2017, όπου καταγράφηκε άνοδος 18,1%.



Η Περιφέρεια Αττικής, όπου συμμετείχε στην έκθεση ως συνεκθέτης στο περίπτερο του ΕΟΤ, έλαβε αισιόδοξες ενδείξεις για τον αριθμό των εισερχομένων επισκεπτών στην Αττική. Η περιοχή παρουσίασε τις δυνατότητές της ως ιδανικός προορισμός διακοπών σύντομης διάρκειας, σε επαγγελματίες του τουρισμού, ταξιδιωτικούς δημοσιογράφους, bloggers, καθώς και στο γερμανικό και διεθνές κοινό. 



H Ελένη Δημοπούλου, εντεταλμένη περιφερειακή σύμβουλος για τον Τουρισμό στην Περιφέρεια Αττικής, δήλωσε ότι “το γενικότερο κλίμα αισιοδοξίας στην προτίμηση των Γερμανών επισκεπτών για την χώρα μας και φέτος θα ευνοήσει και την αύξηση της επισκεψιμότητας όλης της Αττικής. Οι Γερμανοί προτιμούν διακοπές ποιοτικών εμπειριών που η Αττική μπορεί να προσφέρει, τόσο σε κάθε επίπεδο υποδομών όσο και σε κάθε άλλη σχεδόν ειδική μορφή τουρισμού”.


Ο προορισμός της Αττικής προβλήθηκε στο έντυπο “Griechenland 2018 Inspiriende Momente” (καθώς περιείχε άρθρα για την Αθήνα και τα νησιά του Σαρωνικού κόλπου). Η Αθήνα, παρουσιάστηκε επίσης σε σχετικό αφιέρωμα, στο τεύχος Απριλίου του 2018 του γερμανικού μηνιαίου γυναικείου περιοδικού “Couch”.



Τα μηνύματα από τη γερμανική αγορά είναι πολύ θετικά για τη Χαλκιδική. Ενδεικτικά οι Thomas Cook, Schauinsland-Reisen και Alltours σημειώνουν διψήφιο αριθμό αυξήσεων στις προκρατήσεις έως τώρα (+30%), ενώ συνολικά η γερμανική αγορά είναι στο + 8 με 10% για όλη την σεζόν. Από την Γερμανία παρατηρείται μία σημαντική αύξηση των αφίξεων, το οποίο σηματοδοτεί την επαναφορά της γερμανικής αγοράς στο Νομό - ειδικότερα στην αρχή και το τέλος της τουριστικής περιόδου. Αξίζει να σημειωθεί ότι αυξήθηκαν και οι απευθείας πτήσεις (βλ. Condor, ASTRA κ.ά.).



Ο διευθύνων σύμβουλος των Maris Hotels, κ. Ανδρέας Μεταξάς, μαζί με τον διευθυντή του Creta Maris Beach Resort, κ. Νίκο Βλασιάδη και τον διευθυντή πωλήσεων του Ομίλου Μεταξά, κ. Νίκο Σφακιανάκη, παρέλαβε το βραβείο “Top Hotel Partner 2017” από τους συνεργάτες του Schauinsland. Το βραβείο αφορά αφενός στην συνεργασία του τουριστικού γραφείου Schauinsland με το Creta Maris Beach Resort και αφετέρου στην ανάδειξη του ξενοδοχείου στις υψηλές προτιμήσεις των πελατών του. 



Δυναμική ήταν η παρουσία της Κρήτης και του Ομίλου Chnaris H.M.D.C. με ειδικό χώρο στο ελληνικό περίπτερο και πολλές επαφές με τους κολοσσούς της παγκόσμιας τουριστικής αγοράς.



Στην έκθεση η Ένωση Ξενοδόχων Θεσσαλονίκης συμμετείχε ως συν-εκθέτης στο περίπτερο του ΕΟΤ, με ξεχωριστό booth μαζί με τον Οργανισμό Τουριστικής Προβολής & Μάρκετινγκ Νομού Θεσσαλονίκης, και τα μηνύματα που αποκόμισε συνολικά η αντιπροσωπεία των ξενοδόχων της Θεσσαλονίκης από μια αγορά, όπως αυτή της κεντρικής Ευρώπης, ήταν ιδιαίτερα θετικά.



Το γεγονός ότι οι Γερμανοί τουρίστες δείχνουν μεγάλο ενδιαφέρον για τη Θεσσαλονίκη αποτυπώθηκε και στα στοιχεία της ΕΞΘ ,σύμφωνα με τα οποία το 2017 πραγματοποιήθηκαν 81.998 διανυκτερεύσεις Γερμανών, αριθμός αυξημένος κατά 24,19% σε σχέση με το 2016 οπότε καταγράφηκαν 66.028 διανυκτερεύσεις.

Σύμφωνα με τα στοιχεία του ΕΟΤ Γερμανίας, η έρευνα των Γερμανών στο διαδίκτυο για ξενοδοχεία στην Ελλάδα το δίμηνο Δεκ. 2017-Ιαν. 2018 αυξήθηκε κατά 51% σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα πέρυσι. Επίσης, τα ίδια στοιχεία δείχνουν ότι οι Γερμανοί επιμηκύνουν το διάστημα των διακοπών τους μέχρι τον Νοέμβριο.



Κατά τις ημέρες της έκθεσης, τα νέα για την Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονία ήταν επίσης θετικά, καθώς ο αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού και Πολιτισμού κ. Αλέξανδρος Θάνος και η αντιπεριφερειάρχης της Μητροπολιτικής Ενότητας Θεσσαλονίκης και πρόεδρος του Οργανισμού Τουρισμού Θεσσαλονίκης Βούλα Πατουλίδου ανακοίνωσαν επίσημα τη διοργάνωση της 8ης Συνάντησης του Παγκόσμιου Οργανισμού Τουρισμού των Ηνωμένων Εθνών για τον Τουρισμό του Δρόμου του Μεταξιού.

Η τουριστική ζήτηση για την Ελλάδα από τη Γερμανία προβλέπεται να ενισχυθεί ισχυρά με διψήφια αύξηση των προκρατήσεων κατά 25 έως 40%, σύμφωνα με τα στοιχεία που προέκυψαν από τις επαφές των στελεχών του ελληνικού τουρισμού με παράγοντες της γερμανικής ταξιδιωτικής βιομηχανίας. Είναι ο δεύτερος δημοφιλέστερος προορισμός παγκοσμίως για τους Γερμανούς μετά την Ισπανία, καθώς η Κεντρική Μακεδονία με το πολυποίκιλο τουριστικό της προϊόν διεκδικεί και φέτος ένα μεγάλο μερίδιο από αυτή την αγορά.



Ενθαρρυντικές διαγράφονται οι προοπτικές για τον τουρισμό στην Αστυπάλαια, έπειτα από την επιτυχημένη παρουσία του Δήμου στη Βαρσοβία και το Βερολίνο. Το νησί εκπροσώπησε η αντιδήμαρχος Τουρισμού κα Μαρία Καμπούρη, που είχε την ευκαιρία να πραγματοποιήσει σειρά συναντήσεων με δημοσιογράφους και τουριστικούς επαγγελματίες, στις οποίες ανέδειξε τα μοναδικά χαρακτηριστικά του νησιού. Η Αστυπάλαια, παρουσιάζει ανοδική πορεία σε επίπεδο αφίξεων με αυξήσεις της τάξης του 17-20%. Χαρακτηριστικό είναι ότι τον περασμένο Σεπτέμβριο παρατηρήθηκε αύξηση 55% σε σχέση  με το 2016, πράγμα που αποτελεί σοβαρή ένδειξη διεύρυνσης της τουριστικής περιόδου, μετά την ανάδειξη των επί μέρους στοιχείων του τουριστικού προϊόντος του νησιού.



Ιδιαίτερα ενθαρρυντικά είναι και τα μηνύματα για το νησί της Καρπάθου, καθώς μετά από προεργασία μηνών και με την ενεργό στήριξη του Γραφείου ΕΟΤ Γερμανίας, πραγματοποιήθηκαν συναντήσεις ανάμεσα στους εκπροσώπους του Δήμου Καρπάθου και τη Germania Airlines, TOs όπως η FTI, ενώ συμφωνήθηκε η οργάνωση ταξιδιών με δημοσιογράφους που συνεργάζονται κατά καιρούς με έγκριτα ΜΜΕ όπως η Die Welt. Επιπλέον, βαρύτητα δόθηκε στην προσέγγιση κορυφαίων bloggers από Βρετανία και Γερμανία για την ανάδειξη των καταδύσεων και άλλων ειδικών μορφών τουρισμού.



Στο περίπτερο της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου πραγματοποιήθηκαν για λογαριασμό του Δήμου Ιητών, με έμφαση στα ανώτερα εισοδηματικά στρώματα και τον τουρίστα με ειδικά ενδιαφέροντα, προγραμματισμένες συναντήσεις με bloggers για ειδικές μορφές τουρισμού, τηλεοπτικούς παραγωγούς, δημοσιογράφους που συνεργάζονται με γερμανικές και αυστριακές εφημερίδες και εκπροσώπους καθιερωμένων ΤOs.



Έντονο ήταν το ενδιαφέρον που εκδήλωσαν οι επισκέπτες του περιπτέρου της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας για τις παραλίες, τη γαστρονομία, τους παραδοσιακούς οικισμούς, το εύρος δραστηριοτήτων και τις απεριόριστες δυνατότητες εξερεύνησης. Θέλησαν να ενημερωθούν για μορφές εναλλακτικού τουρισμού, ενώ μεταξύ άλλων εστίασαν στην Αρχαία Ολυμπία, τον Ιερό Ναού του  Αγίου Ανδρέα και την Ιερά Πόλη του Μεσολογγίου. 



Με ένα περίπτερο στη φιλοσοφία και την αισθητική των νησιών της που αποτελούν ιδιαιτέρως δημοφιλείς τουριστικούς προορισμούς, η Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου, με 22 συμμετοχές νησιών, κατάφερε να αποσπάσει και αυτή θετικές κριτικές και σχόλια για τον τουρισμό της περιοχής. Η περιφέρεια επίσης εξασφάλισε την δυνατότητα να προβληθεί στο κοινό και να παρουσιάσει την ταυτότητά, της αλλά και τις καινοτομίες της, ελκύοντας έτσι πολλούς επισκέπτες.



Στα πλαίσια της βράβευσης των καλύτερων εκθετών, η Cretan Holidays βραβεύθηκε από το Business School of Cologne  ως ο 10ος  καλύτερος εκθέτης στην κατηγορία “Travel Organizer”, ανάμεσα σε 1137 περίπτερα και πέντε κατηγορίες εκθετών.




Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Το Hotel Marketing Masterclass στην Κύπρο

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

↑ top