Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size

Σπύρος Τουλιάτος Γεν.Διευθυντής Star Trac Greece

13 Ιανουάριος 2003, 00:00

Σπύρος Τουλιάτος
Γεν.Διευθυντής
Star Trac Greece
"Πως ωφελείται ο έλληνας ξενοδόχος από την επένδυση σε αθλητικές εγκαταστάσεις "

    TravelDailyNews:Πόσο έχει αναπτυχθεί ο αθλητικός τουρισμός στην χώρα μας; Πιστεύετε ότι υπάρχουν περαιτέρω δυνατότητες ανάπτυξης;

 

Σπύρος Τουλιάτος:  O αθλητικός τουρισμός στην Ελλάδα βρίσκεται ακόμη σε αρχικό στάδιο. Τα τελευταία 2-3 χρόνια γίνονται προσπάθειες ανάπτυξής του κυρίως λόγω των Ολυμπιακών Αγώνων του 2004. Πιστεύουμε ότι ο Αθλητικός Τουρισμός μαζί με τον Συνεδριακό Τουρισμό μπορούν να γίνουν οι στυλοβάτες του Τουρισμού στην χώρα μας. Αυτό όμως προϋποθέτει κατάλληλη προετοιμασία των ξενοδοχείων σε υποδομές, εξοπλισμό, προσωπικό και γνώσεις για να ανταποκριθεί στις απαιτήσεις αυτού του είδους τουρισμού. Ο δε συνδυασμός των αθλητικών εγκαταστάσεων και υποδομών για τους Ολυμπιακούς Αγώνες και των εγκαταστάσεων των ξενοδοχειακών συγκροτημάτων μπορεί να έχει θεαματικά αποτελέσματα στον Αθλητικό Τουρισμό.

  TDN: Πως η εταιρία σας μπορεί να συμβουλέψει τους έλληνες ξενοδόχους ώστε να επενδύσουν στις αθλητικές εγκαταστάσεις, και γενικά στον αθλητικό τουρισμό;

Σ.Τ.: Η εταιρία μας με τους εξειδικευμένους συνεργάτες της, σε συνεργασία με τους υπεύθυνους του ξενοδοχείου κάνει έρευνα γύρω από τους διατιθέμενους χώρους και συνδυάζοντας την με στατιστικά στοιχεία για την εθνικότητα των πελατών, την ηλικιακή τους σύνθεση και τις συνήθειες τους, προτείνει τις αθλητικές εγκαταστάσεις εκείνες που ταιριάζουν στο συγκεκριμένο ξενοδοχειακό συγκρότημα.
Στην συνέχεια αναλαμβάνει την σχεδίαση, χωροθέτηση, εξοπλισμό, εύρεση και εκπαίδευση προσωπικού για γυμναστήριο καθώς και χώρους ομαδικών προγραμμάτων (aerobic, aqua aerobic, Spinning®) στα οποία εξειδικεύεται.

TDN:  Κύριε Τουλιάτο, βλέποντας το παράδειγμα των μεγάλων και πολυτελών ξενοδοχείων που  επενδύουν στις αθλητικές εγκαταστάσεις είτε αυτές βρίσκονται στο περιβάλλοντα χώρο, είτε μέσα στο ξενοδοχείο, τι θα προτείνατε στον μέσο έλληνα ξενοδόχο να κατασκευάσει ώστε και να είναι ανταγωνιστικός αλλά και η επένδυση του να είναι επικερδής;

Σ.Τ.:

  • Το 33% των business travelers θέτει μέσα στις βασικές προτεραιότητες επιλογής ξενοδοχείου μια ποιοτική αίθουσα γυμναστηρίου και γενικότερα χώρους άθλησης και ψυχαγωγίας (Yenkelvitch 1996)
  • Το 38% των leisure travelers θέτουν ως βασική προτεραιότητα την ύπαρξη του γυμναστηρίου όταν επιλέγουν θέρετρα (RCI 1996, Caribbean Hotels Association 1996)

Το σωστά εξοπλισμένο γυμναστήριο είναι λοιπόν απαραίτητο μέσα στον χώρο του ξενοδοχείου. Πρέπει δε το γυμναστήριο να είναι του ίδιου ποιοτικού επιπέδου με τα υπόλοιπα τμήματα του ξενοδοχείου. Επίσης, η αξιοποίηση της πισίνας (εσωτερικής ή εξωτερικής) με προγράμματα άσκησης καθώς και των εξωτερικών χώρων, αν υπάρχουν, για την δημιουργία γηπέδων tennis, basket καθώς και καλά οργανωμένων παιδότοπων, μπορούν να αποτελέσουν επενδύσεις μικρού σχετικά κόστους, οι οποίες μπορούν να γίνουν άμεσα ή έμμεσα επικερδείς για το ξενοδοχείο.

  TDN: Οι αντιπροσωπείες του εξωτερικού που έχετε τι προϊόντα προσφέρουν, τι όφελος έχει ο ξενοδόχος από αυτά;

Σ.Τ.:Οι αντιπροσωπείες του εξωτερικού είναι αρκετές και καλύπτουν πλήρως τον εξοπλισμό γυμναστηρίων σε μηχανήματα καρδιοκυκλοφορικής άσκησης της παγκόσμια γνωστής Αμερικάνικης εταιρίας STAR TRAC, μηχανήματα μυϊκής ενδυνάμωσης (STAR TRAC, ICARIAN, DAVID), αξεσουάρ aerobic, αξεσουάρ για άσκηση στο νερό (EPSAN WATERFLY) και ομαδικά προγράμματα με μεγάλη αναγνωρισιμότητα στο εξωτερικό, όπως το Spinning® (ομαδική ποδηλασία σε εσωτερικό χώρο). Ο ξενοδόχος ωφελείται από την αναγνωρισιμότητα που έχει ο εξοπλισμός από τους πελάτες, από την αντοχή και την υψηλή ποιότητα κατασκευής, την εγγύηση που παρέχεται καθώς και τις τεχνολογικές εξελίξεις.

  TDN: Αναλύστε μας τη δυνατότητα ειδικών κατασκευών που έχει η εταιρία σας και πως αυτές βοηθούν τους ξενοδόχους;

Σ.Τ.:Με βάση το profile του ξενοδοχείου, το οποίο προέρχεται μέσα από μελέτη του πελατολογίου του και των χώρων του, προτείνουμε τις εγκαταστάσεις εκείνες καθώς επίσης και τα ειδικά προγράμματα που θα καλύψουν τις ανάγκες και επιθυμίες των πελατών του. Τέτοια προγράμματα είναι: Aσκηση και Τρίτη Ηλικία, Διατροφή και Aσκηση, Aσκηση στο νερό, Spinning®. Όλα αυτά τα προγράμματα αξιοποιούν θαυμάσια χώρους του ξενοδοχείου που ήδη υπάρχουν, όπως εσωτερικές ή εξωτερικές πισίνες, χώροι πράσινου, οργανωμένο γυμναστήριο, bar και εστιατόριο και μπορούν να αποτελέσουν πόλο έλξης πελατών σε περιόδους χαμηλής κίνησης.

TDN:  Η συντήρηση και γενικά η καλή λειτουργία των αθλητικών χώρων πως γίνεται; Η εταιρία σας αναλαμβάνει να υποστηρίξει τους ξενοδόχους και σε αυτό τον τομέα;

Σ.Τ.:Η συντήρηση είναι απαραίτητη για την καλή και χωρίς προβλήματα λειτουργία αθλητικών χώρων και μηχανημάτων. Η εταιρία μας έχει οργανωμένο τμήμα service με εξειδικευμένους τεχνικούς που καλύπτουν πλήρως ολόκληρη την Ελλάδα από την Αθήνα και το Ηράκλειο στην Κρήτη. Επίσης, προτείνει Ετήσια Συμβόλαια Συντήρησης και Επισκευής, ώστε με μικρό κόστος το ξενοδοχείου να απαλλάσσεται από τον μεγάλο ‘πονοκέφαλο’ της συντήρησης και της επισκευής του εξοπλισμού.

Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

↑ top