Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size

Δημήτρης Βλαχοπάνος
F&B Manager
Holiday Inn Thessaloniki

13 Ιανουάριος 2003, 00:00

Δημήτρης Βλαχοπάνος
F&B Manager
Holiday Inn Thessaloniki
"Οι αγορές των προμηθειών των ξενοδοχείων και οι νέες τεχνολογίες"

  TravelDailyNews :Ποια πιστεύετε ότι είναι τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα των ηλεκτρονικών πωλήσεων (μέσω κόμβων στο internet ) τις αγορές προμηθειών των επισιτιστικών τμημάτων των ξενοδοχείων;

Δημήτρης Βλαχοπάνος : Οι αγορές προμηθειών των επισιτιστικών τμημάτων των ξενοδοχείων μέσω κόμβων στο Internet παρέχει μεγαλύτερες δυνατότητες επιλογής ειδών, μείωση κόστους, ευελιξία κινήσεων και επαφών με τους προμηθευτές. Από την άλλη πλευρά υπάρχει απόλυτη εξάρτηση από τις μηχανές (H/Y) και συντελεί στην απώλεια προσωπικής επαφής με τους προμηθευτές.

TDN: Πως μπορεί η τεχνολογία να βοηθήσει στην διοίκηση των επισιτιστικών τμημάτων μια ξενοδοχειακής μονάδας; Ποια είναι τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα από την εφαρμογή τεχνολογικών συστημάτων;

Δ.Β.: Η τεχνολογία βοηθά στον προγραμματισμό, στην δημιουργία και στην επίτευξη στόχων, που έχει σαν αποτέλεσμα την μεγιστοποίηση των λειτουργικών δυνατοτήτων του F & B.Τα πλεονεκτήματα είναι προφανή.  Τα μειονεκτήματα είναι:

  • μηχανοποίηση της εργασίας,
  • εξάρτηση από συστήματα ηλεκτρονικών εφαρμογών,
  • έλλειψη του ανθρώπινου χαρακτήρα στον χώρο εργασίας
TDN:Θεωρείτε ότι οι ελληνικές εταιρίες που προμηθεύουν προϊόντα το τμήμα του F&B γνωρίζουν τη σημασία του τμήματος στην ξενοδοχειακή μονάδα και είναι σε θέση να υποστηρίξουν τις ιδιαιτερότητες του;

Δ.Β.: Κάποιες εταιρείες, έχουν δείξει σημαντικά σημάδια βελτίωσης, ωστόσο αποτελούν την εξαίρεση του κανόνα, με αποτέλεσμα στην πλειονότητα τους οι εταιρείες να μην είναι σε θέση να υποστηρίξουν τις ιδιαιτερότητες του F&B.

TDN:Ποια είναι η γνώμη σας για την εφαρμογή συστημάτων ERP στο τμήμα του F&B;

Δ.Β.: Εάν το δούμε μεμονωμένα, να εφαρμόζεται ένα σύστημα ERP για παράδειγμα AP, ίσως να μην είχαμε τα αναμενόμενα αποτελέσματα. Μέσα όμως από ένα σύστημα ERP, που θα εφαρμοστεί από μία ξενοδοχειακή μονάδα στο σύνολο της, θα ήταν κάτι που θα άγγιζε τα όρια του ιδανικού.

TDN:Πιστεύετε ότι οι απόφοιτοι των τουριστικών και ξενοδοχειακών σχολών της χώρας μας είναι έτοιμοι να αντεπεξέλθουν στις ανάγκες της αγοράς και να επανδρώσουν ένα τμήμα F&B;

Δ.Β.: Οι απόφοιτοι τουριστικών & ξενοδοχειακών σχολών της χώρας μας είναι έτοιμοι να επανδρώσουν ένα τμήμα F&B αρκεί να υπάρχει η κατάλληλη διάθεση και η όρεξη για δημιουργικότητα και αποτελεσματικότητα.

TDN:Ποια είναι τα κριτήρια βάσει των οποίων θα πρέπει να διαλέγει ένας F&B manager τα προϊόντα που καταναλώνονται στο τμήμα του; Υπερισχύει το κόστος ή η ποιότητα;

Δ.Β.: Aλλες φορές μας ενδιαφέρει το κόστος και άλλες φόρες η ποιότητα. Εκείνο που μας ενδιαφέρει πάντα είναι η άποψη και η γνώμη του πελάτη μας

Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

↑ top