Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size

Julia Sattel
αντιπρόεδρος της Amadeus
για την Ευρώπη, την Μέση Ανατολή, την Αφρική, και την Λατινική Αμερική

14 Ιανουάριος 2004, 00:00

Julia Sattel
αντιπρόεδρος της Amadeus
για την Ευρώπη, την Μέση Ανατολή, την Αφρική, και την Λατινική Αμερική

Η κ. Julia Sattel, που είναι αντιπρόεδρος της Amadeus για την Ευρώπη, την Μέση Ανατολή, την Αφρική, και την Λατινική Αμερική, παρουσιάζει στο Traveldailynews την φιλοσοφία της εταιρίας και τις πρόσφατες εξελίξεις της.

TravelDailyNews:  Ποια είναι η θέση της Amadeus στην παγκόσμια αγορά για το 2003 και ποιες είναι οι πρόσφατες εξελίξεις;

Julia Sattel : Σήμερα μέσω των GDSs γίνονται περίπου 1,5 δισ. κρατήσεις το χρόνο, ενώ η Amadeus σύμφωνα με τα στοιχεία μέχρι το Σεπτέμβριο του 2003 κατέχει το 28.6%. Μέσα στο 2003, η Amadeus μπήκε στο δείκτη DOW Jones και έκανε μια πολύ σπουδαία στρατηγική συμφωνία στον χώρο της τεχνολογίας με την IBM.

TDN:  Ποιο είναι το ιδιοκτησιακό καθεστώς της Amadeus σήμερα και που υπάρχουν γραφεία της εταιρίας;

J.S.:Σήμερα 23,36% της Amadeus ανήκει στην Air France, 18,28% στη Iberia, 18,28% στην Lufthansa, και το υπόλοιπο 40,08% σε διάφορους επενδυτές. Τα κεντρικά γραφεία της εταιρίας είναι στην Μαδρίτη, στην Ισπανία ενώ γραφεία και άλλες εγκαταστάσεις υπάρχουν στην Νίκαια της Γαλλίας, στο Μόναχο της Γερμανίας, στην Βοστόνη στις ΗΠΑ, στο Μαϊάμι στις ΗΠΑ, στην Μπανγκόκ, στο Σίδνευ στην Αυστραλία, στο Μπουένος Aιρες στην Αργεντινής, και στο Λονδίνο στην Αγγλία, όπου απασχολούνται περισσότεροι από 5.100 υπάλληλοι. Εντυπωσιακός είναι και ο αριθμός των τουριστικών γραφείων και των αεροπορικών εταιριών που είναι συνδεδεμένα με το σύστημα της Amadeus και ξεπερνούν τις 290.000 σε περισσότερες από 210 χώρες.

TDN:  Που ακριβώς δραστηριοποιείται η Amadeus; Μπορείτε να μας αναλύσετε τους στόχους της;

J.S.:Η εταιρία δραστηριοποιείται σε τρεις τομείς: το Amadeus ΙΤ Service, το Amadeus Travel Distribution, και το Amadeus e-travel.Σχετικά με το Amadeus Travel Distribution, στόχος της Amadeus είναι να δίνει λύσεις ώστε να αυξάνονται τα έσοδα των πελατών της, και η παραγωγικότητα, ενώ παράλληλα να μειώνονται τα κόστη με βελτίωση της εξυπηρέτησης του πελάτη να επιτυγχάνεται διατήρηση της κερδοφορίας. Oι σύγχρονοι πελάτες της Amadeus απαιτούν μεγάλη διάχυση του περιεχομένου και ώθηση μέσα από τις δυνατότητες των GDS ώστε να είναι σε θέση να πετύχουν καλύτερη εξυπηρέτηση για τους πελάτες τους. Όσο για την αποδοτικότητα των GDS οι πελάτες απαιτούν ταχύτητα και απλοποίηση των διαδικασιών στην εργασία. Επίσης, ζητούν βοήθεια με στόχο να βελτιώσουν την ανταγωνιστικότητα τους ως ‘σύμβουλοι ταξιδιών’. Τέλος, πολλοί πελάτες βλέπουν τα GDS ως εργαλείο πληροφόρησης και μέσω για την αύξηση των πωλήσεων τους και των ενεργειών marketing.

TDN:  Τι κάνει η Amadeus ώστε να είναι πιο κοντά στους πελάτες της και να ικανοποιεί τις ανάγκες τους;

J.S.:Η παλιά θεωρεία θέλει τα GDS να είναι απλά συστήματα διανομής του τουριστικού προϊόντος και να δίνουν πρόσβαση στην διαθεσιμότητα, τις τιμές, και στις κρατήσεις, να διευκολύνουν τις διαδικασίες έκδοσης του εισιτηρίου, και να δίνουν περιοδικές εκθέσεις με πληροφορίες.

Η Amadeus έχει μια διαφορετική θεωρεία που στόχο έχει την ανάπτυξη λύσεων για τις ακόλουθες ανάγκες των πελατών:

  • Πρόσβαση στο περιεχόμενο
  • Εργαλεία ώστε η προσφορά προς τον πελάτη να παρουσιάζεται ως ενιαίο πακέτο
  • Λύσεις για την παραγωγικότητα
  • CRM
  • Συστήματα Διαχείρισης
  • Data Sharing & Data Consolidation
  • Λύσεις E-commerce

Με στόχο την επίτευξη των παραπάνω η Amadeus έχει αναπτύξει την θεωρεία της παγκόσμιας εταιρίας που έχει όμως ισχυρή τοπική παρουσία. Η τοπική παρουσία της Amadeus σε πολλά σημεία του κόσμου, γίνεται μέσω των 70 τοπικών εταιριών marketing (National Marketing Companies - NMCs), που διαθέτει σε 210 αγορές σε όλο τον κόσμο. Τα κεντρικά γραφεία της Amadeus προμηθεύουν με διαδικασίες, εργαλεία, λύσεις, και περιεχόμενο, ενώ οι NMCs εστιάζουν στο marketing, τις πωλήσεις, την εξυπηρέτηση των πελατών, και το περιεχόμενο. Προσανατολίζονται προς τον πελάτη, ενώ η Amadeus προς την συνέργια.

TDN:  Πως επιτυγχάνετε την ικανοποίηση του πελάτη;

J.S.:Η επιτυχία μας είναι εγγυημένη. Διαθέτουμε υψηλά πρότυπα εξυπηρέτησης, ποιοτικές λύσεις, αξιοπιστία στις πωλήσεις μας στο marketing που ακολουθούμε, στην εφαρμογή των λύσεων μας και στην υποστήριξη του πελάτη. Και αυτό γίνεται με συνέπεια. Επίσης, θέτουμε τοπικούς στόχους, παρακολουθούμε την παραγωγικότητα, εγγυούμαστε για τα επίπεδα της εξυπηρέτησης ώστε να είναι υψηλά και τα ίδια σε όλο τον κόσμο, και διαβεβαιώνουμε ότι παρέχουμε λύσεις με συνέπεια.

TDN:  Σε τι επίπεδα έχουν κυμανθεί οι κρατήσεις το 2003; Ποια είναι η θέση της Amadeus;

J.S.:H Amadeus κατέχει το 28,6% των κρατήσεων σε παγκόσμιο επίπεδο. Είναι πιο δυνατή στην Ευρώπη έχοντας το 54,3% των κρατήσεων αεροπορικών θέσεων μέσω τουριστικών γραφείων στην Δυτική Ευρώπη, και το 54,5% των κρατήσεων στις χώρες της Κεντρικής, Ανατολικής, και Νότιας Ευρώπης. Στην Νότιο Αμερική κατέχει το 45,8%, ενώ στην Μέση Ανατολή και την Αφρική το 19,3%. Επίσης, στην Ασία έχει το 28,3%, και στην Βόρειο Αμερική το 8,9%.

Το 2000, είχαν γίνει μέσω της Amadeus 393.900 κρατήσεις, αριθμός που μειώθηκε ελαφρά το 2001 φθάνοντας τις 386.100. Το 2002, τα πράγματα επανήλθαν στον κανονικό τους ρυθμό με 395.600 κρατήσεις.

Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

↑ top