Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size

F & B management και cost control / Στρατηγικές ανάπτυξης εστιατορίων

01 Νοέμβριος 2018, 11:04

Το σεμινάριο του TravelDailyNews, που διοργανώνεται στην Αθήνα στις 29 Νοεμβρίου, εστιάζει στον εξαιρετικά σημαντικό τομέα του Food & Beverage.


Τα σεμινάρια του TravelDailyNews συνεχίζονται στην Αθήνα με νέα αντικείμενα όπως αυτό του F&B management. 
 
TravelDailyNews Hospitality Seminars
«F & B management και cost control / Στρατηγικές ανάπτυξης εστιατορίων»
 
Πέμπτη, 29 Νοεμβρίου 2018
 
AIROTEL Parthenon Hotel • Μακρή 6 • Αθήνα
 
Εισηγητές:
Δημήτρης Σαλωνίκης • General Manager, Sentido Louis Plagos
 
Γεωργία Φυλάκτου • Banquet Sales Manager, Sofitel Athens Airport
 
 
Το Food & Beverage ενός ξενοδοχείου αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι της συνολικής δραστηριότητάς του. Όλα τα ξενοδοχεία πλέον παρέχουν φαγητό τόσο στους φιλοξενούμενούς τους όσο και σε εξωτερικούς πελάτες που προσέρχονται για γεύμα. Το τμήμα F&B ενός ξενοδοχείου είναι από τα σημαντικότερα καθώς πέρα από την άμεση πηγή κερδών που αποτελεί, συντελεί και στη δημιουργία πιστών πελατών.
 
Υπάρχουν χιλιάδες μέθοδοι που θα μπορούσαν πιθανώς ταιριάζουν στην επιχείρησή σας, προκειμένου να προσελκύσετε περισσότερους πελάτες χωρίς να χρειαστείτε να ξοδέψετε μεγάλα ποσά σε διαφήμιση. Η σημασία του marketing και των καλών δημοσίων σχέσεων στον εκσυγχρονισμό της επιχείρησης είναι αναμφίβολα δύο σύχρονα όπλα. Οι ιδιοκτήτες εστιατορίων θα πρέπει να εκμεταλλευτούν πλήρως τις δυνατότητες επικοινωνίας που τους προσφέρει η χρήση των social media με στόχο να ανταποκριθούν αλλά και να ξεπεράσουν τον έντονο και διαρκώς πιο απαιτητικό ανταγωνισμό. Ο κλάδος της εστίασης απαιτεί πολλές ώρες αφοσίωσης αλλά με την επιλογή στρατηγικής ανάπτυξης και μιας εστιασμένης επικοινωνιακής προσέγγισης με τα social media, μπορεί να επιτευχθεί αύξηση του πελατολογίου μιας επιχείρησης  και αύξηση των πωλήσεων ανεξαρτήτως των σημερινών συνθηκών.
 
Εσείς τι θα κάνετε για την επιχείρηση σας;
 
Θέματα που θα καλυφθούν στο σεμινάριο:
 
Ενότητα Food & Beverage management και cost control
• Εισαγωγή – Ρόλος του F&B
• Κόστος τροφίμων και ποτών (food & beverage cost) – κοινώς αποδεκτά ποσοστά, παράγοντες επίδρασης
• Επιλογή προμηθευτών – Ορθή παραγγελιοδοσία – παραλαβή – έλεγχος τιμολογίων
• Complimentary & καταστροφές – επιδράσεις στο κόστος
• Συνταγές – τεχνικές ρεαλιστικής απεικόνισης καταναλώσεων
• Απογραφές – ανάλυση διαφορών πραγματικού και εικονικού αποτελέσματος – αιτίες – προτεινόμενες λύσεις
• Profit & Loss Analysis επιμέρους τμημάτων
• Menu Engineering
• Δείκτες παραγωγικότητας – covers per shift – προσαρμογή βαρδιών
• Κόστη σε all-inclusive ξενοδοχεία
 
Ενότητα Στρατηγικές ανάπτυξης εστιατορίων
• ανάλυση ανταγωνισμού
• πλάνο μάρκετινγκ
• ενέργειες διαφήμισης
• προωθητικά εργαλεία-η χρήση των social media
• Instagram και η χρήση του
• δημιουργία πελατολογίου & loyalty programs
• Dream Experience για τον πελάτη
• Mobile Marketing
• Προώθηση Μενού
• Καινοτόμες Πρακτικές
 
Σε ποιους απευθύνεται το σεμινάριο:

• σε ιδιοκτήτες ξενοδοχείων
• σε διευθυντές και ανώτερα στελέχη ξενοδοχειακών επιχειρήσεων
• σε εργαζόμενους στα τμήματα επισιτισμού ξενοδοχείων
• σε προμηθευτές ξενοδοχειακού εξοπλισμού
 
Οι εισηγητές:

Δημήτρης Σαλωνίκης: Με μακρά επαγγελματική πορεία στον ξενοδοχειακό κλάδο τόσο ως διευθυντής Πωλήσεων και διευθυντής Food & Beverage στο Sofitel Athens Airport, ως γενικός διευθυντής στο Mykonos Theoxenia (Louis Group) - μέλος των Design Hotels ως Administration Manager στα Louis Hotels καθώς και ως General Manager στο Sentido Louis Plagos. Έχει αποφοιτήσει από το Τμήμα Στελεχών Τουριστικών Επιχειρήσεων του ΤΕΙ Αθηνών.

Γεωργία Φυλάκτου: Είναι απόφοιτος του BCA Hotel and Tourism Management, εργάστηκε στο Novotel Athens ως στέλεχος πωλήσεων και ακολούθησε το SOFITEL Athens Airport όπου κατέχει τη θέση της Banquet Sales Manager. Παράλληλα έχει πιστοποιηθεί ως εσωτερική εκπαιδεύτρια από την ακαδημία της Accor και υλοποιεί τα προγράμματα της SOFITEL σε Ελλάδα και Ιταλία.
 
Είπαν για τα σεμινάρια του TravelDailyNews:
 
Ένα σεμινάριο που κάθε νέος του F & B τμήματος πρέπει να παρακολουθήσει και να μπει στο νόημα της διαχείρισης εσόδων-εξόδων αλλά και την κοστολόγηση μέσα από case studies.
Αλέξανδρος Βασίλας, Β. Σερβιτόρος, Titania Hotel
 
Πολυ χρήσιμο και βοηθητικό σεμινάριο
Κωνσταντίνος Κόντζογλου, F&B Cost Controller, Porto Carras
 
Ένα εξαιρετικά ενδιαφέρον σεμινάριο με ρεαλιστική προσέγγιση στην αγορά και τις ανάγκες της μέσα στο χώρο των ξενοδοχείων. Ιδανικό για επαγγελματίες που ξεκινούν τώρα την καριέρα τους στο ξενοδοχείο.”
Γιάννης Ζερμπίνος, Α’ σερβιτόρος, Varoulko Seaside
 
Προτείνω στο TravelDailyNews να συνεχίσει τα χρηστικά και απαραίτητα σεμινάρια με ξενοδοχειακή θεματολογία” 
Γιώργος Μιχάλης, Director of Sales & Marketing, Spyrou Hotels
 
Η παρακολούθηση του σεμιναρίου μου έδωσε πολλά ερεθίσματα και ιδέες για την αποτελεσματικότερη λειτουργία του ξενοδοχείου μου, προκειμένου να παρέχουμε καλύτερες υπηρεσίες στους Έλληνες και ξένους πελάτες μας.
Δημήτρης Λιανός, ιδιοκτήτης, Hotel Grotta, Νάξος
 
Ενδιαφέρον σεμινάριο με παρουσίαση πλούσιου υλικού από αξιόλογους και έμπειρους επαγγελματίες
Δήμητρα Δολιανίτη, στέλεχος Marketing, Κρατήσεων & Πωλήσεων, Coral Hotel, Αθήνα
 
Τα σεμινάρια του TravelDailyNews είναι πάντα επίκαιρα, με έμπειρους εισηγητές μέσα από τον τομέα μας που γνωρίζουν πολύ καλά το αντικείμενο
Βάσω Μίντζα, Sales & Marketing Manager, AKS Hotels
 
Χρήσιμο, πλούσιο και ουσιαστικό για κάθε ιδιοκτήτη και στέλεχος ξενοδοχείου
Στέλιος Ζαχαρουδάκης, ιδιοκτήτης, Latania Hotel
 
Τόπος και χρόνος διεξαγωγής του σεμιναρίου:
 
Τόπος: AIROTEL Parthenon Hotel • Μακρή 6 • Αθήνα
Ημερομηνία διεξαγωγής: Πέμπτη 29 Νοεμβρίου 2018
Ώρα έναρξης: 09:00
Ώρα λήξης: 17:00
 
Κόστος συμμετοχής:
 
Εγγραφή 90,00 Ευρώ 
Συμμετοχή επιπλέον ατόμων από την ίδια επιχείρηση ανά άτομο  70,00 Ευρώ 
Φοιτητές - Άνεργοι  70,00 Ευρώ 
 
Ειδική προσφορά για όσους παρακολούθησαν στο παρελθόν σεμινάριο του TravelDailyNews με το παρακάτω κόστος συμμετοχής.
 
Εγγραφή 80,00 Ευρώ 
Συμμετοχή επιπλέον ατόμων από την ίδια επιχείρηση ανά άτομο  60,00 Ευρώ 
Φοιτητές - Άνεργοι  60,00 Ευρώ 
 
Στις παραπάνω τιμές περιλαμβάνεται ελαφρύ γεύμα και καφές. Στους συμμετέχοντες θα δοθούν βεβαιώσεις παρακολούθησης. 
 
Για περισσότερες πληροφορίες, επικοινωνήστε με την Travel Media Applications: Τηλ: 210 9374050 Email: tma@tma.travel
 
Για να δηλώσετε συμμετοχή στο σεμινάριο, παρακαλώ συμπληρώστε την παρακάτω φόρμα.
 






Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Το Hotel Marketing Masterclass στην Κύπρο

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

↑ top