Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size

Online διαχείριση παραπόνων: Όλα όσα πρέπει να γνωρίζετε για να αναρριχηθείτε στην κατάταξη του TripAdvisor & να αυξήσετε τις πωλήσεις του ξενοδοχείου σας

08 Νοέμβριος 2018, 09:27

Το φροντιστήριο συνδυάζει το θεωρητικό υπόβαθρο που πρέπει να έχει ο ξενοδόχος για να μπορεί να απαντάει στις κριτικές και το τι πρέπει και δεν πρέπει να γράφει.


Το TravelDailyNews παρουσιάζει το δεύτερο σεμινάριο της σειράς των Ξενοδοχειακών Φροντιστηρίων με θέμα την online διαχείριση παραπόνων.
 
Ξενοδοχειακό Φροντιστήριο
«Online διαχείριση παραπόνων: Όλα όσα πρέπει να γνωρίζετε για να αναρριχηθείτε στην κατάταξη του TripAdvisor & να αυξήσετε τις πωλήσεις του ξενοδοχείου σας»
 
Πέμπτη 6 Δεκεμβρίου 2018
 
AIROTEL Parthenon Hotel • Μακρή 6 • Αθήνα
 
Εισηγητής:
Μάριος Κουνέλης • Ιδρυτής και Διευθύνων Σύμβουλος (Fully Booked)
 
 
Το TripAdvisor είναι το μεγαλύτερο ταξιδιωτικό website και δίνει τη δυνατότητα στους ταξιδιώτες να μοιραστούν τις εμπειρίες τους. Η φήμη του ξενοδοχείου και η κατάταξή του μπορεί είτε να μας αυξήσει είτε να μας δυσκολέψει τις πωλήσεις μας. 
 
Σκοπός του φροντιστηρίου είναι να γίνει κατανοητό:
 
- πως μπορούμε να φροντίσουμε την εικόνα του ξενοδοχείου μας 
- πως  πρέπει να απαντάμε στις κριτικές 
- πως μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε τα εργαλεία που μας δίνει το TripAdvisor για να πάρουμε απ’ ευθείας κράτηση στο ξενοδοχείο
 
Θέματα-ενότητες που θα καλυφθούν στο φροντιστήριο:
 
• Η συμπεριφορά του υποψήφιου πελάτη κατά τη διάρκεια του προγραμματισμού του ταξιδιού του 
• Κατευθυντήριες γραμμές της TripAdvisor προς του ξενοδόχους
• Παραδείγματα απαντήσεων προς αποφυγή
• Παραδείγματα απαντήσεων προς μίμιση 
• Best Practice - Παρουσίαση ξενοδόχων που έχουν άριστη παρουσία στο TripAdvisor  
• Εργαλεία που μας δίνει το TripAdvisor και πως μπορούμε να τα αξιοποιήσουμε 
 
Θα παρουσιαστούν πολλά παραδείγματα καλών και κακών απαντήσεων και οι συμμετέχοντες θα έχουν τη δυνατότητα να έχουν στείλει εκ των προτέρων σχόλια από το TripAdvisor στον εισηγητή προκειμένου να παρουσιαστούν στο φροντιστήριο οι ενδεδειγμένες απαντήσεις σε αυτά τα σχόλια. 
 
Το φροντιστήριο συνδυάζει το θεωρητικό υπόβαθρο που πρέπει να έχει ο ξενοδόχος για να μπορεί να απαντάει στις κριτικές με την πράξη και το τι πρέπει και δεν πρέπει να γράφει. 
 
Σε ποιους απευθύνεται το φροντιστήριο:
 
• Ιδιοκτήτες καταλυμάτων καθώς και στελέχη ξενοδοχείων που έχουν την αρμοδιότητα να απαντάνε στις κριτικές και να εκπροσωπούν το ξενοδοχείο 
 
Οφέλη από την παρακολούθηση του φροντιστηρίου
 
Όσοι θα παρακολουθήσουν το φροντιστήριο:
 
• Θα γνωρίζουν πως λειτουργεί το TripAdvisor 
• Θα μάθουν ποιος είναι ο ενδεδιγμένος τρόπος για να απαντάει στις κριτικές 
• Θα ξέρουν πως θα μπορεί να μαζέψει περισσότερες κριτικές 
• Θα μπορέσουν να αξιοποιήσουν το TripAdvisor για να αυξήσουν τις πωλήσεις τους
 
Είπαν για το ξενοδοχειακό φροντιστήριο:
 
Τα σεμινάρια του TravelDailyNews είναι πάντα επίκαιρα, με έμπειρους εισηγητές μέσα από τον τομέα μας που γνωρίζουν πολύ καλά το αντικείμενο
Βάσω Μίντζα, Sales & Marketing Manager, AKS Hotels
 
Στοχευμένο, χρήσιμο σεμινάριο-εργαλείο για κάθε σύγχρονο ξενοδόχο
Μαρία Πασλή, E-market, Zafolia Hotel
 
Ο εισηγητής ήταν πολύ ενημερωμένος και κατατοπιστικός και με πολλές ιδέες για την καλυτέρευση της προβολής του καταλύματος
Παναγιώτα Γράψα, Manager Κρατήσεων, Agni Studios Lefkada
 
Πολύ καλή οργάνωση, κατανοητοί και ενήμεροι εισηγητές. Ακούσαμε για προγράμματα που θα βοηθήσουν πολύ τον τρόπο διεκπεραίωσης των κρατήσεών μας
Ευγενία Γράψα, Ιδιοκτήτης, Agni Studios Lefkada
 
Πολύ χρήσιμο για ξενοδόχους και web marketing υπαλλήλους που ξεκινούν τώρα την επαφή τους με τη σχετική δραστηριότητα
Ευτύχιος Φοβάκης, Web Marketing, Emmantina Hotel
 
Απλή και κατανοητή ενημέρωση από τους δύο εισηγητές
Σπύρος Σπάθας, Ιδιοκτήτης/Διευθυντής, Fundana Villas Κέρκυρα
 
Πολύ καλή η προσπάθειά σας, περιμένουμε συνέχεια και σε άλλες πόλεις της Ελλάδας
Κώστας Περράκης, Συνέταιρος, Olive Tree Apartments-Revekka Rooms B&B
 
Εισηγητής:
 
Κουνέλης Μάριος (MSc, London School of Economics) Ιδρυτής της fullybooked, (hotel eSales & reservations management) με εμπειρία σε hotel booking engines & flash sales sites. Είναι πρώην ξενοδόχος και πρώην πρόεδρος της Ένωσης Ξενοδόχων Καλαβρύτων.
 
Τόπος και χρόνος διεξαγωγής του σεμιναρίου:
 
Τόπος: AIROTEL Parthenon Hotel • Μακρή 6 • Αθήνα
Ημερομηνία διεξαγωγής: Πέμπτη 6 Δεκεμβρίου 2018
Ώρα έναρξης: 09:00
Ώρα λήξης: 17:00
 
Κόστος συμμετοχής:
 
Εγγραφή 80,00 Ευρώ 
Συμμετοχή επιπλέον ατόμων από την ίδια επιχείρηση ανά άτομο  70,00 Ευρώ 
Φοιτητές - Άνεργοι  70,00 Ευρώ 
 
Ειδική προσφορά για όσους παρακολούθησαν στο παρελθόν σεμινάριο του TravelDailyNews με το παρακάτω κόστος συμμετοχής.
 
Εγγραφή 70,00 Ευρώ 
Συμμετοχή επιπλέον ατόμων από την ίδια επιχείρηση ανά άτομο  60,00 Ευρώ 
Φοιτητές - Άνεργοι  60,00 Ευρώ 
 
Στις παραπάνω τιμές περιλαμβάνεται ελαφρύ γεύμα και καφές. Στους συμμετέχοντες θα δοθούν βεβαιώσεις παρακολούθησης. 
 
Για περισσότερες πληροφορίες, επικοινωνήστε με την Travel Media Applications: Τηλ: 210 9374050 Email: tma@tma.travel
 
Για να δηλώσετε συμμετοχή στο σεμινάριο, παρακαλώ συμπληρώστε την παρακάτω φόρμα.
 





Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Το Hotel Marketing Masterclass στην Κύπρο

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

↑ top