Τελευταία νέα
ΑρχικήΣτήλεςΆρθραΤουρισμός Ευεξίας: Είναι έτοιμοι οι ξενοδόχοι να αδράξουν την ευκαιρία;

Τουρισμός Ευεξίας: Είναι έτοιμοι οι ξενοδόχοι να αδράξουν την ευκαιρία;

Ο αυξανόμενος αριθμός τουριστών wellness σε παγκόσμιο επίπεδο έχει φέρει τους ξενοδόχους αντιμέτωπους με νέες προκλήσεις, υπενθυμίζοντάς τους ότι η επιτυχής ενσωμάτωση της ευεξίας στην ξενοδοχειακή εμπειρία απαιτεί κάτι περισσότερο από την παροχή ενός mat γιόγκα, ενός χώρου μασάζ ή μερικών επιπλέον φρέσκων φρούτων στο πρωινό.

Τα τελευταία χρόνια η ταχύτατη ανάπτυξη του Τουρισμού Υγείας και Ευεξίας έχει φέρει τους ξενοδόχους μπροστά σε νέες προκλήσεις και επιχειρηματικές ευκαιρίες.

Είναι γεγονός ότι ο Τουρισμός Υγείας και Ευεξίας είναι ένας τομέας, ο οποίος αφορά εξειδικευμένες υπηρεσίες προς ένα ολοένα και αυξανόμενο αριθμό ταξιδιωτών που αναζητούν σωματική και πνευματική ευημερία κατά την διάρκεια της διαμονής τους.

Τι σημαίνει wellness για τους ξενοδόχους; Στο παρελθόν, οι ξενοδοχειακές υπηρεσίες που αφορούσαν την υγεία και την ευεξία δεν ήταν στο επίκεντρο της ατζέντας των Hotel General Managers. Το αποτέλεσμα; Τα ξενοδοχεία έχαναν μια πολύτιμη ευκαιρία να σημειώσουν αύξηση των πωλήσεων τους, εφόσον η ευεξία δεν αποτελούσε μέρος της ταυτότητάς τους και συνεπώς και των υπηρεσιών τους.

Σήμερα, ο αυξανόμενος αριθμός τουριστών wellness σε παγκόσμιο επίπεδο έχει φέρει τους ξενοδόχους αντιμέτωπους με νέες προκλήσεις, υπενθυμίζοντάς τους ότι η επιτυχής ενσωμάτωση της ευεξίας στην ξενοδοχειακή εμπειρία απαιτεί κάτι περισσότερο από την παροχή ενός mat γιόγκα, ενός χώρου μασάζ ή μερικών επιπλέον φρέσκων φρούτων στο πρωινό.
 
Σε αυτό το σημείο, εγείρεται ένα καίριο ερώτημα: Πώς οι ξενοδόχοι θα μπορέσουν να κάνουν τη διαφορά και να προσφέρουν ποιοτικές και καινοτόμες Wellness υπηρεσίες που θα ανταποκρίνονται στις σημερινές ανάγκες του συγκεκριμένου target group;

“Ένας μοναδικός και εμπνευσμένος χώρος Wellness προσφέρει κάτι πολύ παραπάνω από το κέρδος στους ξενοδόχους.”

Πως θα κερδίσουν οι ξενοδόχοι το μεγάλο στοίχημα;

Αν ο στόχος σας είναι να κερδίσετε το κοινό του Wellness Τουρισμού θα χρειαστείτε κάτι περισσότερο από ένα γυμναστήριο με τον βασικό εξοπλισμό. Πως θα κάνετε τη διαφορά και θα αυξήσετε τις πωλήσεις σας;

Η αγορά του Wellness είναι απεριόριστη και οι ανάγκες των ταξιδιωτών είναι να βιώσουν μοναδικές και ξεχωριστές εμπειρίες σε κάθε προορισμό που επισκέπτονται. Κάθε ξενοδοχείο είναι μοναδικό και είναι σημαντικό η wellness ταυτότητά του να συνδυάζει καινοτομία, ποιότητα και στοιχεία τοπικής κουλτούρας.

Αυτό που βλέπουμε συχνά είναι το ίδιο μοντέλο γυμναστηρίου και SPA στα ξενοδοχεία χωρίς καμία έμπνευση. Ένας μοναδικός και εμπνευσμένος χώρος Wellness προσφέρει κάτι πολύ παραπάνω από το κέρδος στους ξενοδόχους. Προσφέρει εμπειρίες τόσο μοναδικές στον πελάτη που αυτόματα μετατρέπεται σε έναν international ambassador για το ξενοδοχείο μοιράζοντας την εμπειρία του με το δίκτυο του on line ή off line. Και εκεί βρίσκεται όλη η αξία μίας διαμονής.

Η Πάρις Αγγέλικα είναι CEO της Premium Wellness, ενός πρωτοποριακού Wellness Consulting Agency, το οποίο ήδη μετράει επιτυχημένες συνεργασίες με luxury hotels στην Ελλάδα (Elatos Resort & Health Club Parnassos, Petra & Fos Boutique Hotel & SPA Mani, Kivotos Hotel Mykonos, Branco Hotel Mykonos, Bella Mare Hotel Corfu), προσφέροντας ολοκληρωμένες υπηρεσίες Wellness όπως η Δημιουργία Ταυτότητας, Ανάπτυξη & Διαχείριση χώρων Ευεξίας, Δημιουργία Μενού Υπηρεσιών, Στελέχωση & Εκπαίδευση, Επιλογή Εξοπλισμού & Προϊόντων, Events Ευεξίας και Retreats Ευεξίας.

Editors - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η συντακτική ομάδα του TravelDailyNews Greece & Cyprus διαθέτει πάνω από 35 χρόνια εμπειρία σε Β2Β τουριστική ειδησεογραφία καθώς επίσης και σε θέματα marketing και επικοινωνίας.

15/03/2024
14/03/2024
13/03/2024
12/03/2024
11/03/2024
08/03/2024