Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size

34η Philoxenia & Hotelia, 9-11 Νοεμβρίου 2018

15 Νοέμβριος 2018, 12:50

Η έκθεση Philoxenia-Hotelia πραγματοποιήθηκε 9-11 Νοεμβρίου στο Διεθνές Εκθεσιακό Κέντρο Θεσσαλονίκης, με τους Έλληνες εμπορικούς επισκέπτες να είναι φέτος αυξημένοι κατά 38% και τους ξένους κατά 21%. Οι δύο εκθέσεις φιλοξένησαν 615 εκθέτες από 22 χώρες και επισκέπτες από 47 χώρες, ενώ έγιναν και 4.000 επιχειρηματικά “ραντεβού” μεταξύ των εκθετών και 200 ξένων hosted buyers.



Μεγάλη αύξηση της επισκεψιμότητας κατά 34% το πρώτο διήμερο της λειτουργίας τους (9 και 10 Νοεμβρίου), κατέγραψαν οι εκθέσεις Philoxenia και Hotelia.




Διεθνές Συνέδριο Philoxenia: “Μεγάλες οι προοπτικές του “Τουρισμού 55+”.




“Χρυσή” χρονιά του ελληνικού τουρισμού, με νέο ρεκόρ αφίξεων που αγγίζει τα 33 εκατομμύρια διεθνείς επισκέπτες, χαρακτήρισε το 2018 η υπουργός Τουρισμού, κα Έλενα Κουντουρά, κατά τα εγκαίνια. Όπως ανέφερε, από το 2015 μέχρι το 2018 ο τουρισμός αυξήθηκε πάνω από 35%, ποσοστό που μεταφράζεται σε περίπου 9 εκατ. επιπλέον τουρίστες σε απόλυτα νούμερα.




Κατά την εκδήλωση “Αβάνα - Θεσσαλονίκη και τουριστική ανάπτυξη”, μετά την παρουσίαση του προορισμού, το μουσικό συγκρότημα Aroma Caribe απογείωσε τους επισκέπτες με κουβανέζικους ρυθμούς, προσφέρθηκαν παραδοσιακά ποτά του προορισμού, όπως τα μοχίτο, και ακολούθησε χορός. Η εκδήλωση διοργανώθηκε σε συνεργασία με την Πρεσβεία της Δημοκρατίας της Κούβας, με κεντρική ομιλήτρια την πρέσβη της Κούβας στην Ελλάδα, Zelmys Maria Dominguez Cortina.




Στιγμιότυπο από το περίπτερο των Bike Friendly Hotels, το δίκτυο των πιστοποιημένων ξενοδοχείων που είναι φιλικά προς το ποδηλάτη. Οι εκπρόσωποι του δικτύου ενημέρωσαν τους επισκέπτες της έκθεσης για τις υπηρεσίες που προσφέρουν τα ξενοδοχεία που είναι πιστοποιημένα με το σήμα, όπως επίσης και τους Hosted Buyers της έκθεσης ώστε να γνωρίζουν ότι και στην Ελλάδα υπάρχουν εδώ και 2 χρόνια πιστοποιημένα ξενοδοχεία φιλικά προς τον ποδηλάτη.




Η Δυτική Ελλάδα ορίστηκε να αποτελέσει την Τιμώμενη Περιφέρεια στην 34η Philoxenia. Από αριστερά προς τα δεξιά οι κ.κ.: Αλέξης Τσαξιρλής, αναπλ. γενικός διευθυντής ΔΕΘ-Helexpo, Γεράσιμος Μονοκρούσος, PR, Marketing & CSR Associate Νέα Οδός & Κεντρική Οδός, Τάσος Τζήκας, πρόεδρος ΔΕΘ-Helexpo, Απόστολος Κατσιφάρας, περιφερειάρχης Δυτικής Ελλάδας, Κωνσταντίνος Καρπέτας, αντιπεριφερειάρχης Περιφερειακής Ανάπτυξης και Επιχειρηματικότητας, Μαρία Αντωνίου, αναπλ. διευθύντρια Επικοινωνίας Ολυμπία Οδός και Γιάννης Φρέρης, υπεύθυνος Επικοινωνίας Γέφυρα ΑΕ.




Η Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου έλαβε μέρος στην 34η Philoxenia συμμετείχε με δικό της περίπτερο, φιλοξενώντας 21 νησιά από τις Κυκλάδες και τα Δωδεκάνησα τα οποία ανταποκρίθηκαν στο σχετικό κάλεσμα συμμετοχής. Η Ρόδος, η Κως, η Πάτμος, η Αστυπάλαια, η Λέρος, η Κάλυμνος, οι Λειψοί, η Σίκινος, η Κύθνος, η Ίος, η Τήνος, η Σύρος, η Νάξος, η Μήλος, η Άνδρος, η Πάρος, η Μύκονος, η Φολέγανδρος, η Αντίπαρος, η Σαντορίνη και η Σέριφος, κέντρισαν το ενδιαφέρον των εκπροσώπων της τουριστικής βιομηχανίας και των επισκεπτών της Philoxenia, αναδεικνύοντας την μοναδική τουριστική ταυτότητα του προορισμού που λέγεται “Νότιο Αιγαίο”.




Από την 34η Philoxenia ξεκίνησε το ταξίδι του στην Ευρώπη το “Λεωφορείο της Μακεδονικής Κουζίνας” (Food Track της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας). Πρόκειται για μια πρωτοβουλία της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας, με σκοπό να γνωρίσουν οι Ευρωπαίοι πολίτες τη Μακεδονική Κουζίνα και τα εκλεκτά προϊόντα της μακεδονικής γης. Η “πρότυπη καντίνα” μέσα στο 2019 και για δύο χρόνια θα γυρίσει ολόκληρη την Ευρώπη για να προωθήσει την Κεντρική Μακεδονία ως μοναδικό γαστρονομικό τουρισμό, φέρνοντας τις μακεδονικές συνταγές κοντά στους Ευρωπαίους πολίτες και κάνοντας διεθνώς γνωστό το brand name της Μακεδονικής Κουζίνας σε φορείς και εκπροσώπους της εστίασης, αλλά και στους πολίτες.


Η παρουσία του Δήμου Παξών. Στόχος της παρουσίας του δήμου, που εκπροσωπήθηκε από τον πρώην αντιδήμαρχο τουρισμού κ. Γιώργο Λύχνο ήταν η ανάδειξη του νησιού μέσα από διαφορετικές μορφές τουρισμού συμβάλλοντας έτσι στη δημιουργία ενός σύγχρονου και ανταγωνιστικού προορισμού στην ΝΑ Ευρώπη και στη Μεσόγειο. Το “παρών” στο περίπτερο της Περιφέρειας Ιονίων Νήσων έδωσε ο αντιπεριφερειάρχης κ. Θεόδωρος Γαλιατσάτος και ο αντιδήμαρχος τουρισμού Κέρκυρας κ. Βασίλης Καβαδίας.




Η Σχολή Τουρισμού του Μητροπολιτικού Κολλεγίου υποδέχθηκε στο περίπτερό της πληθώρα επισκεπτών, με ενδιαφέρον για τα πανεπιστημιακά προγράμματα σπουδών –bachelors και masters– που παρέχει σε συνεργασία με το Queen Margaret University. Επιπλέον, οι άρτια εκπαιδευμένοι φοιτητές του πρωτοποριακού πανεπιστημιακού προγράμματος BA Culinary Arts and Food Service Development (Επισιτιστικές Τέχνες και  Ανάπτυξη Υπηρεσιών Εστίασης), ανέλαβαν το “κέρασμα” των επισκεπτών δίνοντας έμφαση στην προβολή τοπικών, ποιοτικών αγροδιατροφικών προϊόντων και οίνου. Την έκθεση επισκέφτηκαν και δεκάδες φοιτητές και απόφοιτοι της Σχολής Τουρισμού του Κολλεγίου.




Τον χαρακτηρισμό του προορισμού που γίνεται πηγή έμπνευσης για ξεχωριστές διακοπές απέσπασε η Τήνος από τους επισκέπτες του περιπτέρου της. Στο πλαίσιο αυτό δόθηκε έμφαση στα ξεχωριστά χωριά που συγκεντρώνουν το ενδιαφέρον λόγω της αρχιτεκτονικής τους, της σύνδεσής τους με τη φύση, αλλά και την αυθεντική φιλοξενία των κατοίκων, την τοπική γαστρονομία και τα μονοπάτια της. Στην έκθεση το Δήμο Τήνου εκπροσώπησαν οι κ.κ. Καστανιάς και Κρητικός από το Σύλλογο Ενοικιαζομένων Δωματίων και ο κ. Κελαϊδίτης.


Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

↑ top