Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size

Προωθήστε την εκδήλωσή σας μέσα από τα social media

Αρσένης Πασχόπουλος - 29 Μάρτιος 2019, 11:38

Σε ότι αφορά στη διαφήμιση, δημιουργήστε διαφορετικά γραφιστικά και επιλέξτε το κοινό σας με προσοχή, με βάση τα κριτήρια στόχευσης που σας δίνουν τα social media.


Προετοιμάζετε μια εκδήλωση και θέλετε να προσελκύσετε συμμετέχοντες μέσα από τα social media; Πολύ καλή επιλογή (αν το σκέφτεστε ακόμη, το άρθρο αυτό ήρθε για να σας πείσει).
 
Ξεκινήστε με το να χωρίσετε την διαδικασία σε 3 φάσεις:
 
• Πριν την εκδήλωση, όπου θα πέσει το κύριο βάρος της προβολής και διαφήμισης της εκδήλωσης.
• Κατά την διάρκεια της εκδήλωσης, όπου θα αποθανατίσετε τα “δρώμενα” για να τα χρησιμοποιήσετε ως υλικό για να προβάλετε τους συμμετέχοντες αλλά και την επιτυχία της εκδήλωσής σας, και να δείξετε σε αυτούς που δεν ήρθαν γιατί δεν πρέπει να χάσουν την επόμενή σας εκδήλωση.
• Μετά την εκδήλωση (αυτή την φάση την αμελείτε συνήθως), για ευχαριστίες στους συμμετέχοντες από τους διοργανωτές και για να προετοιμάσετε το κοινό σας για την επόμενη εκδήλωση.
 
Πριν την εκδήλωση
 
Ξεκινήστε τουλάχιστον ένα μήνα πριν, δημιουργώντας υλικό για posts και διαφήμιση στα social media.
 
Το υλικό που θα συμπεριλάβετε στα posts σας μπορεί να περιλαμβάνει:
 
• Teaserposts: posts τα οποία θα μιλούν για “κάτι που έρχεται”, δίνοντας κάποιες πληροφορίες, χωρίς όμως να αποκαλύπτουν την εκδήλωση.
• Video στο οποίο παρουσιάζετε την εκδήλωση
• Φωτογραφίες από προηγούμενη εκδήλωση
• Μαρτυρίες (video / φωτογραφίες) παρευρισκόμενων σε προηγούμενες εκδηλώσεις σας.
• Δωρεάν υλικό (αν η εκδήλωσή σας έχει σχέση με π.χ. την εξυπηρέτηση πελατών, οι ομιλητές μπορούν να κάνουν posts με σχετικά tips).
• Μίνι videos και posts των ομιλητών για το θέμα που θα αναπτύξουν ή φωτογραφίες με ατάκες οι οποίες θα συνοψίζουν τα κύρια σημεία των ομιλιών τους.
• Posts σχετικά με εκπτώσεις (early bird discounts)
 
 
• Hashtag (#) για το event: Δημιουργήστε ένα μοναδικό hashtag το οποίο θα χρησιμοποιείτε σε όλα τα social media.
• Διαγωνισμούς στα Facebook, Twitter, Instagram & Pinterest για δωρεάν θέσεις και άλλα δώρα στην εκδήλωση.
 
Το παραπάνω υλικό θα το αναρτήσετε σε όλες τις social media παρουσίες σας, αλλά και στα social media των χορηγών και των συνεργατών (ομιλητών, χώρου εκδήλωσης, τεχνικής εταιρείας) που θα συμβάλουν στη διεξαγωγή της εκδήλωσης.
 
 
Δε θα ξεχάσετε βέβαια να δημιουργήσετε ένα event στο Facebook. Αν η εκδήλωσή σας επαναλαμβάνετε κάθε χρόνο ή και μέσα στο χρόνο, ίσως θα πρέπει να φτιάξετε Facebook page ή group, Twitter profile, Pinterest board, ή και Instagram profile ειδικά για την εκδήλωση αυτή.
 
Σε ότι αφορά στη διαφήμιση, δημιουργήστε διαφορετικά γραφιστικά και επιλέξτε το κοινό σας με προσοχή, με βάση τα κριτήρια στόχευσης που σας δίνουν τα social media. Μην ξεχάσετε να χρησιμοποιήσετε remarketing (την δυνατότητα να δείχνετε διαφημίσεις σε αυτούς που έχουν επισκεφθεί πρώτα το site όπου προβάλετε την εκδήλωση).
 
Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης
 
Η “ιδέα” εδώ είναι να μεταφέρουμε τον παλμό, τον ενθουσιασμό και τα δρώμενα της εκδήλωσης στα social media ώστε όσοι δεν την παρακολούθησαν από κοντά να πάρουν μια γεύση για το τι… έχασαν και να έρθουν στην επόμενη εκδήλωσή σας.
 
Μπορείτε να ξεκινήσετε από την προσέλευση των συμμετεχόντων, να συνεχίσετε με την εναλλαγή όσων ανεβαίνουν επί σκηνής (ομιλητές, performers, παρουσιάσεις), με τις αντιδράσεις, τις ερωτήσεις και την αλληλεπίδραση με το κοινό, και να καταλήξετε με τα κύρια σημεία και τα συμπεράσματα.
 
 
Μπορείτε να μεταφέρετε, ακόμη και live, τυχόν happenings ή διαγωνισμούς μεταξύ των διαλειμμάτων. Κάτι επίσης που αρέσει στους χρήστες των social media είναι οι “αποκαλύψεις” και τα “πίσω από την σκηνή” δρώμενα και “παραλειπόμενα”. Δώστε τα τους λοιπόν απλόχερα. Είναι κάτι που θα μοιραστούν με τους φίλους τους, δίνοντάς σας δωρεάν προβολή σε ευρύτερο κύκλο.
 
Προς το τέλος του event, βιντεοσκοπήστε “μαρτυρίες” παρευρισκόμενων ή / και φωτογραφήστε τους, κάνοντας τους “tag” σε posts που θα ανεβάσετε, ζητώντας τους να κάνουν σχόλια.
 
Reminder: Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης δε θα πρέπει να ξεχάσετε να ελέγχετε τις social media παρουσίες της εκδήλωσης για σχόλια, ερωτήσεις, προτάσεις (αλλά και spam).
 
Μετά την εκδήλωση
 
Αυτή η φάση είναι η φάση των ευχαριστιών προς τους συμμετέχοντες, τους ομιλητές, τους σπόνσορες και προς όλους όσους συνέβαλαν στην πετυχημένη διοργάνωση της εκδήλωσης.
 
 
Εδώ είναι μια καλή ευκαιρία να κάνετε τα posts σχετικά με τις μαρτυρίες των συμμετεχόντων, να θυμηθείτε τις ωραίες στιγμές, και να αναγγείλετε την επόμενή σας εκδήλωση.
 
 
Εύχομαι όπως πάντα καλή επιτυχία!!!
 
 
Ο Αρσένης Πασχόπουλος είναι από τους πρώτους marketers του διαδικτύου στην Ελλάδα με δράση η οποία ξεκινά το 1996. Είναι Managing Partner στην εταιρεία υπηρεσιών διαδικτύου Just On Line.
 
Είναι συγγραφέας των βιβλίων “Social Media Marketing”, (2010, εκδόσεις Κλειδάριθμος) και “Ηλεκτρονικό Εμπόριο” (3η έκδοση 2007, εκδόσεις Κλειδάριθμος). Έχει εργαστεί στα τμήματα marketingτων εταιρειών Shell, Johnson & Johnson, Fiat, Boston University, Όμιλος Δ. Αγγελόπουλου, Γενική Χημικών Προϊόντων.
 
Από τους πρώτους (1996) που δημιούργησαν σεμινάρια Ηλεκτρονικού Εμπορίου για μικρομεσαίες επιχειρήσεις και διεξήγαγε κύκλο σεμιναρίων ηλεκτρονικού εμπορίου για την Εθνική Συνομοσπονδία Ελληνικού Εμπορίου. Για 4 χρόνια υπεύθυνος προώθησης και εκπαίδευσης μικρομεσαίων επιχειρήσεων σε θέματα ηλεκτρονικού εμπορίου στον ΑΣΔΑ (Αναπτυξιακό Σύνδεσμο Δυτικής Αθήνας).
 
Έχει 15ετή διδακτική εμπειρία σε ιδιωτικά κολέγια στην Αθήνα και σε εκπαιδευτικούς οργανισμούς (Οργανισμός Τουριστικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης, ΕΣΕΕ, Καριέρα, κ.ά.). Απόφοιτος του Deree College με μεταπτυχιακό στο Boston University. Άρθρα του για την επιχειρηματική χρήση του διαδικτύου εκδίδονται στα startup.gr, socialmedialife.gr και Marketing Week.

Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

↑ top