Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size

Tourism Awards 2019: Τα βραβεία και οι νικητές

19 April 2019, 12:20

Σημαντικά στελέχη και προσωπικότητες του κλάδου τίμησαν με την παρουσία τους την τελετή απονομής των Tourism Awards, η οποία πραγματοποιήθηκε την Τρίτη 9 Απριλίου στο Κέντρο Πολιτισμού Ελληνικός Κόσμος,




Silver Award στην κατηγορία “Strategy & Innovation: Πρωτοβουλίες επιμήκυνσης τουριστικής περιόδου / Εμπλουτισμός του ελληνικού τουριστικού προϊόντος” έλαβε η εταιρεία ΝΑΤΤΟΥΡ και το σήμα πιστοποίησης ξενοδοχείων φιλικών προς τους ποδηλάτες, Biky Friendly Hotels. Το βραβείο παρέλαβαν η κα Βίκυ Καραντζαβέλου και η κα Τατιάνα Ρόκου, υπεύθυνη Δημοσίων Σχέσεων και πρόεδρος της ΝΑΤΤΟΥΡ αντίστοιχα. Ακόμη, η υποψηφιότητα του σήματος πιστοποίησης Biky Friendly Hotels ξεχώρισε και για την αρτιότητα του φακέλου της, ο οποίος θα ενταχθεί στη Βιβλιοθήκη του Ελληνικού Τουρισμού.



Η Cruiseway Travel έλαβε το χρυσό βραβείο των Tourism Awards 2019 στην κατηγορία “Digital Tourism” και ειδικότερα στην υποκατηγορία “Αξιοποίηση εξειδικευμένων & εξατομικευμένων λειτουργικοτήτων”, για την καινοτόμα δικτυακή της πλατφόρμα για κρατήσεις κρουαζιέρας.



Η Axia Hospitality απέσπασε ένα Χρυσό και ένα Αργυρό βραβείο. Η εταιρεία απέσπασε α) το Χρυσό βραβείο στην κατηγορία Ηotel Sales για τη συνολική επίδοσή της, και β) το Αργυρό βραβείο στην κατηγορία Fam & Press Trips για το 1st International Tweet Up, την πρώτη επικοινωνιακή πρωτοβουλία της πέρυσι στο Λονδίνο. Στη φωτογραφία, η κα Φλώρα Παρασκευοπούλου, PR & Communication Director της Axia Hospitality, παραλαμβάνει το βραβείο από τον γενικό γραμματέα Τουριστικής Πολιτικής & Ανάπτυξης του Υπουργείου Τουρισμού, κ. Γιώργο Τζιάλλα.





Με την πρώτη θέση στην κατηγορία “Strategy & Innovation / Τουρισμός και Πολιτισμός” επιβραβεύθηκε η τριετής καινοτόμος συνεργασία του Μουσείου Μπενάκη, του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών και της Costa Navarino, για τη διεθνή προβολή του ελληνικού πολιτισμού. Οι τρεις φορείς ένωσαν τις δυνάμεις τους την τριετία 2016-2018, για να προβάλουν σε επισκέπτες από όλο τον κόσμο, τον ελληνικό πολιτισμό και το πλούσιο έργο του Μουσείου Μπενάκη.




Η HotelBrain απέσπασε για πέμπτη συνεχόμενη χρονιά το χρυσό βραβείο στην κατηγορία “Hotel Development, Management & Consulting”. 12 από τα ξενοδοχεία που βρίσκονται υπό την διαχείρισή της βραβεύτηκαν ανάμεσα στα καλύτερα ξενοδοχεία της Ελλάδας. Ο πρόεδρος και ιδρυτής της εταιρείας, Πάνος Παλαιολόγος, απένειμε τα βραβεία των κατηγοριών “Tourism Trends 2019”, “Specialty Travel”, “Θαλάσσιος Τουρισμός”, “Travel” και “Gastronomy”. Πιο συγκεκριμένα οι διακρίσεις που απέσπασαν τα διαχειριζόμενα ξενοδοχεία της είναι οι ακόλουθες: CrossRoads Inn Countryside Hotel - GOLD: Traditional Guesthouse, Antigon Urban Chic Hotel - SILVER: City Hotel, Ostraco Luxury Hotel & Suites-SILVER: Interior Design, Naxian Utopia Luxury Villas & Suites - SILVER: All-Suite Hotel, Mr & Mrs White Paros New Style Hotel - BRONZE: Guest Service Excellence, Ilio Mare Resort Hotel - BRONZE: Beach Resort, Avaton Luxury Villas Resort - Relais & Chateaux - BRONZE: Luxury Villas, White Rock of Kos - BRONZE: Adults only Hotel, Dreambox Mykonos Suites - BRONZE: Guest Service Excellence, Contessina Suites & Spa - BRONZE: Νεόδμητη Μονάδα, Mykonos Νο5 Suites & Villas - BRONZE: Welcome & orientation experience.



Χρυσό βραβείο παρέλαβε το Λιμενικό Ταμείο Σκύρου για τον πρώτο Δημόσιο Τουριστικό Λιμένα στην Ελλάδα με Γαλάζια Σημαία.




Δύο χρυσά βραβεία, στις κατηγορίες Digital Tourism και Destinations - Tourist Attractions απέσπασε ο Οργανισμός Τουρισμού Θεσσαλονίκης. Το βραβείο στην κατηγορία Online Presence (Digital Tourism) αφορά στην αρτιότητα και τις καινοτόμες εφαρμογές του portal thessaloniki.travel (επίσημος τουριστικός οδηγός Θεσσαλονίκης) και το άλλο στην κατηγορία City Break destination (Destinations - Tourist Attractions) απονεμήθηκε στον Οργανισμό για τις ενέργειες και δράσεις του να καταστεί η Θεσσαλονίκη City Break Destination και προορισμός διαφορετικών μορφών τουρισμού. Ο Οργανισμός Τουρισμού Θεσσαλονίκης μοιράστηκε ένα 3ο βραβείο (ασημένιο) για την καμπάνια ιστορικής μνήμης “Salonica Front WWI” που υλοποιείται σε συνεργασία με την Περιφερειακή Ενότητα Κιλκίς και το ταξιδιωτικό γραφείο Pass Partout.



Η Zeus International και τα ξενοδοχεία της απέσπασαν συνολικά ένα Χρυσό και τρία Ασημένια βραβεία. Ειδικότερα, το Wyndham Grand Athens τιμήθηκε για 3η συνεχή χρονιά με το Χρυσό βραβείο ως το καλύτερο ξενοδοχείο πόλης, το Wyndham Athens Residence απέσπασε το Αργυρό Βραβείο στην κατηγορία Hotel Residences, το Dolce Attica Riviera το Αργυρό βραβείο στην κατηγορία Wellness Travel για τα Body in Balance Weekends ευεξίας και η Zeus International το Αργυρό βραβείο στην κατηγορία Strategy & Innovation για τη στρατηγική συνεργασία της με την Wyndham Hotels & Resorts. Τα βραβεία παρέλαβαν ο διευθυντής του Wyndham Grand Athens κ. Σταύρος Σταυρόπουλος και ο διευθυντής του Dolce Attica Riviera κ. Κωνσταντίνος Γάσπαρης.




Με ένα ακόμη βραβείο διακρίθηκε η Aqua Vista Hotel. Η εταιρεία διακρίθηκε με το Silver Award στην κατηγορία “Hotel Development, Management & Consulting”. Πρόκειται για το τρίτο συνολικά βραβείο για τον Όμιλο σε αυτήν την κατηγορία, ενώ είναι η δεύτερη φορά που διακρίνεται με το Silver Award.




Κορυφαία διάκριση και επιβράβευση και για την εταιρεία Meteora Thrones, καθώς απέσπασε δύο βραβεία στις κατηγορίες “Speciality Travel” και “Travel Experience”. Ο διευθυντής της εταιρείας κ. Γιώργος Κοντογιάννης και ο συνεργάτης του, κ. Χρήστος Ζώρος αποδέχθηκαν τα δύο βραβεία ευχαριστώντας τους διοργανωτές.




Η Turkish Airlines κέρδισε τρείς διακρίσεις στα Tourism Awards 2019 για τις κατηγορίες “Best Travel Experience”, στην οποία τιμήθηκε με Χρυσό βραβείο, “Best Inbound Tourism” και “Fam and Press Trips”. Τα βραβεία παρέλαβε ο γενικός διευθυντής της Turkish Airlines στην Ελλάδα, Alp Yavuzeser.




Τέσσερις διακρίσεις απέσπασαν οι Μινωικές Γραμμές: α) Χρυσό Βραβείο για την Υποστήριξη των Τοπικών Κοινοτήτων/Δράσεις Εταρικής Κοινωνικής Ευθύνης, στο σύνολό τους που υλοποιεί η εταιρεία, στην ενότητα Branding / Public Relations / People Strategy, β) Χρυσό Βραβείο για τους νέους προορισμούς, στην ενότητα Attractions & Destinations για την ανάδειξη νέων ελληνικών προορισμών, γ) Ασημένιο Βραβείο για την ολοκληρωμένη Content Strategy Marketing Καμπάνια με τίτλο “Στις Κυκλάδες με το Σήφη” που υλοποίησαν σε συνεργασία με το έμπειρο επιτελείο της Forest View του ομίλου TDG, στην ενότητα Branding / Public Relations / People Strategy, μέσα από μία Social Media enabled καμπάνια και δ) Ασημένιο Βραβείο για την Αξιοποίηση εξειδικευμένων & εξατομικευμένων λειτουργικοτήτων, στην ενότητα Digital & Technology.




Το τμήμα LG Business Solutions της LG Electronics (LG) βραβεύτηκε με βραβείο GOLD στην ενότητα της Τεχνολογίας για την προηγμένη συνδυαστική ξενοδοχειακή λύση κεντρικού κλιματισμού LG Multi V, τις μονάδες παραγωγής ζεστού νερού Hydrokit, και την αντλία θερμότητας LG Therma V R32 Monobloc. Από αριστερά προς τα δεξιά, η κα Βίκυ Δαβή, Key Account Hospitality Market Sales Representative, η κα Βιβή Κουτσογιάννη, Air Solutions Spec In Supervisor, μηχανολόγος μηχανικός, ο κ. Δημήτρης Σιλβέστρος, 2B2 Sales Supervisor, LG Electronics Hellas, ο κ. Γιάννης Μαντάς, εμπορικός διευθυντής LG Business Solutions, ο κ. Βάιος Μπλάτζιος, Key Accounts Air Conditioning & Energy Solutions Supervisor και η κα Βασιλική Καραδήμου, B2B Sales Assistant Manager.



Ο Τουρισμός Ιστορικής Μνήμης αναδείχθηκε ασημένιος νικητής στην κατηγορία “Πολιτιστικός Τουρισμός” που απενεμήθη στην ολοκληρωμένη καμπάνια τουριστικής προβολής “Μέτωπο Θεσσαλονίκης Α’ Παγκοσμίου Πολέμου”. Οι πρώτες περιοχές στην Ελλάδα που ανέδειξαν οργανωμένα τα Πεδία Μαχών, τα Πολεμικά Μουσεία και τα Στρατιωτικά Κοιμητήρια του Salonica Front WWI ήταν η Θεσσαλονίκη και το Κιλκίς. Η καμπάνια διοργανώθηκε από το γραφείο Pass Partout – Tourism Marketing σε συνεργασία με την Περιφερειακή Ενότητα Κιλκίς και τον Οργανισμό Τουρισμού Θεσσαλονίκης, υπό την αιγίδα της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας.




Ο Όμιλος Aldemar Resorts απέσπασε τρία βραβεία. Χρυσό αναδείχθηκε το πρόγραμμα εταιρικής ευθύνης του Ομίλου. Το “Elements”, το πρωτοποριακό All Inclusive πρόγραμμα, που προέβλεψε τη στροφή προς τη νέα πολυτέλεια, αυτή της Ευζωίας, διακρίθηκε για δεύτερη συνεχή χρονιά στα Tourism Awards. Τέλος, Χρυσό για τρίτη χρονιά απέσπασε και το Sympossio Greek Gourmet Touring, στην κατηγορία “Ελληνική κουζίνα / Ανάδειξη τοπικής κουζίνας”. Μία πρωτοβουλία του Ομίλου Aldemar Resorts που ταξιδεύει ανά τον κόσμο και γνωρίζει στους συμμετέχοντες, με τον πιο βιωματικό τρόπο, την Ελλάδα μέσα από τις αυθεντικές της γεύσεις, έχοντας συνοδοιπόρους στο ταξίδι αυτό φορείς καθώς και Έλληνες παραγωγούς. Η διοργάνωση των Tourism Awards και η Boussias Communications, επέλεξαν να το εντάξουν στην Επίσημη Βιβλιοθήκη των καλύτερων πρακτικών στην Ελλάδα.




Με το χρυσό βραβείο τιμήθηκε η Fraport Greece για τη στρατηγική αναβάθμιση των υποδομών στα 14 αεροδρόμια που διαχειρίζεται από τον Απρίλιο του 2017. Η εταιρεία ξεχώρισε για την επιτυχημένη υλοποίηση του επενδυτικού προγράμματος που, μεταξύ άλλων, περιλαμβάνει την ταυτόχρονη επέκταση και ανακαίνιση των εμπορικών χώρων των αεροδρομίων σε 14 περιοχές σε όλη την Ελλάδα. Ο κ. Γιώργος Βήλος, γενικός διευθυντής Εμπορικής & Επιχειρηματικής Ανάπτυξης της Fraport Greece παρέλαβε το βραβείο.




Η Nelios απέσπασε τρία silver βραβεία στις κατηγορίες Digital Tourism και Strategy & Innovation. Οι διακρίσεις της εταιρείας αναλυτικά ανά κατηγορία:
α) SEO Strategy για τον όμιλο Manessis Travel, β) Online Strategy για τον όμιλο Andronis Exclusive και γ) Καινοτόμο Concept για την υπηρεσία Media Hub.




Η Celestyal Cruises κατέκτησε τρία βραβεία: Η εταιρεία τιμήθηκε με χρυσό βραβείο στις κατηγορίες “Πρωτοβουλίες επιμήκυνσης τουριστικής περιόδου” και “Fam & press trips”, ενώ ασημένιο βραβείο απέσπασε στην κατηγορία “Τουριστική ανάπτυξη/ Συνεισφορά στην τοπική ή εθνική οικονομία”. Από αριστερά οι κ.κ. Βασίλης Καραχάλιος Country Manager Sales, Αναστασία Συρινίδη, Sales, Μιχάλης Καραβάς, Marketing, Έφη Καρνέζη, Sales, Φρόσω Ζαρουλέα Public Relations Manager, Αλέξιος Οικονόμου Director Hotel Operations & Passenger Services, Μπέτυ Κουβαρά, Sales και Παναγιώτης Μπακόλας, Hotel Operations.



Η Key Tours απέσπασε ένα silver βραβείο στην κατηγορία “Sunset Sounio tour, a new approach”. Ο διευθύνων σύμβουλος της Key Tours, κ. Δημήτρης Μπιστόλας, δήλωσε σχετικά με τη βράβευση: “Είναι μεγάλη τιμή και υπερηφάνεια για την εταιρία μας να βραβεύεται για πέμπτη φορά, μέσα σε μία πενταετία, σε ένα διαγωνισμό-θεσμό, όπου κάθε βράβευση έχει μοναδική αξία και βαρύτητα για τον κλάδο του τουρισμού. Είναι σημαντική στιγμή για εμάς, καθώς αναδεικνύεται ο σταθερός στρατηγικός προσανατολισμός της εταιρίας μας προς την καινοτομία, την αριστεία και τη βελτίωση στο σχεδιασμό υπηρεσιών του θεματικού τουρισμού, ακόμα και όταν κάτι τέτοιο απαιτεί σημαντικό επιχειρηματικό ρίσκο”. Η συγκεκριμένη βράβευση έρχεται να αναδείξει τη σταθερή, δυναμική και συντεταγμένη επενδυτική δραστηριότητα της Κey Tours, ώστε η Αθήνα να αποτελεί πόλο έλξης, όχι μόνο για το ιστορικό της κέντρο, αλλά και για τις ομορφιές της Αθηναϊκής ριβιέρας, καθιστώντας το  Sunset Sounio tour, ένα από τα πιο διάσημα sunset tours της χώρας, προς όφελος των τουριστών, του εθνικού τουριστικού προϊόντος αλλά και της τοπικής κοινωνίας.





Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

↑ top