Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size

Αρσένης Πασχόπουλος (Just Online): Ο ξενοδόχος πρέπει να περιμένει και την κράτηση από τα Social Media

06 Μάιος 2019, 14:16

Ο κ. Αρσένης Πασχόπουλος, Managing Partner του digital agency Just Online, επισημαίνει στο TravelDailyNews πως ένας ξενοδόχος μπορεί, μέσω των Social Μedia, να αποκτήσει από αναγνωρισιμότητα μέχρι πωλήσεις.


Στην παρακάτω βιντεοσυνέντευξη, ο κ. Αρσένης Πασχόπουλος, Managing Partner του digital agency Just Online, απαντά στις ακόλουθες ερωτήσεις:


- Ο σύγχρονος ξενοδόχος κάνει κάποια επένδυση στα Social Media ξοδεύοντας κάποια χρήματα. Τί πρέπει να περιμένει από αυτήν την επένδυση;
- Ο ξενοδόχος συνήθως περιμένει την πώληση, την κράτηση. Πρέπει να περιμένει και την κράτηση από τα Social Media ή μόνο μια διάχυση;
- Υπάρχει καποιος τρόπος ώστε το παραγόμενο αποτελέσμα να είναι μετρήσιμο;
- Τί μπορεί να προσφέρει στους ξενοδόχους η Just Online;
- Τί κάνουν λάθος οι ξενοδόχοι;






Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

↑ top