Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size

Η Expedia καταγράφει τις τάσεις και τις συνήθειες των online ταξιδιωτών

31 May 2019, 09:50

Οι Κινέζοι και οι Λατινοαμερικανοί ταξιδιώτες είναι εκείνοι που χρησιμοποιούν smartphone σε όλες τις φάσεις ενός ταξιδιού, από την έμπνευση και το σχεδιασμό μέχρι την κράτηση και κατά την πραγματοποίησή του. Επίσης, φωτογραφίες και προσφορές επηρεάζουν περισσότερο από τα video, τα hashtags κα τις διασημότητες.


Νέα, πολυεθνική έρευνα της Expedia διερευνά τις τις συνήθειες ταξιδιωτών από όλο τον κόσμο βάσει τρόπου, προϋπολογισμού, συχνότητας και διάρκειας ταξιδιού.

Τα βασικά συμπεράσματα είναι μεταξύ άλλων:

  • Οι αποφάσεις για ταξίδια είναι συναισθηματικές – απευθύνονται τόσο στην καρδιά όσο και στο μυαλό: Οι προωθητικές προσφορές προώθησης πρέπει να έχουν μοναδικές και οπτικά ελκυστικές εικόνες, που υπογραμμίζουν τις εμπειρίες μιας ζωής.
  • Η τιμή αξία έχει σημασία: Οι ειδικές προσφορές καλό είναι να επισημαίνονται. Τραβούν την την προσοχή στο σύνολο της εμπειρίας.
  • Οι περισσότεροι ταξιδιώτες αναζητούν πολλαπλούς προορισμούς: Είναι ανοιχτοί σε προτάσεις και αυτές καλό είναι να γίνονται στα πρώτα βήματα του σχεδιασμού του ταξιδιού με εμπνευσμένα μηνύματα και εικόνες.
  • Οι ταξιδιώτες στρέφονται στους online ταξιδιωτικούς πράκτορες για έμπνευση και κρατήσεις: Πάνω από τους μισούς χρησιμοποιούν OTAs στη διαδικασία σχεδιασμού ενός ταξιδιού.

Multi National Travel Trends




Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

↑ top