Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size

Ξενοδοχειακό Beauty Revenue: Πως να αυξήσετε τους τζίρους του καταλύματός σας μέσα από την εμπειρία ομορφιάς και ευεξίας*

Νίκος Σ. Μοράντης - 08 August 2019, 13:55

Ιδέες αύξησης του ξενοδοχειακού Revenue μέσα από υπηρεσίες που αφορούν στην προσωπική περιποίηση, την ομορφιά αλλά και την ευεξία των ταξιδιωτών


Η περίοδος των διακοπών συνδέεται αδιαμφισβήτητα με την χαλάρωση και την ευεξία των ταξιδιωτών και αποτελεί ίσως την ιδανικότερη περίοδο του χρόνου κατά την οποία μπορεί κάποιος να ασχοληθεί με την προσωπική του περιποίηση και αναζωογόνηση. Δεν είναι άλλωστε τυχαία και η ραγδαία ανάπτυξη του Wellness Τουρισμού σε παγκόσμιο επίπεδο, η οποία δεν ταυτίζεται πλέον μόνο με τις υπηρεσίες SPA, αλλά με την συνολική εμπειρία αναζωογόνησης και ευεξίας των ταξιδιωτών.

Στο πλαίσιο της συνολικής ευεξίας, όμως, η προσωπική περιποίηση και ανανέωση αποτελούν κομβικά κομμάτια για τους ταξιδιώτες που, έχοντας εξασφαλίσει περισσότερο χρόνο για τον εαυτό τους, μπορούν να αξιοποιήσουν την περίοδο των διακοπών τους για μια ριζική ανανέωση που θα τους συνοδεύει την υπόλοιπη χρονιά. Και τα ξενοδοχεία σαφώς παίζουν καθοριστικό ρόλο στο κομμάτι αυτό, καθώς μετατρέπονται στις “προσωρινές κατοικίες” των ταξιδιωτών, αποτελώντας το σημείο αναφοράς όλης της εμπειρίας που θα ζήσουν.

Στο άρθρο αυτό, θα επικεντρωθούμε στις ευκαιρίες που έχουν τα ξενοδοχεία για παροχή αναβαθμισμένων υπηρεσιών ολιστικής ευεξίας μέσα από τα κομμάτια της ομορφιάς και της αναζωογόνησης των ταξιδιωτών, αλλά και στον τρόπο που οι υπηρεσίες αυτές ενισχύουν την ικανοποίηση του επισκέπτη. Επίσης, θα αναλυθούν οι προοπτικές αύξησης του revenue του ξενοδοχείου όχι μόνο στον αναμενόμενο χώρο του Spa, αλλά και σε άλλους χώρους όπως τα δωμάτια, τα in-hotel stores, και οι χώροι ομορφιάς.



Τοποθέτηση ειδικών Beauty Packages και Hotel Beauty Catalogues στα δωμάτια των ξενοδοχείων, με ειδικά επιλεγμένα προϊόντα
Σύμφωνα, πλέον, και με έρευνες, οι ταξιδιώτες χρησιμοποιούν διάφορα προϊόντα περιποίησης και ομορφιάς κατά την διάρκεια των διακοπών τους, μέρος των οποίων τα αγοράζουν στον προορισμό, είτε γιατί τα δικά τους τελείωσαν ή ξέχασαν να τα φέρουν μαζί τους, είτε γιατί προέκυψε μια νέα ανάγκη. Ειδικά σε χώρες με αυξημένη ηλιοφάνεια, οι ταξιδιώτες, και ειδικά το γυναικείο κοινό, επενδύουν όχι μόνο στην προστασία από τον ήλιο, αλλά και στην after sun περιποίηση, τόσο του δέρματος όσο και των μαλλιών.

Η τοποθέτηση προϊόντων περιποίησης μέσα στα δωμάτια, αποτελεί εκ προδιαγραφής μια επαυξημένη υπηρεσία προς τους ταξιδιώτες, αφού τους επιλύει μια δεδομένη ανάγκη που έχουν. Ταυτόχρονα, παρουσιάζει μια μεγάλη ευκαιρία για αύξηση των εσωτερικών πωλήσεων των ξενοδοχείων και μάλιστα σε προϊόντα με σημαντικό περιθώριο κέρδους. Επίσης, εκτός από τα πιο ιδιαίτερα και αναβαθμισμένα προϊόντα που θα ενθουσιάσουν έναν ταξιδιώτη, σημαντική ευκαιρία παρουσιάζουν και οι πιο mainstream επιλογές, όπως αντηλιακά, styling προϊόντα, ακόμη και καλλυντικά, τα οποία θα μπορούσαν να διατίθενται μέσω μιας “on demand” υπηρεσίας και ενός ειδικά σχεδιασμένου “Hotel Beauty Catalogue”, τοποθετημένου μέσα στο δωμάτιο, εξυπηρετώντας τις ανάγκες των ταξιδιωτών.

SMART TIP!
Είναι σημαντικό τα “beauty packages” να τοποθετούνται σε περίοπτη θέση μέσα στο δωμάτιο, προκειμένου να προσελκύουν την προσοχή του ταξιδιωτικού κοινού, ενώ πάντα θα πρέπει να γίνεται μια πολύ προσεκτική επιλογή προϊόντων που διακρίνονται για την ποιότητά τους. Είναι επίσης, καλό, τα προϊόντα να διατίθενται σε travel-size συσκευασίες, έτσι ώστε να μπορεί ο ταξιδιώτης να τα πάρει μαζί του στην επόμενη πτήση του.

Διαμόρφωση ειδικών χώρων ομορφιάς και ευεξίας και διοργάνωση Beauty Events σε συνεργασία με experts της περιοχής σας
Εκτός από το Spa, ένας ακόμη σημαντικός τομέας του ξενοδοχείου που αφορά την ευεξία των ταξιδιωτών, είναι οι χώροι ομορφιάς, όπως τα κομμωτήρια, nail bars κ.ο.κ. Οι ταξιδιώτες θέλουν πάντοτε να έχουν την καλύτερη δυνατή εικόνα κατά την διάρκεια των διακοπών τους και σίγουρα έχουν περισσότερο χρόνο για να ασχοληθούν με αυτήν. Εκτός από τον χώρο του κομμωτηρίου, που παρέχει μια σημαντική υπηρεσία ειδικά για το γυναικείο κοινό, ένα νέο trend αποτελεί και η διαμόρφωση χώρων που παρέχουν πιο ιδιαίτερες υπηρεσίες, όπως συνεδρίες αδυνατίσματος, θεραπείες αντιγήρανσης κ.λπ. Αρκετά ξενοδοχεία έχουν εξελίξει την τάση αυτή ένα βήμα παραπάνω, αγγίζοντας ακόμη και τα όρια του Ιατρικού τουρισμού, παρέχοντας πιο αναβαθμισμένα facilities.

Τέλος, ακόμη και στην περίπτωση μη ύπαρξης ανάλογων facilities, τα ξενοδοχεία μπορούν να πλησιάσουν το κομμάτι της ομορφιάς μέσω ειδικών events σε συνεργασία με beauty experts της περιοχής τους, προσφέροντας και ένα ιδιαίτερα ενδιαφέρον activity στους ταξιδιώτες, που είναι πολύ πιθανό να αποφέρει σημαντικό έσοδο, ενώ σίγουρα θα δώσει και έναν πιο μοντέρνο χαρακτήρα στο κατάλυμά σας.

SMART TIP!
Καθώς η περιποίηση των μαλλιών και το μακιγιάζ είναι άκρως σημαντικά ζητήματα για το γυναικείο κοινό, και η διαδικασία μέσα στο δωμάτιο μπορεί να είναι άβολη λόγω περιορισμένου χώρου αλλά και facilities, δημιουργήστε ένα πρωτότυπο “Self Service” κομμωτήριο και beauty room, το οποίο θα είναι στη διάθεση των ταξιδιωτών ανά πάσα στιγμή.

Ο πρωτότυπος αυτός χώρος μπορεί να γεννήσει σημαντικά έσοδα από την πώληση προϊόντων για μαλλιά αλλά και από “on demand” υπηρεσίες κομμωτηρίου, που το κοινό μπορεί να ζητήσει ανά πάσα στιγμή. Τέλος, αποτελεί έναν ιδιαίτερο χώρο κοινωνικοποίησης για το κοινό σας, αναβαθμίζοντας την συνολική του εμπειρία, ενώ με την σωστή σκηνογραφία μπορεί να μετατραπεί στο απόλυτο Ιnstagram point, αλλά και σε σημείο αναφοράς των κριτικών σας.

Προώθηση των Retail προοπτικών των υπηρεσιών ομορφιάς, μέσω των in-hotel καναλιών επικοινωνίας
Εκτός από τα facilities που παρέχετε στο κοινό σας, μπορείτε να αναβαθμίσετε τις υπηρεσίες σας και να αυξήσετε τις πωλήσεις αξιοποιώντας στο μέγιστο τα in-hotel κανάλια επικοινωνίας σας. Ανάλογα με τα κοινά του ξενοδοχείου σας, χρησιμοποιήστε τα διάφορα διαθέσιμα in-hotel κανάλια προκειμένου να τρέξετε στοχευμένες καμπάνιες ενημέρωσης σε σχέση με την εμπειρία ομορφιάς και περιποίησης που παρέχει το ξενοδοχείο σας.

Το παν είναι η σωστή και προσεγμένη σήμανση σε σημεία συχνής διέλευσης αλλά και σε εκείνα που μπορούν να τραβήξουν την πλήρη προσοχή του ταξιδιώτη. Οι ψηφιακές σημάνσεις μέσω οθονών στους κοινόχρηστους χώρους μπορούν να αποδειχθούν ιδιαίτερα αποτελεσματικές, καθώς περνάνε άμεσα το μήνυμα που θέλετε, με έναν σύγχρονο και ευχάριστο οπτικά τρόπο. Ειδικά εφόσον μιλάμε για υπηρεσίες ομορφιάς, οι υψηλού επιπέδου φωτογραφίες ή/και βίντεο θα κεντρίσουν σίγουρα το ενδιαφέρον των διερχόμενων πελατών. Μια άλλη τεχνική θα μπορούσε επίσης να είναι η δημιουργία προϊοντικών καταλόγων, περιοδικών ή εντύπων που αφορούν τους χώρους ομορφιάς του ξενοδοχείου, με lifestyle προσέγγιση και τοποθετημένα πάνω στο κομοδίνο του δωματίου, ιδανικά και με τη συνοδεία κάποιου εκπτωτικού κουπονιού σχετικά με τις υπηρεσίες ομορφιάς του ξενοδοχείου. Κάθε ταξιδιώτης το πρωί που θα ξυπνήσει ή το βράδυ πριν κοιμηθεί θέλει να χαζέψει κάτι, συνεπώς αυτός ο τύπος προώθησης μπορεί εύκολα να ενημερώσει τον ταξιδιώτη και να του υπενθυμίσει μια ανάγκη του ή ακόμη και να δημιουργήσει μια νέα επιθυμία μέσω των κουπονιών. Τέλος, άλλα δυναμικά κανάλια επικοινωνίας με τους πελάτες θα μπορούσαν να αποτελέσουν τα μηνύματα μέσω των Wi-Fi δικτύων, ο χώρος του ασανσέρ με στατικές ή και ψηφιακές σημάνσεις/ανακοινώσεις, και ασφαλώς οι τηλεοράσεις μέσα στα δωμάτια, οι οποίες, μάλιστα, μπορούν να παρουσιάζουν και προσωποποιημένα μηνύματα.

SMART TIP!
Αν το ξενοδοχείο σας διαθέτει κομμωτήριο, θα μπορούσατε να προβάλλετε την εικόνα μιας κοπέλας με ταλαιπωρημένα μαλλιά μετά τη θάλασσα, με μηνύματα σχετικά με τις υπηρεσίες του κομμωτηρίου σας για αναζωογόνηση και λάμψη των μαλλιών. Το συγκεκριμένο δημιουργικό μπορεί να εμφανίζεται στις τηλεοράσεις των δωματίων τις απογευματινές ώρες, όταν οι ταξιδιώτες επιστρέφουν στα δωμάτιά τους από την παραλία ή την πισίνα. Αυτό είναι και το ιδανικό timing, κατά το οποίο είναι πολύ πιθανό οι πελάτες να ταυτιστούν και να νιώσουν την ανάγκη να κλείσουν ένα ραντεβού στο κομμωτήριο του ξενοδοχείου, προκειμένου να περιποιηθούν τα μαλλιά τους.

Στήσιμο καμπάνιας περιποίησης του αντρικού κοινού, αλλά και προστασίας των παιδιών
Όταν αναφερόμαστε σε υπηρεσίες ομορφιάς και ευεξίας, είναι συχνό να στοχεύουμε άμεσα το γυναικείο κοινό, παραμελώντας τους άντρες ταξιδιώτες που φαίνεται να παρουσιάζουν μια σημαντική προοπτική εφόσον στοχευθούν με τον σωστό τρόπο, αλλά και το κοινό των παιδιών, που χαρακτηρίζεται από αυξημένες ανάγκες αντηλιακής προστασίας, ειδικά σε περιοχές με έντονη ηλιοφάνεια. Για να λειτουργήσει, όμως, σωστά μια τέτοια κίνηση, πρέπει πρώτα να μελετηθούν σωστά οι ανάγκες του κάθε κοινού, να διαμορφωθούν οι αντίστοιχες υπηρεσίες, αλλά και να επιλεγούν τα προϊόντα που ταιριάζουν περισσότερο.

Το κομμάτι της ευεξίας στο αντρικό κοινό αφορά τόσο τους χώρους του Spa και των κομμωτηρίων όσο και των in-room προϊόντων που μπορεί να καλύπτουν τις σύγχρονες ανάγκες ενός άντρα. Επίσης, με την δημιουργία ειδικών καταλόγων, καθώς και κατάλληλου επικοινωνιακού υλικού, ο άντρας ταξιδιώτης μπορεί ευκολότερα να χρησιμοποιήσει τόσο τα προϊόντα όσο και τις υπηρεσίες που προσφέρονται μέσα από το ξενοδοχείο.

Στο θέμα των παιδιών, έμφαση πρέπει να δίνεται στην προστασία από τον ήλιο, κάτι για το οποίο οι γονείς είναι ήδη αρκετά ενήμεροι και έχουν μεγάλη ανησυχία. Οι ξενοδόχοι, θα μπορούσαν να φροντίσουν ώστε να παρέχουν άμεσες και έξυπνες λύσεις που καλύπτουν τις ανάγκες των παιδιών με τον καλύτερο τρόπο, σε συνεργασία και με εξειδικευμένους συνεργάτες.

SMART TIP!
Δημιουργήστε ένα kit για το δωμάτιο αποκλειστικά για άντρες, με τη σήμανση ‘For Men Only’. Μέσα στο συγκεκριμένο kit, μπορείτε να τοποθετήσετε ένα ενημερωτικό έντυπο σχετικά με τις υπηρεσίες ομορφιάς που προσφέρει το ξενοδοχείο σας στο ανδρικό κοινό, καθώς και mini προϊόντα styling μαλλιών, λάδια περιποίησης γενειάδας, κρέμες προσώπου, αλλά και after shave προϊόντα. Καθώς οι άντρες έχουν περισσότερο χρόνο να ασχοληθούν με την προσωπική τους περιποίηση κατά τις διακοπές τους, είναι πολύ πιθανόν να θελήσουν να αγοράσουν τα προϊόντα του kit αλλά και να κλείσουν ραντεβού σε κάποια από τις υπηρεσίες ομορφιάς που προσφέρετε.
 
Επίλογος
Όταν αναφερόμαστε στην αύξηση του revenue ενός ξενοδοχείου, είναι σημαντικό να εστιάζουμε σε πραγματικές ανάγκες των ταξιδιωτών και να φροντίζουμε για την κάλυψη αυτών. Έτσι και με το κομμάτι της ομορφιάς και της ευεξίας, ο ξενοδόχος δεν πρέπει να εστιάζει στη δημιουργία νέων αναγκών αλλά να καλύπτει τις ήδη υπάρχουσες ανάγκες των ταξιδιωτών, με στόχο πάντα την ίδια την εξυπηρέτηση του πελάτη. Με αυτόν τον τρόπο, η αύξηση των πωλήσεων -και κατ’επέκταση του revenue- γίνεται αβίαστα, αυξάνοντας παράλληλα και την ικανοποίηση του πελάτη.



* Αναδημοσίευση άρθρου του Νίκου Σ. Μοράντη στην ιστοσελίδα της Hotelier Academy.


Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

↑ top