Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size

Η Ικτίνος βάζει στοίχημα με τον ελληνικό τουρισμό

Βίκυ Καραντζαβέλου - 02 October 2019, 13:02

Η εταιρεία υλοποιεί μια από τις μεγαλύτερες τουριστικές επενδύσεις στη χώρα. Το Sitia Bay Resort, σε έκταση συνολικά 2.700 στρεμμάτων στη Σητεία, ιδιοκτησίας της Ικτίνος Ελλάς ΑΕ, αφορά επένδυση 300 εκατ. ευρώ και θα περιλαμβάνει ξενοδοχείο 5 αστέρων, κέντρο θαλασσοθεραπείας (spa), συνεδριακό κέντρο, γήπεδο γκολφ 18 οπών, μαρίνα χωρητικότητας 85 τουριστικών σκαφών και δύο οικιστικές περιοχές, με 300 πολυτελείς κατοικίες.


Είναι από τις ελληνικές εταιρείες που βασικό χαρακτηριστικό τους είναι η καινοτομία και η εξωστρέφεια. Αν μέσα στην κρίση συνέχισε απρόσκοπτα τις επενδύσεις, διατηρώντας παράλληλα το εργατικό δυναμικό της, χωρίς να προβεί σε περικοπές ή απολύσεις, το οφείλει κατεξοχήν στα “νοικοκυρεμένα” οικονομικά της μεγέθη και στη στοχευμένη στρατηγική της. Η Ικτίνος, εισηγμένη που δραστηριοποιείται στο χώρο του μαρμάρου, με το 95% του τζίρου της να προέρχεται από τις αγορές του εξωτερικού, τα τελευταία χρόνια κάνει focus στον τουρισμό, καθώς η διοίκησή της αντιλαμβάνεται τα περιθώρια ανάπτυξης που υπάρχουν.

Έχοντας “ντύσει” μερικά από τα εμβληματικότερα του εξωτερικού, μεταξύ των οποίων καζίνο, εμπορικά κέντρα, κτίρια  γραφείων και πολυτελείς ιδιωτικές κατασκευές, πλέον τοποθετείται δυναμικά και στην ελληνική αγορά υλοποιώντας μια από τις μεγαλύτερες τουριστικές επενδύσεις στη χώρα. Το Sitia Bay Resort, σε έκταση συνολικά 2.700 στρεμμάτων στη Σητεία, ιδιοκτησίας της Ικτίνος Ελλάς ΑΕ, αφορά επένδυση της τάξης των 300 εκατ. ευρώ και θα περιλαμβάνει ξενοδοχείο 5 αστέρων, κέντρο θαλασσοθεραπείας (spa), συνεδριακό κέντρο, γήπεδο γκολφ 18 οπών, μαρίνα χωρητικότητας 85 τουριστικών σκαφών και δύο οικιστικές περιοχές, όπου θα ανεγερθούν συνολικά 300 πολυτελείς κατοικίες.

Όπως αναφέρει στο traveldailynews.gr, η αντιπρόεδρος της Ικτίνος, κα Τζούλη Χαϊδά, μετά την εξαγορά του υπόλοιπου 80% από την Dolphin Capitals, η Ικτίνος κατέχει πλέον το 100% της συγκεκριμένης έκτασης και βρίσκεται σε διαπραγματεύσεις με διάφορα funds του εξωτερικού για την ανάπτυξη του έργου.

”Συζητάμε διάφορα σενάρια, από την πώληση της έκτασης, όπως είναι αδειοδοτημένη, καθώς και την πιθανότητα, μαζί  με την πώληση, να αναλάβουμε και την κατασκευή του συγκεκριμένου έργου που περιλαμβάνει οικιστική περιοχή με 100 περίπου βίλες και ξενοδοχειακή μονάδα με καταφύγιο τουριστικών σκαφών” λέει χαρακτηριστικά.



Πρόκειται για ένα σημαντικό έργο στο οποίο έχει ρίξει ειδικό βάρος η οικογένεια Χαϊδά, η έκβαση του οποίου θα αποτελέσει ένα “crash test” και θα καθορίσει τις επόμενες κινήσεις στο κομμάτι του τουρισμού. Άλλωστε βασική προτεραιότητα παραμένει η εξόρυξη και η παραγωγή μαρμάρου, δραστηριότητα στην οποία η Ικτίνος διαθέτει το know how.

Η εταιρεία έχει κοσμήσει με ελληνικό μάρμαρο, αρκετά οικοδομήματα εντός και εκτός συνόρων, καθώς αυτό ξεχωρίζει για την άριστη ποιότητα και τη λευκότητά του. Η κα Χαϊδά τονίζει πως η κυριότερη αγορά αυτή τη στιγμή για πολυτελείς κατασκευές με μεγάλη ανοικοδόμηση είναι οι ΗΠΑ. ”Έχουμε πολύ μεγάλη ζήτηση στην Αμερική για την ανάληψη τεράστιων project για τα οποία έχουν επιλεγεί  μονοπωλιακά μας μάρμαρα όπως το μάρμαρο Νέστου και το Golden Spider. Αυτό το διάστημα προμηθεύουμε μάρμαρα για το Wynn Boston Hotel and Casino, καθώς επίσης και για το Hard Rock cafe Miami Hotel and Casino αναφέρει προσθέτοντας πως άλλες σημαντικές αγορές με υψηλή ζήτηση για πολυτελείς κατασκευές μεγάλων ξενοδοχειακών μονάδων είναι τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, το Κατάρ αλλά και χώρες της Κεντρικής και Νότιας Αμερικής.

Στο επίκεντρο η γυναικεία επιχειρηματικότητα
Η κα Χαϊδά δεν χρειάστηκε να καταβάλει μεγάλη προσπάθεια για να διεκδικήσει τη θέση της σε έναν ανδροκρατούμενο κλάδο. Αρκούσαν η δυναμικότητα του χαρακτήρα της και το πείσμα της να πετυχαίνει σε ότι καταπιάνεται, ώστε να πείσει τους επαγγελματίες του κλάδου ότι μπορούσε να αποτελέσει τη διάδοχη κατάσταση που θα εξασφάλισε στην εταιρεία ευημερία και ανάπτυξη.

Από μικρή στο επιχειρείν έχει μάθει να αποφεύγει τις κακοτοπιές, αφιερώνει πολύ χρόνο στην παρακολούθηση της πορείας του κλάδου παγκοσμίως, συμμετέχει σε διεθνείς εκθέσεις και ασχολείται με την προώθηση της γυναικείας επιχειρηματικότητας στην Ελλάδα. Όραμά της είναι να ενισχυθεί η γυναικεία επιχειρηματικότητα στην Ελλάδα και να δημιουργηθεί ένα δίκτυο που να προωθεί τα λαμπρά μυαλά γένους… θηλυκού.

Μέλος του διοικητικού συμβουλίου του Womanitee, πρωτοβουλίας επιφορτισμένης με τη δημιουργία των πρώτων κέντρων της Ελλάδος που υποστηρίζουν τις Γυναίκες στο Επιχειρείν, η κα Χαϊδά θέλει να μεταλαμπαδεύσει τη γνώση της και να εμπνεύσει γυναίκες καριέρας που επιχειρούν να καταξιωθούν στον εργασιακό “στίβο”, αλλά και να συμβάλλει ώστε να δημιουργηθεί ένα περιβάλλον ίσων ευκαιριών, όπου οι γυναίκες θα απολαμβάνουν τα ίδια προνόμια και τις ίδιες ευκαιρίες με τους άνδρες.

Ακροβατώντας μεταξύ καριέρας, προσωπικής ικανοποίησης, αλλά και του ρόλου της ως συζύγου και μητέρας, αναγνωρίζει πως αυτό που έχει διδαχθεί είναι ότι η επιμονή και η αποφασιστικότητα συνιστούν ίσως τα πιο σημαντικά συστατικά της επιτυχίας.

Πεποίθησή της είναι πως εκτός από τη σκληρή δουλειά, που τη θεωρεί αυτονόητη, μια γυναίκα για να πετύχει, πρέπει να αγαπάει πάνω από όλα αυτό που κάνει, και να αντλεί ικανοποίηση. Επίσης, θα πρέπει να κινείται με προσεκτικά βήματα, αλλά ταυτόχρονα να είναι σε θέση να αναλάβει το ρίσκο, όποτε αυτό χρειαστεί, χωρίς να φοβάται τις νέες προκλήσεις ή να τρομάζει με την αποτυχία γιατί είναι ο δρόμος για την επιτυχία.

Ο φόρτος εργασίας, όπως λέει, είναι πολύς όμως φροντίζει να αφιερώνει χρόνο και στον παράγοντα εκπαίδευση. Υπέρμαχος της δια βίου μάθησης, η κα Χαϊδά παρακολουθεί αυτή την περίοδο μαθήματα στο Πανεπιστήμιο της Ζυρίχης και μελετά για το μεταπτυχιακό της πάνω στο international corporate finance, ενώ εκτός από τα οικονομικά δεν σταματά να ενημερώνεται για τις τελευταίες τεχνολογικές εξελίξεις, καθώς αντιλαμβάνεται ότι το μέλλον της εταιρείας της στην εποχή του ψηφιακού μετασχηματισμού είναι άρρηκτα συνδεδεμένο με τη σωστή αξιοποίηση των νέων τεχνολογικών εργαλείων.

Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

↑ top