Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size

Δεν επιλέγουμε εμείς τις αναμνήσεις των διακοπών μας. Εκείνες επιλέγουν εμάς

Μιχάλης Κωστόπουλος - 29 October 2019, 12:56

Τα ταξίδια και οι ταξιδιωτικές αναμνήσεις μας έχουν τη δύναμη να διαμορφώσουν την προσωπικότητά μας. Είμαστε ό,τι θυμόμαστε ή, καλυτέρα, αυτό που θυμόμαστε για τον εαυτό μας.


Η κοινωνία μας έχει μια συγκεκριμένη δομή με τα στοιχεία της να είναι αποτυπωμένα στον εγκέφαλο μας. Ζούμε, σκεπτόμαστε και επιλέγουμε βάση αυτών των στοιχείων. Όταν ταξιδεύει κανείς έρχεται κοντά σε νέους πολιτισμούς, διαφορετικούς ανθρώπους, καινούργιες νοοτροπίες. Τα ταξίδια και οι ταξιδιωτικές αναμνήσεις μας έχουν τη δύναμη να διαμορφώσουν την προσωπικότητά μας. Είμαστε ό,τι θυμόμαστε ή, καλυτέρα, αυτό που θυμόμαστε για τον εαυτό μας.

Τραβάμε φωτογραφίες λένε, για να σταματήσουμε τον χρόνο, τη στιγμή. Και τι πιο μαγικό να γυρνάς πίσω, ψάχνοντας μία φωτογραφία από αξέχαστη καλοκαιρινή στιγμή σε περίοδο διακοπών. Ως αποτέλεσμα της εντατικής χρήσης των κινητών τηλεφώνων στον αντίποδα, καθίσταται ολοένα και λιγότερο απαραίτητη η ανάκτηση των πληροφοριών που αποθηκεύονται στις μνήμες μας. Αυτό σημαίνει ότι αρχίζουμε να χάνουμε την εμπιστοσύνη στις δικές μας ικανότητες μνήμης. Αν αναρωτηθείς ποια ταξίδια σου έκαναν μεγαλύτερη εντύπωση και θα τα έκανες ξανά, τότε γρήγορα θα σου έρθουν στο μυαλό όλες εκείνες οι αναμνήσεις από εκείνα τα μέρη που έζησες σαν ντόπιος. Η καλύτερη πηγή γνώσεων για έναν τόπο είναι οι άνθρωποι που τον ζουν. Γνωρίσου με τους ντόπιους, φάε από τα φαγητά τους, γεύσου τα ποτά τους, γλέντησε στα πανηγύρια τους, μπες στα σπίτια τους, γνώρισε τις ομορφιές του τόπου τους, προσπάθησε να καταλάβεις τη νοοτροπία τους, τα ήθη και τα έθιμα του τόπου τους, κάνε χρήση των μέσων μαζικής μεταφοράς, πήγαινε σε τοπικές αγορές, βρες τα καλά εστιατόρια, το καλύτερο φαγητό, όταν ταξιδεύεις στο εξωτερικό, θα το φας στη γειτονιά που δε σου γεμίζει το μάτι, μάθε τα βασικά της τοπικής γλώσσας και άσε για λίγο τους χάρτες.

Είναι τόσο έντονες οι εμπειρίες που αποκτούμε οι οποίες μένουν πάντα χαραγμένες στη μνήμη και στη καρδιά μας, και κάθε φορά που θα τις μοιραζόμαστε θα νιώθουμε πως ξαναζούμε την ίδια στιγμή στο μυαλό μας. Πριν από ένα ταξίδι το θέμα δεν είναι το πόσο μακριά θα πάει κανείς ή το πόσα χιλιόμετρα θα κάνει, αλλά χρειάζεται να είναι δεκτικός σε νέα ερεθίσματα και έτοιμος να βιώσει νέες εμπειρίες.

Οι διακοπές ξεκινούν εκεί που τελειώνει το σήμα του κινητού μας.


Ο Μιχάλης Κωστόπουλος ασχολείται με τον τουρισμό τα τελευταία 15 χρόνια - τα 10 σε ξενοδοχεία. Είναι απόφοιτος της Ανωτέρας σχόλης τουριστικών επαγγελμάτων Ρόδου Α.Σ.Τ.Ε.Ρ. Εργάζεται ως Food & Beverage Manager στον Όμιλο Mitsis Hotels και συγκεκριμένα στο πρώτο ξενοδοχείο του ομίλου, το Mitsis Ramira Beach. Στο παρελθόν έχει εργαστεί σε αρκετές εταιρείες τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό και συγκεκριμένα στο Ηνωμένο Βασίλειο. Μερικές από τις εταιρείες που έχω συνεργαστεί είναι η Grecotel, Atlantica, Esperia όπως επίσης το ξενοδοχείο Vineyard όπως και με την InterContinental Hotels στο Λονδίνο.

Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

↑ top