Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size

35η Philoxenia & Hotelia, 8-10 Νοεμβρίου 2019

18 November 2019, 13:40

Οι φετινές εκθέσεις Philoxenia και Hotelia, στο Διεθνές Εκθεσιακό Κέντρο Θεσσαλονίκης, συγκέντρωσαν 20.143 επισκέπτες. Αυξημένος δε κατά 19% ήταν ο αριθμός των εμπορικών επισκεπτών των δύο εκθέσεων. Συνολικά, πραγματοποιήθηκαν 4.500 ραντεβού μεταξύ των hosted buyers και των εκθετών – αριθμός ρεκόρ.



Δίνοντας ιδιαίτερη έμφαση στη “χειμερινή” Χαλκιδική, ο Τουριστικός Οργανισμός Χαλκιδικής παρουσίασε τις κρυφές ομορφιές του ορεινού όγκου του Χολομώντα, τους αρχαιολογικούς χώρους και τα μουσεία της Χαλκιδικής, τις δραστηριότητες και τη γαστρονομία της, καθώς η Χαλκιδική μπορεί να παρουσιάσει εναλλακτικές μορφές τουρισμού και να δεχθεί τουρίστες όλο το χρόνο.





Το περίπτερο των Bike Friendly Hotels, το δίκτυο των πιστοποιημένων ξενοδοχείων που είναι φιλικά προς το ποδηλάτη. Οι εκπρόσωποι του δικτύου (που έχει φτάσει τα 74) ενημέρωσαν τους επισκέπτες της έκθεσης για τις υπηρεσίες που προσφέρουν τα ξενοδοχεία που είναι πιστοποιημένα με το σήμα, όπως επίσης και τους Hosted Buyers της έκθεσης. Στη Philoxenia δόθηκαν και πιστοποιήσεις από την υπεύθυνη Δημοσίων Σχέσεων της εταιρείας NatTour κα Βίκυ Καραντζαβέλου στο ξενοδοχείο Capsis Hotel Thessaloniki και το κατάλυμα Stylish villa in Salonica’s nature, τα οποία και παρέλαβαν η κα Ανατολή Καπνίδου (πάνω) και ο κ. Δάνος Δανιηλίδης (κάτω) αντίστοιχα.



O Τουριστικός Οργανισμός Πελοποννήσου και η Ένωση Ξενοδοχείων Αρκαδίας, σε συνεργασία με τον Δήμο Τρίπολης συμμετείχαν με δυναμικές δράσεις στην 35η Philoxenia. Η απεσταλμένη συνεργάτης των τουριστικών επαγγελματικών φορέων κα Γιούλη Κουκοπούλου, σε στενή συνεργασία και σε κοινό σχεδιασμό με τον επικεφαλής του Δήμου Τρίπολης κα. Κωνσταντίνο Τζιούμη και την αρμόδιο αντιδήμαρχο για θέματα πολιτισμού-τουρισμού κα Ελένη Καρούντζου, είχε την ευκαιρία να πραγματοποιήσει B2B συναντήσεις με εκπροσώπους τουριστικών γραφείων που εξειδικεύονται στο θεματικό τουρισμό από παραδοσιακές αγορές (Γερμανία, Ην. Βασίλειο), αλλά και από μικρότερες τουριστικές αγορές (Βέλγιο, Ρωσία, Λετονία, Πολωνία κ.ά.).




Οι εικόνες από τους Λειψούς στο Διαδίκτυο το τελευταίο διάστημα, μετά την προγραμματισμένη επίσκεψη δεκάδων instagramers που οργανώθηκε πρόσφατα από τον Δήμο Λειψών, αποτέλεσε το κατάλληλο θέλγητρο για να παρακινήσει δημοσιογράφους, επαγγελματίες και κοινό να ενδιαφερθούν για το νησί. Στην προστιθέμενη αξία του προορισμού οι συμμετέχοντες στα επαγγελματικά ραντεβού συνεκτίμησαν και τις οικολογικές προεκτάσεις με τις πρωτοβουλίες της δημοτικής αρχής για την κατάργηση πλαστικών μιας χρήσης.




Για πρώτη φορά στο περίπτερο της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας συμμετείχαν από κοινού και οργανωμένα, εκπρόσωποι του Α’ Βαθμού Τοπικής Αυτοδιοίκησης, προβάλλοντας τις περιοχές της Δυτικής Ελλάδας. Παρόντες ήταν οι Δήμοι Αρχαίας Ολυμπίας, Αγρινίου και Αιγιάλειας. Τις πρώτες δύο ημέρες της έκθεσης έγινε στο περίπτερο της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας επίδειξη τοπικής γαστρονομίας, με επιμέλεια του μενού από το Σύλλογο Εστίασης Αναψυχής Νομού Αχαΐας (ΣΚΕΑΝΑ).




Το Thessaloniki Convention Bureau συμμετείχε με σκοπό να προωθήσει τη Θεσσαλονίκη ως συνεδριακό προορισμό, ενώ παράλληλα πήρε μέρος στις B2B συναντήσεις και πραγματοποίησε επαφές με επαγγελματίες από το χώρο του MICE. Φέτος, για πρώτη φορά, προχώρησε σε μια νέα συνεργασία με τη ΔΕΘ HELEXPO, αναλαμβάνοντας τη διοργάνωση ενός ειδικού προγράμματος δραστηριοτήτων αποκλειστικά για τους MICE hosted buyers της Philoxenia. Ακόμη, το TCB παρουσίασε τα αποτελέσματα της εξειδικευμένης έρευνας “Thessaloniki through the eyes of a hosted buyer” σε συνεργασία με το ACT- American College of Thessaloniki.




Κατά τη διάρκεια των επαγγελματικών συναντήσεων με φορείς, δημοσιογράφους και επαγγελματίες του τουρισμού οι εκπρόσωποι της Τήνου “ξεδίπλωσαν” τις τουριστικές εμπειρίες που μπορούν να προσελκύσουν το ενδιαφέρον του κοινού που ταξιδεύει όλο το χρόνο. Ιστορίες γύρω από τους περιστερώνες, τη φύση στο Βολάξ, τη μαρμαροτεχνία, αλλά και την καλαθοπλεκτική προκάλεσαν δημοσιογράφους να επισκεφθούν το νησί τους αμέσως επόμενους μήνες. Ιδιαίτερη έμφαση δόθηκε στα περιπατητικά μονοπάτια και η προώθησή τους θα συντελέσει στην επέκταση της τουριστικής περιόδου και της διάρκειας παραμονής στην Τήνο. Στη Philoxenia συμμετείχε ο Σύλλογος Ενοικιαζομένων Διαμερισμάτων “Ξενία” υπό την Αιγίδα του Δήμου Τήνου.




Φέτος στο περίπτερο της fedHATTA φιλοξενήθηκαν μέλη της που δραστηριοποιούνται στις νέες τεχνολογίες στην υπηρεσία του τουρισμού, στην πιστοποίηση άρτιας λειτουργίας και στα προγράμματα λογισμικού (DGROOPS, Liknoss, Tetraktys, TUV Austria). Την πρώτη ημέρα της έκθεσης επέλεξε η FedHATTA για να αποδώσει εύφημη μνεία σε δύο προσωπικότητες του ελληνικού τουρισμού: Τίμησε τον πρόεδρο του Επαγγελματικού Επιμελητηρίου Θεσσαλονίκης και για χρόνια τουριστικό πράκτορα, κ. Μιχάλη Ζορπίδη και τον κ. Σάκη Παπαδόπουλο, που βραβεύθηκε για την προσφορά του στην τουριστική δημοσιογραφία μέσω της ιστοσελίδας Omorfa Taxidia. Τα βραβεία παρέδωσε ο υπουργός Τουρισμού κ. Χάρης Θεοχάρης.




Με ένα διαδραστικό και πολυθεματικό περίπτερο, συμμετείχε και φέτος η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας στη Philoxenia. Ο πολυποίκιλος τουριστικός χαρακτήρας των περιφερειακών της ενοτήτων προβλήθηκε μέσω των επτά stands που φιλοξένησαν πλήθος δημόσιων και ιδιωτικών φορέων. Η γωνιά του σκηνοθέτη και το υπαίθριο σινεμά, στα πρότυπα των θερινών κινηματογράφων, ήταν άρρηκτα συνδεδεμένα με την έναρξη λειτουργίας του γραφείου Film Office. Σε ειδικά διαμορφωμένο χώρο του περιπτέρου παρουσιάστηκε το καινοτόμο επιμορφωτικό πρόγραμμα VR-Games-Lab: “3D παιχνίδια σοβαρού σκοπού για τον Πολιτισμό και την Εκπαίδευση με τη χρήση Εικονικής Πραγματικότητας”, υπό την αιγίδα του Film Office, προσφέροντας στους επισκέπτες την εντυπωσιακή εμπειρία του Εικονικού Μουσείου για το Μηχανισμό των Αντικυθήρων. Eπιτυχημένη ήταν και η εκδήλωση-παρουσίαση που πραγματοποίησε η περιφέρεια σε συνεργασία με την Aegean Trails, την Outline Adventures και την Aegean, με τίτλο “Aegean Trails - Region of Central Macedonia” και θέμα την ανάπτυξη του ποδηλατικού τουρισμού στην Κεντρική Μακεδονία.




Το ιδιαίτερο ενδιαφέρον των μεγάλων ταξιδιωτικών γραφείων της Βόρειας Ελλάδας για ενίσχυση της συνεργασίας με την Πάρο, διαπιστώθηκε στο πλαίσιο των προγραμματισμένων συναντήσεων που έγιναν στη Philoxenia. Οι εκπρόσωποι του Δήμου κ.κ. Μικές Λεοντής, πρόεδρος της Τουριστικής Επιτροπής και Χαράλαμπος Μαλινδρέτος συναντήθηκαν με εκπροσώπους του Κρατικού Οργανισμού Τουρισμού του Βελιγραδίου, με τον πρόξενο του Περού και με ταξιδιωτικούς πράκτορες από το Αζερμπαϊτζάν και της Αρμενίας, ενώ σημαντικό ήταν και το ενδιαφέρον επισκεπτών, ακόμα και από σπουδαστές Τμημάτων Τουρισμού από πανεπιστήμια, κολλέγια και ΙΕΚ.




Το ενδιαφέρον του κοινού κατά τη διάρκεια της έκθεσης μετά τις πρόσφατες αλλαγές στο ιδιοκτησιακό και διοικητικό καθεστώς, ήταν μεγάλο και το περίπτερο του Miraggio Thermal Spa Resort “αντανακλούσε” την ατμόσφαιρα του resort, που βρίσκεται στη νοτιοδυτική ακτή της Κασσάνδρας, στη Χαλκιδική. Η νέα ιδιοκτησία του Miraggio έχει προγραμματίσει επενδύσεις που θα βελτιώσουν τις ήδη υπάρχουσες εγκαταστάσεις (ρεστοράν και μπαρ, τη μαρίνα των γιοτ, το μοναδικό ιαματικό σπα, το συνεδριακό κέντρο, το ανοιχτό αμφιθέατρο), ενώ η μεγαλύτερη επένδυση θα γίνει στον τομέα των κατασκευών. Η νέα διοίκηση προγραμματίζει και την κατασκευή 130 ιδιωτικών πολυτελών κατοικιών (project Mare Village), που θα διατεθούν προς πώληση αμέσως μετά.




Ο δυναμισμός και η στόχευση ήταν τα κύρια χαρακτηριστικά της συμμετοχής του Δήμου Ιητών στη φετινή Philoxenia. Ο πρόεδρος της Επιτροπής Τουρισμού του Δήμου, κ. Αντώνης Μέττος ανέλαβε προσωπικά την εκπροσώπηση του Δήμου και πραγματοποίησε σειρά επαφών που αφορούσαν στην ενημέρωση ειδικών σχετικά με τα θαλάσσια σπορ και τις δραστηριότητες. Επιπλέον προσεγγίστηκαν φορείς της Σαντορίνης για συνεργασία στο πλαίσιο της ανάδειξης των αρχαιοτήτων, ενώ παραχωρήθηκε συνέντευξη σε ελληνικό κανάλι αναφορικά με τον προορισμό.


Με μια σειρά δράσεων ο Δήμος Έδεσσας και η Δημοτική Κοινωφελής Επιχείρηση Έδεσσας ολοκλήρωσαν την παρουσία της Έδεσσας και της Ορεινής Πέλλας στη Philoxenia προβάλλοντας τα αξιοθέατα της πόλης και της ευρύτερης περιοχής της Ορεινής Πέλλας και τις θεματικές διαδρομές που αναδεικνύουν τις περιβαλλοντικές, πολιτιστικές, γαστρονομικές και αθλητικές διαδρομές της περιοχής. Το περίπτερο πλαισίωσαν με την παρουσία τους αρκετοί επιχειρηματίες καθώς και εξειδικευμένοι εθελοντές που έδωσαν το καλύτερο εαυτό τους για την ενημέρωση του κόσμου για τις νέες εκθέσεις και δράσεις που περιέχει το πολιτιστικό-τουριστικό προϊόν της Έδεσσας, της Πέλλας και του Καϊμάκτσαλάν. Επίσης η Έδεσσα συμμετείχε στις παράλληλες δράσεις των επιχειρηματικών συναντήσεων της HELEXPO με επιλεγμένους φορείς και επιχειρηματίες τουρισμού από όλο τον κόσμο που οι ίδιοι θέλουν να βάλουν την Έδεσσα στο πρόγραμμά τους. Αμέσως μετά τη λήξη της έκθεσης οργανώθηκε ταξίδι εξοικείωσης για περιορισμένο αριθμό διαμορφωτών θεματικών τουριστικών προγραμμάτων, οι οποίοι και περιηγήθηκαν σε όλη περιοχή για ένα τριήμερο.


Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

↑ top