Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size

Υποδειγματική εξυπηρέτηση πελατών: 50 τρόποι για να δημιουργήσετε ενθουσιασμένους πελάτες

10 March 2020, 10:39

Απώτερος στόχος αυτού του διαδραστικού σεμιναρίου είναι, μέσα από πληθώρα παραδειγμάτων, να μυήσει τους συμμετέχοντες σε απλές, δοκιμασμένες και ανέξοδες πρακτικές, με σκοπό την παροχή υπηρεσιών υψηλής ποιότητας που θα προσδώσουν ανταγωνιστικό πλεονέκτημα σε μία μικρή ξενοδοχειακή μονάδα ή εστιατόριο.


Το TravelDailyNews παρουσιάζει ένα νέο ενδιαφέρον σεμινάριο της σειράς Hospitality Seminars που διεξάγεται στην Αθήνα στις 28 Μαρτίου 2020.
 
TravelDailyNews Hospitality Seminars 
«Υποδειγματική εξυπηρέτηση πελατών: 50 τρόποι για να δημιουργήσετε ενθουσιασμένους πελάτες»
 
Σάββατο, 28 Μαρτίου 2020
 
AIROTEL Parthenon Hotel • Μακρή 6 • Αθήνα
 
Εισηγητής: 
Ιωάννης Πρωτοπαπαδάκης
Συγγραφέας, καθηγητής και εισηγητής σεμιναρίων σε θέματα μάρκετινγκ, ποιοτικής εξυπηρέτησης και διαχείρισης παραπόνων
 
 
Το σεμινάριο «Υποδειγματική Εξυπηρέτηση Πελατών» έχει ως στόχο να ενισχυθούν οι συμμετέχοντες με τις απαραίτητες δεξιότητες και να εξοπλιστούν με τις απαραίτητες τεχνικές και μεθόδους που θα βοηθήσουν στην παροχή μιας αξιομνημόνευτης εμπειρίας του επισκέπτη, η οποία θα προέλθει μέσα από την άριστη εξυπηρέτησή του. Απώτερος στόχος αυτού του διαδραστικού σεμιναρίου είναι, μέσα από πληθώρα παραδειγμάτων, να μυήσει τους συμμετέχοντες σε απλές, δοκιμασμένες και ανέξοδες πρακτικές, με σκοπό την παροχή υπηρεσιών υψηλής ποιότητας που θα προσδώσουν ανταγωνιστικό πλεονέκτημα σε μία μικρή ξενοδοχειακή μονάδα ή εστιατόριο και ως εκ τούτου θα ενισχύσουν τα ποσοστά ικανοποίησης, πιστότητας και διατήρησης των πελατών της.
 
Ενότητες σεμιναρίου:
 
• Ο πελάτης έχει πάντα δίκιο;
• Η διαφορά μέτριας και ποιοτικής εξυπηρέτησης
• Οι τέσσερις τύποι πελατών
• Τι είναι (και τι δεν είναι) η εξυπηρέτηση του πελάτη
• Η εξυπηρέτηση πελατών ως σύστημα
• To εσωτερικό μάρκετινγκ
• Ανέξοδες πρακτικές άριστης εξυπηρέτησης
• 14 customer service τεχνικές
• Ο «κανόνας 15x5»
• The primacy and recency effect
• 7 πράγματα που δεν ξέρουμε για τους πελάτες μας
• Όταν ο επισκέπτης απαιτεί να μιλήσει με το αφεντικό
• Το Παράθυρο Johari
• Διαχείριση παραπόνων
• Η αρχή LEARN
 
Σε ποιους απευθύνεται:
 
Το σεμινάριο απευθύνεται σε:
- Όσους εργάζονται σε ξενοδοχεία ή επισιτιστικές επιχειρήσεις και έρχονται άμεσα ή έμμεσα σε επαφή με τον επισκέπτη. 
- Φοιτητές ξενοδοχειακών-επισιτιστικών τμημάτων, που επιθυμούν να εργαστούν σε τμήματα υποδοχής ξενοδοχείων ή τουριστικών καταλυμάτων.
- Σε ιδιοκτήτες μικρών ξενοδοχείων που θέλουν να εμπλουτίσουν τις γνώσεις τους σε θέματα εξυπηρέτησης πελατών.
 
Ο εισηγητής
 
Ο Ιωάννης Πρωτοπαπαδάκης είναι συγγραφέας, καθηγητής και εισηγητής σεμιναρίων σε θέματα μάρκετινγκ, ποιοτικής εξυπηρέτησης και διαχείρισης παραπόνων.
 
Είναι κάτοχος Μεταπτυχιακού στη Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA in Marketing) από το Cleveland State University (Αμερική). Πτυχιούχος του τμήματος Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων του Πανεπιστημίου Πειραιά.
 
Εχει συγγράψει 18 τίτλους, μεταξύ των οποίων τα: «Παράπονα Πελατών. Μπελάς ή Ευκαιρία», «”Υποδειγματική Εξυπηρέτηση Πελατών. 60 τρόποι για να δημιουργήσετε πιστούς πελάτες», «Μάρκετινγκ Υπηρεσιών. Εφαρμογή στον Τουρισμό», «Airbnb. Πώς να διαπρέψεις ως οικοδεσπότης» και «Γνωστά Ονόματα, Άγνωστες Ιστορίες 1,2,3».
 
Αποσπάσματα από τα βιβλία, καθώς και συνεντεύξεις, έχουν δημοσιευτεί σε έγκυρες εφημερίδες και περιοδικά, ραδιοφωνικούς σταθμούς καθώς και στην τηλεόραση, ενώ έχει προσκληθεί ως ομιλητής από διάφορες οργανώσεις και φορείς όπως Palso, Σχολείο Τουρισμού Καλαμάτας, ΕΕΔΕ, Forum.
 
Είναι διαχειριστής του μπλογκ protopapadakis.blogspot.com, έχει εργαστεί στο τμήμα μάρκετινγκ της Misko-Barilla, καθώς και -από το 2000 έως σήμερα- ως καθηγητής μάρκετινγκ και ποιοτικής εξυπηρέτησης, στην τουριστική σχολή Le Monde.
 
Αρθρογραφεί στο epixeiro.gr και σε διάφορα έντυπα περιοδικά, ενώ έχει διατελέσει σύμβουλος μάρκετινγκ και προώθησης για το ιστορικό ξενοδοχείο «Το Σπίτι του Καπετάνιου» στην Πρέβεζα, το «Tesoro Hotel» στη Λευκάδα, το κατάστημα εστίασης «FoodLab» στη Χίο και το «Κτήμα Υδρούσα» στην Άνδρο.
 
Είπαν για τα σεμινάρια του TravelDailyNews:
 
A life-changing experience!
Ειρήνα Ξανθοπούλου, Guest Relations Manager, Minois Village Hotel Suites & Spa
 
Αν και 8ώρης διάρκειας νομίζεις ότι θα κουραστείς, το σεμινάριο είναι πάρα πολύ ευχάριστο και επιμορφωτικό.
Δανάη Ιωαννίδου, Ιδιοκτήτης, Athens Tours Greece
 
Σημαντικά πράγματα δοσμένα με εξαιρετικό τρόπο.
Ηλίας Χατζής, Στέλεχος, Axos Travel
 
Ουσιαστικό, περιεκτικό, ευχάριστο και αποτελεσματικό σεμινάριο.
Ευγενία Κονδυλοπούλου, Ιδιοκτήτης, Mykonos Yachting
 
Ένα επιμορφωτικό,‘θεωρητικό’ σεμινάριο με πρακτικές όμως εφαρμογές
Ελευθερία Κυβετού, Ιδιοκτήτης, Athina Apts
 
Αρκετά ενδιαφέρον σεμινάριο διότι μας προσφέρει ένα εργαλείο για να μπορέσουμε να διευκρινίσουμε και να  εντοπίσουμε με ποιο τρόπο να προσεγγίσουμε τις πωλήσεις και γενικώς την επικοινωνία.”
Σοράγια Κιλιντζιράκη - Λαμπράκη, Business Development Manager, Amphitrion Prisma
 
Τόπος και χρόνος διεξαγωγής του σεμιναρίου
 
Τόπος: AIROTEL Parthenon Hotel • Μακρή 6 • Αθήνα
Ημερομηνία διεξαγωγής: Σάββατο, 28 Μαρτίου 2020
Ώρα έναρξης: 10:00
Ώρα λήξης: 16:00
 
Κόστος συμμετοχής:
 
Εγγραφή 90,00 Ευρώ 
Συμμετοχή επιπλέον ατόμων από την ίδια επιχείρηση ανά άτομο  70,00 Ευρώ 
Φοιτητές - Άνεργοι  70,00 Ευρώ 
 
Ειδική προσφορά για όσους παρακολούθησαν στο παρελθόν σεμινάριο του TravelDailyNews με το παρακάτω κόστος συμμετοχής.
 
Εγγραφή 80,00 Ευρώ 
Συμμετοχή επιπλέον ατόμων από την ίδια επιχείρηση ανά άτομο  60,00 Ευρώ 
Φοιτητές - Άνεργοι  60,00 Ευρώ 
 
Στις παραπάνω τιμές περιλαμβάνεται ελαφρύ γεύμα και καφές. Στους συμμετέχοντες θα δοθούν βεβαιώσεις παρακολούθησης.   
 
Για περισσότερες πληροφορίες, επικοινωνήστε με την Travel Media Applications: Τηλ: 210 9374050 Email: tma@tma.travel 
 









Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

↑ top