Στην παρακάτω βιντεοσυνέντευξη, ο καθηγητής Τουρισμού στο Bournemouth University της Βρετανίας και διευθυντής του e-tourism Lab, κ. Δημήτρης Μπούχαλης, απαντά στις ακόλουθες ερωτήσεις:
- Θα ήθελα να εστιάσουμε για το τι θα πρέπει να κάνουν, από πλευράς στρατηγικού μάρκετινγκ, οι ξενοδόχοι και οι προορισμοί, ώστε να μην αποκοπούν και πολύ από τους πελάτες τους. Πώς θα πρέπει να χειριστούν την παρούσα κατάσταση;
- Είτε ανοίξουμε τον Μάιο (το υπεραισιόδοξο σενάριο - και πάλι σε κάποιες αγορές), είτε τον Ιούνιο είτε τον Ιούλιο, θα μπορούσαν να κάνουν κάτι τώρα οι προορισμοί και οι επιχειρήσεις ή να σιωπήσουν, σεβόμενοι το πρόβλημα που υπάρχει;
- Τι συμβαίνει σε επίπεδο τουριστικών γραφείων;
- Βλέπετε ότι θα μπορούσε να ανοίξει κατά συγκεκριμένες αγορές ο τουρισμός μας;
- Πιστεύετε όι ο τουρισμός από εδώ και πέρα, θα εμφανίσει βαθιές διαφορές;
- Τι θα πρέπει να γίνει, τέλος, με τα ακυρωτικά από τα ταξίδια που δεν πραγματοποιήθηκαν;