Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size

WEBINAR: Παράπονα πελατών - Κερδίστε μέσα από τα παράπονα και τις κριτικές

21 April 2020, 16:10

Η αποτελεσματική διαχείριση των παραπόνων είναι θεμελιώδης για την παροχή ποιοτικών υπηρεσιών και αποτελεί ουσιαστικό μηχανισμό για τροφοδότηση από τους πελάτες της με σκοπό τον εντοπισμό αδυναμιών στις πολιτικές και διαδικασίες.

Το TravelDailyNews παρουσιάζει ένα ακόμα webinar που διεξάγεται στις 28 και 29 Απριλίου 2020.


TravelDailyNews Hospitality Webinars
«Παράπονα πελατών - Κερδίστε μέσα από τα παράπονα και τις κριτικές»
 
28 και 29 Απριλίου 2020
 
Εισηγητής:
Ιωάννης Πρωτοπαπαδάκης
Συγγραφέας, καθηγητής και εισηγητής σεμιναρίων σε θέματα μάρκετινγκ, ποιοτικής εξυπηρέτησης και διαχείρισης παραπόνων

Το webinar με τίτλο «Παράπονα πελατών. Κερδίστε μέσα από τα παράπονα και τις διαδικτυακές κριτικές» έχει ως στόχο να ενισχυθούν οι συμμετέχοντες με τις απαραίτητες δεξιότητες και να μυηθούν στις τεχνικές και μεθόδους που θα βοηθήσουν στην αποτελεσματική διαχείριση παραπόνων και reviews. Το σεμινάριο απλώνεται σε δύο μέρες: μία μέρα για την διαχείριση των παραπόνων πρόσωπο με πρόσωπο και άλλη μία για τη διαχείριση των διαδικτυακών κριτικών.

Ενότητες σεμιναρίου:
 
1η μέρα
• Σημασία της διατήρησης των πελατών
• Η αρχή του παγόβουνου
• Τι είναι το παράπονο
• Τα 12+1 πιο συνηθισμένα παράπονα στο ξενοδοχείο
• Γιατί δεν μας αρέσουν τα παράπονα
• Οι 5 πιο διαδεδομένοι μύθοι
• Τα οφέλη από τη σωστή διαχείριση των παραπόνων
• Αντιδράσεις δυσαρεστημένων πελατών
• Τα 4+2 προφίλ των δυσαρεστημένων πελατών
• Τι θέλουν όσοι παραπονούνται
• Γιατί οι πελάτες δεν παραπονούνται
• Χειρισμός παραπονούμενων πελατών
• Η αρχή LEARN
• Τα στάδια του θυμού
• The law of garbage truck
• Απαγορευμένες φράσεις και λέξεις
• The service recovery paradox
• Πρακτικές ενθάρρυνσης παραπόνων
• Τα παράπονα του προσωπικού
 
2η μέρα
• Η αξία των διαδικτυακών κριτικών
• Γιατί ορισμένοι παραπονούνται γραπτώς
• Διαχείριση διαδικτυακής φήμης
• Η αρχή FEARS
• Διαχείριση αρνητικών κριτικών
• Διαχείριση θετικών κριτικών
• Διαχείριση μέτριων κριτικών
• 6 πιο δημοφιλή λάθη στο TripAdvisor
• Τρόποι ενθάρρυνσης κριτικών
 
Σε ποιους απευθύνεται
 
Το webinar απευθύνεται σε:
- Όσους εργάζονται σε ξενοδοχεία ή επισιτιστικές επιχειρήσεις και έρχονται άμεσα ή έμμεσα σε επαφή με τον επισκέπτη.
- Φοιτητές ξενοδοχειακών-επισιτιστικών τμημάτων, που επιθυμούν να εργαστούν σε τμήματα υποδοχής ξενοδοχείων ή τουριστικών καταλυμάτων.
- Σε ιδιοκτήτες μικρών ξενοδοχείων που θέλουν να εμπλουτίσουν τις γνώσεις τους σε θέματα διαχείρισης παραπόνων και διαδικτυακών κριτικών.
 
Ο εισηγητής
 
Ο Ιωάννης Πρωτοπαπαδάκης είναι συγγραφέας, καθηγητής και εισηγητής σεμιναρίων σε θέματα μάρκετινγκ, ποιοτικής εξυπηρέτησης και διαχείρισης παραπόνων. Σπούδασε Διοίκηση Επιχειρήσεων στο Πανεπιστήμιο Πειραιά και κατέχει MBA (Master of Business Administration) από το Cleveland State University.
 
Εχει συγγράψει 18 τίτλους, μεταξύ των οποίων τα: «Παράπονα Πελατών. Μπελάς ή Ευκαιρία», «”Υποδειγματική Εξυπηρέτηση Πελατών. 60 τρόποι για να δημιουργήσετε πιστούς πελάτες», «Μάρκετινγκ Υπηρεσιών. Εφαρμογή στον Τουρισμό», «Airbnb. Πώς να διαπρέψεις ως οικοδεσπότης» και «Γνωστά Ονόματα, Άγνωστες Ιστορίες 1,2,3».
 
Αποσπάσματα από τα βιβλία, καθώς και συνεντεύξεις, έχουν δημοσιευτεί σε έγκυρες εφημερίδες και περιοδικά, ραδιοφωνικούς σταθμούς καθώς και στην τηλεόραση, ενώ έχει προσκληθεί ως ομιλητής από διάφορες οργανώσεις και φορείς όπως Palso, Σχολείο Τουρισμού Καλαμάτας, ΕΕΔΕ, Forum.
 
Είναι διαχειριστής του μπλογκ protopapadakis.blogspot.com, έχει εργαστεί στο τμήμα μάρκετινγκ της Misko-Barilla, καθώς και -από το 2000 έως σήμερα- ως καθηγητής μάρκετινγκ και ποιοτικής εξυπηρέτησης, στην τουριστική σχολή Le Monde.
 
Αρθρογραφεί στο epixeiro.gr και σε διάφορα έντυπα περιοδικά, ενώ έχει διατελέσει σύμβουλος μάρκετινγκ και προώθησης για το ιστορικό ξενοδοχείο «Το Σπίτι του Καπετάνιου» στην Πρέβεζα, το «Tesoro Hotel» στη Λευκάδα, το κατάστημα εστίασης «FoodLab» στη Χίο και το «Κτήμα Υδρούσα» στην Ανδρο.
 
Είπαν για αυτό το σεμινάριο:
 
Πάρα πολύ ενδιαφέρον σεμινάριο και άκρως επεξηγηματικό!
Δημήτριος Κοράνης, Υπεύθυνος εστιατορίου, Roca Cookery Mykonos
 
Εάν ασχολείστε με τον τομέα επικοινωνίας πελατών, αξίζει να παρακολουθήσετε το σεμινάριο, διότι θα βελτιώσετε τον τρόπο που επικοινωνείτε! Θα δείτε τα παράπονα με άλλο μάτι.
Σοφία Αλεξάνδρου, Κρατήσεις-Υποδοχή, Lakki Village Family Beach Hotel-Αμοργός
 
Πολύ ενδιαφέρον. Οι πάντες στον τουρισμό έχουν λόγους να το παρακολουθήσουν.
Αγησίλαος Παπαδημητρίου, Διευθ. Πωλήσεων, Dream Yacht Charter
 
Ένα απαραίτητο σεμινάριο για όλους όσους ασχολούνται με τον τουριστικό κλάδο και τη συναναστροφή με πελάτες.
Μουλλά Μπεσνίκ, Α’ Σερβιτόρος, SeaSpice Bar Restaurant-Γλυφάδα
 
Δε νομίζω ότι μόνο με ένα σεμινάριο θα μπορούσαμε ποτέ να φτάσουμε το επίπεδο του κου Πρωτοπαπαδάκη. Θέλουμε επαναληπτικό. Θερμά συγχαρητήρια.
Εύα Κωσταρέλου, Γεν. Διευθύντρια, Alkinoi Resort & Spa-Μονεμβασιά
 
Πολύ χρήσιμο σεμινάριο.
Επαμεινώνδας Σταμάτης, Ιδιοκτήτης, Αγνάντι Studios-Κύθηρα
 
Πολύ ενδιαφέρον σεμινάριο, χρήσιμο για την προσέγγιση μίας κριτικής.
Σοφία Καζάλα, Reservation Manager, Monemvasia Group
 
Χρόνος διεξαγωγής του webinar
 
Ημερομηνίες διεξαγωγής: 28 και 29 Απριλίου 2020
Ώρα έναρξης: 11:00
Ώρα λήξης: 14:00
 
Κόστος συμμετοχής
 

Εγγραφή 90,00 Ευρώ 
Συμμετοχή επιπλέον ατόμων από την ίδια επιχείρηση ανά άτομο  70,00 Ευρώ 
Φοιτητές - Άνεργοι  70,00 Ευρώ 


Ειδική προσφορά για όσους παρακολούθησαν στο παρελθόν σεμινάριο του TravelDailyNews με το παρακάτω κόστος συμμετοχής.
 

Εγγραφή 80,00 Ευρώ 
Συμμετοχή επιπλέον ατόμων από την ίδια επιχείρηση ανά άτομο  60,00 Ευρώ 
Φοιτητές - Άνεργοι  60,00 Ευρώ 


Στους συμμετέχοντες θα δοθούν βεβαιώσεις παρακολούθησης. Για περισσότερες πληροφορίες, επικοινωνήστε με την Travel Media Applications: Τηλ: 698 0263310 Email: tma@tma.travel
 
Για να δηλώσετε συμμετοχή, παρακαλώ συμπληρώστε την παρακάτω φόρμα.
 

Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

↑ top