Τελευταία νέα
ΑρχικήΣτήλεςΆρθραO Bill Gates, η πλατφόρμα Greece From Home και…τα fake news…

O Bill Gates, η πλατφόρμα Greece From Home και…τα fake news…

Ο Bill Gates δεν τη μνημόνευσε ποτέ στη συνέντευξη αυτή. Στην πραγματικότητα, τα αποθεωτικά σχόλια για την εν λόγω πλατφόρμα ανήκουν στον δημοσιογράφο του inc.com, ο οποίος σχολίασε τη συνέντευξη του εμβληματικού επιχειρηματία.

H είδηση κυκλοφόρησε τις τελευταίες μέρες και αναπαράχθηκε από αμέτρητα και σχετικά αξιόπιστα μέσα ενημέρωσης, διαδικτυακά και μη.

Σύμφωνα με αυτήν την είδηση, ο Bill Gates, σε μια τηλεοπτική συνέντευξή του σχετικά με την πανδημία και την επόμενη μέρα, δήλωσε ότι η πλατφόρμα “Greece From Home”, μια πρωτοβουλία που αναδεικνύει την κουλτούρα και τα θέλγητρα της χώρας μας, συνιστά εν καιρώ κρίσης ένα εξαίρετο παράδειγμα content marketing (μάρκετινγκ περιεχομένου).

Μολονότι η εν λόγω πρωτοβουλία είναι όντως αξιέπαινη, εντούτοις ο Bill Gates δεν τη μνημόνευσε ποτέ στη συνέντευξη αυτή. Στην πραγματικότητα, τα αποθεωτικά σχόλια για την εν λόγω πλατφόρμα ανήκουν στον δημοσιογράφο του inc.com, ο οποίος σχολίασε τη συνέντευξη του εμβληματικού επιχειρηματία.

Στην εποχή των μέσων κοινωνικής δικτύωσης και στο ατέρμονο κυνήγι των likes και των shares ορισμένα νέα ανακυκλώνονται “ελαφρά τη καρδία” χωρίς να ελεγχθεί η αυθεντικότητα της πηγής. Ας ήμαστε όλοι πιο προσεκτικοί στο τι ανεβάζουμε και κοινοποιούμε. Πάνω από όλα, στην εποχή των fake news (με τον καθέναν να έχει αποκτήσει βήμα), ας ήμαστε πιο προσεκτικοί-επιφυλακτικοί σε αυτά που διαβάζουμε.

Ο Ιωάννης Πρωτοπαπαδάκης είναι συγγραφέας, καθηγητής και εισηγητής σεμιναρίων σε θέματα μάρκετινγκ, ποιοτικής εξυπηρέτησης και διαχείρισης παραπόνων. Σπούδασε Διοίκηση Επιχειρήσεων στο Πανεπιστήμιο Πειραιά και κατέχει MBA (Master of Business Administration) από το Cleveland State University.

Εχει συγγράψει τα βιβλία: “Μάρκετινγκ Εστιατορίου”, “Γνωστά Ονόματα, Άγνωστες Ιστορίες 1,2,3”, “Ποιος Γελάει Τώρα”, “Παράπονα Πελατών”, “Ιστορίες Τεσσάρων Τροχών”, “Super Flops”, “Επιχειρείν αλά ελληΝΙΚΑ!”, “Είναι τρελός ο Εφευρέτης”, “Δημόσιες Σχέσεις”, “Μάρκετινγκ Υπηρεσιών. Εφαρμογή στον Τουρισμό”, “Υποδειγματική Εξυπηρέτηση Πελατών. 60 τρόποι για να δημιουργήσετε πιστούς πελάτες”, “Οι 50 Καλύτερες Επιχειρηματικές Ιδέες μέσα στην Κρίση”, “Πρακτικές Μάρκετινγκ στην Εστίαση”,“E-Tourism” και “Airbnb. Πώς να διαπρέψεις ως οικοδεσπότης”. Αποσπάσματα από τα βιβλία, καθώς και συνεντεύξεις, έχουν δημοσιευτεί σε έγκυρες εφημερίδες και περιοδικά, ραδιοφωνικούς σταθμούς καθώς και στην τηλεόραση.

Εχει προσκληθεί ως ομιλητής από διάφορες οργανώσεις και φορείς όπως η Palso, το Σχολείο Τουρισμού Καλαμάτας, η ΕΕΔΕ, η Forum κ.ά. Έχει εργαστεί στο τμήμα μάρκετινγκ της Misko-Barilla, καθώς και -από το 2000 έως σήμερα- ως καθηγητής μάρκετινγκ και ποιοτικής εξυπηρέτησης, στην τουριστική σχολή Le Monde.

Αρθρογραφεί στο epixeiro.gr., στα έντυπα The Cofφee Magazine και The Grill, ενώ έχει διατελέσει σύμβουλος μάρκετινγκ και προώθησης για το ιστορικό ξενοδοχείο “Το Σπίτι του Καπετάνιου” στην Πρέβεζα, το “Tesoro Hotel” στη Λευκάδα, το κατάστημα εστίασης “FoodLab” στη Χίο και το “Κτήμα Υδρούσα” στην Άνδρο.

Kαθηγητής Μάρκετινγκ - Marketing Tips | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

O Ιωάννης Πρωτοπαπαδάκης είναι συγγραφέας, καθηγητής και εισηγητής σεμιναρίων σε θέματα μάρκετινγκ, ποιοτικής εξυπηρέτησης και διαχείρισης παραπόνων. Σπούδασε Διοίκηση Επιχειρήσεων στο Πανεπιστήμιο Πειραιά και κατέχει MBA (Master of Business Administration) από το Cleveland State University. Έχει εργαστεί στο τμήμα μάρκετινγκ της Misko-Barilla, καθώς και από το 2000 έως σήμερα, ως καθηγητής μάρκετινγκ και ποιοτικής εξυπηρέτησης, στην τουριστική σχολή Le Monde. Είναι συνεργάτης της HotelTraining.gr.

23/04/2024
22/04/2024
19/04/2024
18/04/2024
17/04/2024
16/04/2024