Τελευταία νέα
ΑρχικήΣτήλεςΜελέτες και ΈρευνεςΗ επίδραση του COVID-19 στον τουρισμό στην Ελλάδα

Η επίδραση του COVID-19 στον τουρισμό στην Ελλάδα

Στην έρευνα του Πανεπιστημίου Πειραιώς και του Open Tourism συμμετείχαν 334 τουριστικές επιχειρήσεις και 725 τουρίστες.

Το Πανεπιστήμιο Πειραιώς και το Open Tourism διεξήγαγαν έρευνα σχετικά με την επίδραση του COVID-19 στον ελληνικό τουρισμό.

Μερικά από τα συμπεράσματα που παράχθηκαν είναι τα ακόλουθα:

  • Τόσο οι τουρίστες (60%) όσο και οι επιχειρήσεις (60%) έχουν την προσδοκία για τον επόμενο ημερολογιακό χρόνο ότι η Ελλάδα θα καλυτερεύσει ως τουρσιτιός προορισμός.
  • Οι περισσότεροι τουρίστες (70%) και οι επιχειρήσεις (80%) περιμένουν μια μείωση πάνω από 50% για τη ζήτηση την περίοδο Απρίλιος – Μάϊος σε σχέση με την ίδια περίοδο του 2019.
  • Οι περισσότεροι τουρίστες (75%) και οι επιχειρήσεις (80%) περιμένουν μια μείωση πάνω από 20% για τη ζήτηση την περίοδο Ιούνιος – Ιούλιος – Αύγουστος σε σχέση με την ίδια περίοδο του 2019.
  • Περίπου το 50% των τουριστικών επιχειρήσεων δηλώνουν προσδοκίες αναφορικά με την εταιρεία τους: καλύτερες (35%) ή πολύ καλύτερες (15%) για τον επόμενο ημερολογιακό χρόνο.
  • Οι περισσότεροι τουρίστες, καθώς και οι ίδιες οι ελληνικές τουριστικές επιχειρήσεις έχουν ταύτιση απόψεων ως προς τις κινήσεις που θα πρέπει να κάνουν οι επιχειρήσεις σχετικά με το ξεσπασμα του COVID-19. Και τα δύο δείγματα πιστεύουν ότι η σημαντιότερη κίνηση είναι η διασφάλιση της υγείας των πελατών τους (73% και 70% αντίστοιχα) και η ύπαρξη ευέλικτων πολιτικών ακύρωσης (43% και 46% αντίστοιχα). Οι τουρίστες πιστεύουν ότι πρέπει να γίνει μείωση τιμών (44%), αντιθέτως με τις επιχειρήσεις που υποστηρίζουν την έρευνα για τις αλλαγές στη συμπεριφορά των τουριστών (45%).
  • Οι τουρίστες, καθώς και οι ίδιες οι ελληνικές τουριστικές επιχειρήσεις συμφωνούν ότι οι σημαντικότερες κινήσεις που πρέπει να γίνουν από την πλευρά των επιχειρήσεων σε σχέση με το προςωπικό και τις εσωτερικές τους λειτουργίες είναι η αύξηση των πρωτόκολλων καθαριότητας ή πόρων για το προσωπικό (88% και 86% αντίστοιχα), ο σχηματισμός ομάδων διαχείρισης κρίσεων (48% και 52% αντίστοιχα) και η διαχείριση της καθημερινής ενημέρωσης (35% και 41% αντίστοιχα).
  • Το 56% των τουριστών δηλώνουν πρόθεση να πάνε φέτος διακοπές. Όσοι ταξιδέψουν δήλωσαν πως θα χρησιμοποιούσαν δικό τους μέσο (48%), ενώ ένα 28% δηλώνουν ουδέτεροι ως προς τη χρήση του συγκεκριμένου μέσου.

Έρευνα για την επίδραση του…

Editors - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η συντακτική ομάδα του TravelDailyNews Greece & Cyprus διαθέτει πάνω από 35 χρόνια εμπειρία σε Β2Β τουριστική ειδησεογραφία καθώς επίσης και σε θέματα marketing και επικοινωνίας.

19/04/2024
18/04/2024
17/04/2024
16/04/2024
15/04/2024
12/04/2024