Τελευταία νέα
ΑρχικήΣτήλεςΤο Θέμα της ΕπικαιρότηταςΚρουαζιέρα: Σημαντική αύξηση στις κρατήσεις για το 2021

Κρουαζιέρα: Σημαντική αύξηση στις κρατήσεις για το 2021

Η ερώτηση, τώρα, του ενός εκατομμυρίου είναι πότε αυτή η βιομηχανία, όπως και οι υπόλοιπες, θα βάλει ξανά μπροστά τις μηχανές (κάτι που δεν αναμένεται να συμβεί πριν τον Ιούλιο), προκειμένου να παραμείνει ζωντανή.

Οι κρατήσεις για διακοπές σε κρουαζιερόπλοια σημειώνουν αύξηση για το 2021, εξέλιξη που δείχνει να ανατρέπει τις αρχικές δυσοίωνες προβλέψεις.

Μία αγορά που μετράει τις πληγές της από τις επιπτώσεις του κορωνοϊού, όπως είναι αυτή των κρουαζιερόπλοιων, με το μέλλον της μέχρι σήμερα να προμηνύεται ζοφερό, φαίνεται ότι θα έχει μια δεύτερη ευκαιρία.

Όσες εταιρείες επιβιώσουν των επιπτώσεων της πανδημίας, αναμένεται, με βάση τα αποτελέσματα πληθώρας ερευνών, να έχουν μια ανέλπιστα καλή χρονιά για το 2021, με τις προκρατήσεις να παρουσιάζουν αύξηση κατά 40% συγκριτικά με αυτές του 2019. Σύμφωνα δε με έρευνα της UBS, το 76% όσων ακύρωσαν ένα ταξίδι για φέτος δέχθηκαν ως αντάλλαγμα ένα ταξίδι για το 2021 – μόλις το 24% πήρε τα χρήματά του πίσω. Σε μια άλλη έρευνα των LA Times, σε 4.600 πελάτες κρουαζιερόπλοιων, οι τρεις στους τέσσερις δήλωσαν ότι, όταν επανέλθει η κανονικότητα, θα συνεχίσουν να κάνουν διακοπές σε κρουαζιερόπλοιο.

Πάντως, επί του παρόντος, η κατάσταση είναι ιδιαίτερα δυσχερής για τις εταιρείες που διαχειρίζονται κρουαζιερόπλοια, καθώς μια σειρά από κρούσματα και θανάτους μεταξύ των επιβατών από τον COVID-19 είχε ως αποτέλεσμα να αναστείλουν τις δραστηριότητές τους, με χιλιάδες υπαλλήλων να αντιμετωπίζουν μειώσεις μισθών ή, ακόμα χειρότερα, να περνούν στην ανεργία.

Η ερώτηση, τώρα, του ενός εκατομμυρίου είναι πότε αυτή η βιομηχανία, όπως και οι υπόλοιπες, θα βάλει ξανά μπροστά τις μηχανές (κάτι που δεν αναμένεται να συμβεί πριν τον Ιούλιο), προκειμένου να παραμείνει ζωντανή.

Αναμφίβολα, η πιστότητα που επιδεικνύει ένα μέρος της πελατειακής της βάσης αλλά και η αύξηση των κρατήσεων για το 2021 είναι ένα ευχάριστο νέο, σε ένα περιβάλλον εξαιρετικά δυσμενές, για τη χειμαζόμενη βιομηχανία.

Ο Ιωάννης Πρωτοπαπαδάκης είναι συγγραφέας, καθηγητής και εισηγητής σεμιναρίων σε θέματα μάρκετινγκ, ποιοτικής εξυπηρέτησης και διαχείρισης παραπόνων. Σπούδασε Διοίκηση Επιχειρήσεων στο Πανεπιστήμιο Πειραιά και κατέχει MBA (Master of Business Administration) από το Cleveland State University.

Εχει συγγράψει τα βιβλία: “Μάρκετινγκ Εστιατορίου”, “Γνωστά Ονόματα, Άγνωστες Ιστορίες 1,2,3”, “Ποιος Γελάει Τώρα”, “Παράπονα Πελατών”, “Ιστορίες Τεσσάρων Τροχών”, “Super Flops”, “Επιχειρείν αλά ελληΝΙΚΑ!”, “Είναι τρελός ο Εφευρέτης”, “Δημόσιες Σχέσεις”, “Μάρκετινγκ Υπηρεσιών. Εφαρμογή στον Τουρισμό”, “Υποδειγματική Εξυπηρέτηση Πελατών. 60 τρόποι για να δημιουργήσετε πιστούς πελάτες”, “Οι 50 Καλύτερες Επιχειρηματικές Ιδέες μέσα στην Κρίση”, “Πρακτικές Μάρκετινγκ στην Εστίαση”,“E-Tourism” και “Airbnb. Πώς να διαπρέψεις ως οικοδεσπότης”. Αποσπάσματα από τα βιβλία, καθώς και συνεντεύξεις, έχουν δημοσιευτεί σε έγκυρες εφημερίδες και περιοδικά, ραδιοφωνικούς σταθμούς καθώς και στην τηλεόραση.

Εχει προσκληθεί ως ομιλητής από διάφορες οργανώσεις και φορείς όπως η Palso, το Σχολείο Τουρισμού Καλαμάτας, η ΕΕΔΕ, η Forum κ.ά. Έχει εργαστεί στο τμήμα μάρκετινγκ της Misko-Barilla, καθώς και -από το 2000 έως σήμερα- ως καθηγητής μάρκετινγκ και ποιοτικής εξυπηρέτησης, στην τουριστική σχολή Le Monde.

Αρθρογραφεί στο epixeiro.gr., στα έντυπα The Cofφee Magazine και The Grill, ενώ έχει διατελέσει σύμβουλος μάρκετινγκ και προώθησης για το ιστορικό ξενοδοχείο “Το Σπίτι του Καπετάνιου” στην Πρέβεζα, το “Tesoro Hotel” στη Λευκάδα, το κατάστημα εστίασης “FoodLab” στη Χίο και το “Κτήμα Υδρούσα” στην Άνδρο.

Kαθηγητής Μάρκετινγκ - Marketing Tips | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

O Ιωάννης Πρωτοπαπαδάκης είναι συγγραφέας, καθηγητής και εισηγητής σεμιναρίων σε θέματα μάρκετινγκ, ποιοτικής εξυπηρέτησης και διαχείρισης παραπόνων. Σπούδασε Διοίκηση Επιχειρήσεων στο Πανεπιστήμιο Πειραιά και κατέχει MBA (Master of Business Administration) από το Cleveland State University. Έχει εργαστεί στο τμήμα μάρκετινγκ της Misko-Barilla, καθώς και από το 2000 έως σήμερα, ως καθηγητής μάρκετινγκ και ποιοτικής εξυπηρέτησης, στην τουριστική σχολή Le Monde. Είναι συνεργάτης της HotelTraining.gr.

25/04/2024
24/04/2024
23/04/2024
22/04/2024
19/04/2024
18/04/2024